Συσκευές σε αναμονή

Να τη και η μάνα μου, με το γνωστό παραμύθι πιπίλα που θα κάνει την τεράστια διαφορά.

Αφορμή, γιατί ο λογαριασμός της ΔΕΗ έρχεται τόσο. Η εξήγηση της μάνας μου? Έχω όχι 1 αλλά 5 φωτάκια αναμένα.

Προστιγμή σκέφτηκα ότι μήπως η μάνα μου έχει πρόσβαση στο ιντερνετ και διάβασε κάποιο από αυτά τα τόσο σημαντικά μαιλ, μπιριρι κάπου διάβασα μια μαλακία και προώθησε το σε όλο τον κόσμο να κάνεις την διαφορά?

Ρε μας δουλεύουν? Συγκρίνουμε millWatt με MegaWatt? Εγώ δεν λέω ότι δεν είναι σπατάλη τσάμπα και καλά θα κάνουν οι εταιρίες να συμορφωθούν και να φτοιάξουν καλύτερα κυκλώματα αλλά ας κάνει πρώτη την οικονομία το κράτος, ας βάλουν όλοι λάμπες ηλεκτρονικές, ας ανάψουμε 5 λεπτά λιγότερο τον θερμοσίφωνα (ένοχος) και ας σβήσουμε το μάτι του μαγειρέματος 5 λεπτά πριν βγάλουμε το φαγητό, ας σβήσουμε τον φούρνο 15 λεπτά πριν το φαγητό και ας μην φτοιάξουμε τα εργοστάσια λιγνίτη που θέλει ο τάκης διευθυντής της ΔΕΗ. Έχει κανείς αίσθηση για τι ενεργιακή διαφορά μιλάμε?

Με άλλα λόγια ας κάνουμε πρώτα τα βασικά που είναι απλά και αποδοτικά και με ελάχιστο κόπο, και βλέπουμε και τα υπόλοιπα. Και η μάνα μου κάνει την οικονομία στο ρεύμα αλλά όχι για λόγους οικολογίας αλλά για την τσέπη της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου