Τι να γίνεται άραγε ασυνείδητα?

Δεν ξέρω τι και ποιος ειναι αυτός ο Σταβέντο και αν καν είναι ποιος.

Πάντως αν φάσεις με ποιάνουν κάτι εκλάμψεις και μαρέσουν κάτι κομματάκια από Hip Hop.

Το συγκεκριμένο που είναι και αφορμή αυτού του ποστ είναι το

 

Μέσα σου μία στιγμή αν ζούσα
Τίποτα άλλο δεν θα σου ζητούσα
Τίποτα άλλο δεν θα λαχταρούσα
Μέσα σου μία στιγμή να ζούσα
Τη θέλω απόψε κοντά μου
παίρνουν φωτιά τα σωθικά μου
Ξέρω δεν είναι σωστό
μα πάει να σπασει η καρδιά μου
Ξέρω θα τρελαθώ μέσα της αν δεν λιώσω
Θα ηρεμήσω μόνο όταν στο σώμα της τελειώσω
Χαλί να γίνω θέλω ακόμα μιά φορά να γύρει
Για μιά ακόμα φορά κάνε μου θεέ μου το χατίρι
Τα βήματα της φέρ'τα ως την πόρτα μου
Αφου καιρό δεν λέει να αλλάξει τώρα η ρότα μου
Δεν λέει να κανει βήμα προς και
Στεκεται εδώ και περιμένει
Όπως την άφησε την θάλασσά της
Η φωτιά μου προσμένει
Να ταξιδέψει στην αλμύρα της
Βάλε με τύχη έστω για μία στιγμή ξανά στη μοίρα της
Απόψε κάνε μου τούτο το δώρο
Γέμισε με την παρουσία της τον αδειανό μου χώρο
Και ας φύγει πάλι πριν ξημερώσει
Για να 'χει λόγο η φωτιά μου να ξαναφουντώσει
Ρεφραίν:
Μέσα σου μία στιγμή αν ζούσα
Τίποτα άλλο δεν θα σου ζητούσα
Τίποτα άλλο δεν θα λαχταρούσα
Μέσα σου μία στιγμή να ζούσα
Άκουσε νύχτα, τα πάντα σου 'χω τάξει
Λέω πριν φύγεις να τα αφήσεις όλα εντάξει
Αν δεν το κάνεις, τα αστέρια θα σου τα σβήσω
Και νύχτα νύχτα νυχτωμένη θα σ' αφήσω
Το ξέρω είναι αλλού μα αλλού θα'ναι για πάντα
Γύρω μου όλα τη ζητούν και την ποθούν τα πάντα
Μα πιο πολυ εγώ τα θέλω της να νιώσω
Και αργότερα με την πάρτη μου θα θυμώσω γιατί
Εκεί σέρνομαι,το ξέρω και δεν μ'αρέσει
Ντρέπομαι,μα κάνε θεέ μου να μπορέσει
Να ξεφύγει γι'άλλη μιά φορά απ'τον δικό της
Και απ'το ανιαρό το αδιέξοδο της
Φέρτε την, δικιά μου η αμαρτία
Φέρτε την, για μια ακόμα συνουσία
Φέρτε την, γιατί έχω πάθει ζημιά
Και αυτή μονάχα γνωρίζει πως να με κάνει καλά
Ρεφραίν(2):
Μέσα σου μία στιγμή αν ζούσα
Τίποτα άλλο δεν θα σου ζητούσα
Τίποτα άλλο δεν θα λαχταρούσα
Μέσα σου μία στιγμή να ζούσα
Μέσα σου ξέρω μονάχα θα ζήσω
Μέσα σου πάλι θα καταντήσω
Ο πιο αδύναμος κρίκος σε αλυσίδα που τεντώνει
Σπάω στα δύο όταν ο χρόνος τελειώνει
Φέρτε την, συνωμοτήστε αστέρια
Φέρτε την, να την επιάσω στα χέρια
Φέρτε την, γιατί άλλο δεν την παλεύω
Και ας είναι η τελευταία γιατί να εκραγώ κοντεύω

Άυτό το τραγούδι το οποίο το πέτυχα καταλάθος στο MAD, ενώ το είχα αφήσει ανοιχτό στην τηλεόραση μέχρι να σετάρω το HDMI για προβολή καμιάς σειράς. Το θέμα είναι ότι ενώ δεν έδινα καμιά σημασία στο κανάλι καθώς η μουσική του MAD δεν είναι της αρεσκείας μου, αυτό το τραγούδι μου άρεσε.

Και με αφορμή αυτό σκεφτόμουν, ότι δεν είναι η πρώτη φορά. Έχουν υπάρξει και άλλες φορές που ένα τραγούδι με έχει κολήσει χωρίς όμως να ξέρω τι ακριβώς είναι αυτό που με σαγηνευει αλλά χωρίς πχ να έχει καμιά θεαματική η πρωτότυπη μουσική. Σίγουρα όμως συνειδητά δεν ήξερα για τι πράγμα έλεγε. Αφού λοιπόν το άκουσα και έλεγξχα το τι λέει, ένιωσα όπως και ένιωθα για τα άλλα τραγούδια ότι τα λόγια του είναι ακριβώς μέσα στο ψυχολογικό μου κλίμα στο περίπου και πάντα αναλλόγως.

Χαρακτηριστική τελευταία περίπτωση το What Have You done από Within Temptation. Όπως και κάθε άλλη φορά, απλά σε άσχετη φάση ένιωσα ότι το τραγούδι μου μίλαγε και εξέφραζε την ψυχολογία μου χωρίς φυσικά να ξέρω για το τι λέει. Και όπως πάντα ο αναλυτικός έλεγχος ήρθε να δώσει φως στο αυτονόητο, ότι δηλαδή έχει κάνει τζακ ποτ στην χρονική στιγμή. Τι να γίνεται άραγε ασυνείδητα?

Ίσως με τον ίδιο μηχανισμό να με πιάνει κατάθλιψη με την ελληνική μουσική γενικά? Είναι τραγικό πως όταν κάπου παίζει ελληνική μουσική είτε και καλά έντεχνο είτε βανδη και βύση στιλ αλλά και γενικότερα. Δεν με πιάνει όμως το ίδιο με το ελληνικό Hip Hop. (τσάαααααααααααααααακ θέμα για νέο ποστ).

Τώρα θα μου πείτε ερωτικά τραγούδια μόνο, είσαι κολημένος, φλώρος και ξενέρωτος όμως ακριβώς έτσι λάτρεψα τον δίσκο Framing Armageddon από Iced Earth με τα δύο καλύτερα τραγούδια που συμφωνώ απόλυτα The Clouding και When Stars Collide.

The Clouding

As I awake I have no memory of this
Who I am, where I'm from, why do I exist?
This strange beauty surrounds me
But where I am confounds me
I see others who appear the same as me
A look of loss in their eyes, adrift aimlessly
What's the point? What does it all mean?
Who am I? Show me a purpose please
Take this sense of wonder
Make it go away
Please tell me I am not alone and lost here
That there is something that's made me feel this way
Take this sense of sadness
Make it go away
Please give me something that's familiar
A friendly touch, a memorable embrace
I try to speak but empty eyes stare back at me
Twisted tongues segregate, factions are forming
I'll stay with those that resemble me
To survive this harsh reality
As the days pass most have gone their own way
Nomadic tribes discover life
On a world that seems so strange
But still I want answers
What's the point? What does all this mean?
Take this sense of wonder
Make it go away
Please tell me I am not alone and lost here
That there is something that's made me feel this way
Take this sense of sadness
Make it go away
Please give me something that's familiar
A friendly touch, a memorable embrace
Lies, the human core is lies
We wiped their minds, cleaned the slate
The Clouding did divide
Fate, we sealed human fate
Now they're ours throughout all time
To manipulate
Never trust in the motives of man
They failed to evolve in Mother Nature's plan
And though they seem safe
In this early clouded state
The nature of their heresy
Has proven quite innate
Pain, mankind will know pain
For their crimes on our kind
They'll never be the same
Death, they will know death
Suffering for centuries
At war with every breath
Never trust in the motives of man
They failed to evolve in Mother Nature's plan
And though they seem safe
In this early clouded state
The nature of their heresy
Has proven quite innate

When Stars Collide

 

 

Look unto the days of warning
A night that the sky is burning
When stars collide
Pure mathematical perfection
Ancient pain feeds ressurection
When stars collide
Forged in flames, sacred fire
Born in eastern sands of guile
Born is he, ten millennia
After the Clouding of man
Sincerest veneration
For he that vindicates the end of man
Sworn are we, ten millennia
After the Clouding of man
Unleash abomination
As we accelerate the end of man

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου