Rollback στην όραση

Γίνεται ο τεχνικός όρος rollback να εφαρμοστεί για την όραση? Ε ναι λοιπόν στην Ελλάδα γίνεται.

Πριν τρεις εβδομάδες πήγα στον Ευαγγελισμό για να δούμε για τα μάτια μου. Μου κάναν τότε κυκλοπληγία και ξαναπήγα μετά μια εβδομάδα να μου μετρήσουν τους βαθμούς που θα βάλω. Ήταν άρρωστη όμως η γιατρός και με μέτρησε μια νεαρή κυρία που μου είπε μετά ότι ήταν οπτικός πανάθεμα αν κατάλαβα τη διαφορά.

Μια εβδομάδα μετά δλδ την Πέμπτη το απόγευμα που μας πέρασε έφτοιαξα την νέα συνταγή και αμέσως άρχισα να ζαλίζομαι ειδικά στα κοντινά γράμματα. Σκέφτηκα ότι χρειάζομαι προσαρμογή και συνέχισα να φοράω τα γυαλιά. Οι ζαλάδες όμως και οι πονοκέφαλοι γίναν πιο έντονοι ώσπου χθες στην δουλειά μου φαινόντουσαν όλα βουνό.

Συνεπώς σήμερα ξαναπήγα στον Ευαγγελισμό και πέτυχα την αρχική γιατρό. Πέρα από το γεγονός ότι γινόταν χαμός και κλασσικά πλακονόντουσαν απέξω κάτι με ΙΚΑ και δημόσιο, με βάλαν μέσα με μετρήσαν και τελικά ποια είναι η ετυμηγορία?

Βάλε πάλι την προηγούμενη συνταγή. Κυριολεκτικά λοιπόν rollback στην εκδοση γυαλιών Σεπτέμβρη και τώρα βλέπω μια χαρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου