Σε συνέχεια του προηγούμενου μου ποστ για το Βέλγιο και αφού επιτέλους απέκτησα ιντερνετ, θα γράψω κάποια πράγματα για αυτό.
Το internet στο Βέλγιο και γενικώς οι τηλεπικοινωνίας είναι για γέλια εδώ. Η κατάσταση θυμίζει Ελλάδα του 2003-2004, όπου οι δύο μεγάλοι παίχτες μονοπωλούν και η αντίστοιχη ΕΕΕΤ κοιμάται τον ύπνο του δικαίου.
Δεν θυμάμαι ποτέ στην Ελλάδα η κατάσταση με τις εταιρίες κινητής να είναι τόσο τραγική όσον αφορά τις τιμές στις κλίσεις, στα μηνύματα και στο ιντερνετ. Να ξεκαθαρίσω ότι εδώ νομίζω μόλις πριν δύο χρόνια απέκτησαν καρτοκινητά και όλοι ήταν με συμβόλαια που είναι ακριβά και μη ανταποδοτικά.
Να το πάρουμε από την αρχή. Ένας φίλος μου είχε δημιουργήσει αριθμό κινητού για να με διευκολύνη στην εύρεση εργασίας. Το παλικάρι έχει εταιρικό τηλέφωνο συνεπώς δεν είχε ψάξει ποτέ τις επιμέρους λεπτομέρειες άσε που οι απαιτήσεις του καθενός είναι διαφορετικές. Σε αντίθεση με την Ελλάδα εδώ δεν χρειάζονται όνομα και ταυτότητες για την αγορά ενός καρτοκινητού αριθμού.
Ερχόμενος εδώ κοιτάζω να δω λίγο τι προσφέρει η Mobistar, η αρχική εταιρία. Βλέπω κάτι τραγικές χρεώσεις, πανάκριβο ιντερνετ και τίποτα σαν τα καρτοτηλέφωνα της Ελλάδα. Λέμε λέμε για τα καρτέλ της Ελλάδας, αλλά μάλλον όσοι κράζουν δεν έχουν δει τίποτα στο Βέλγιο τουλάχιστον. Με τα πολλά πάω από το κατάστημα τους να συννενοηθώ γιατί στο τηλέφωνο δύσκολο το αγγλικό κάτι φυσιολογικό και αναμένομενο.
Εκεί λοιπόν μαθαίνω ότι δεν μπορώ να κάνω και πολλά και επίσης ο τηλεφωνητής δεν μπορεί να καταργηθεί για καρτοτηλέφωνα. Μιλάμε ακόμα και αν πατήσεις την ακύρωση βγαίνει ο τηλεφωνητής. Έλεος με το θέμα.
Απογοητευμένος επιστρέφω και το ψάχνω στο ιντερνετ και βλέπω ότι από τους τρις μεγάλους πάροχους, Proximus, Mobistar και Base, η καλύτερη για μένα είναι η Base. Βασικότερο όλων έχει αγγλικό site και αγγλικό μενού στις υπηρεσίες. Επίσης προσφέρει δωρεάν χρόνο ομιλίας με κάθε ανανέωση και πακέτα sms που προς το παρών εμένα δεν με αφορούν. Έχει και καλή προσφορά στο ιντερνετ με 5€=>50MB(Μέτρια) και 10€=>500MB(Εξαιρετική). Το καλό με το internet ήταν ότι με κάθε ανανεώση μου έδιναν και κάτι MB δώρο που ανανεώνε και την ημερομηνία λήξης του υπάρχοντος πακέτου. Επίσης προσφέρει διαχείριση των υπηρεσιών με το κλασσικό σύστημα των sms και όχι με ένα μυστήριο σύστημα μενού μέσω κλίσης που δεν υποστηρίζεται από το κινητό μου (Windows Phone 7).
Με την Base τελικώς πιστεύω ότι έχω ένα ανταγωνιστικό προϊόν. Αν μπορούσα να απενεργοποιήσω και τον τηλεφωνητή θα ήταν ακόμα καλύτερα, για το οποίο θα ξαναπώ Έλεος.
Ένα καλό που έχουν μάλλον όλοι οι πάροχοι εδώ, είναι ότι μετά την κλίση σου εμφανίζεται το κόστος αυτής και το υπόλοιπο σου. Επίσης υποστηρίζεται η online ανανέωση το λεγόμενο top-up. Αυτές οι δύο υπηρεσίες είναι πραγματικά χρήσιμες.
Να επισημάνω εδώ ότι η ανάγκη για κεραίες είναι σημαντικά μικρότερη καθώς δεν έχουν ούτε καν λόφους. Έχουν κάτι τεράστιους πύργους και αυτά. Το λέω αυτό γιατί η πληθυσμιακή κάλυψη είναι σαφώς πιο δύσκολη στην Ελλάδα και με μεγαλύτερο κόστος σε τοποθέτηση κεραιών.
Συνοπτικά λοιπόν το κόστος της κινητής είναι ακριβό και για ορισμένες εταιρίες παράλογο. Απορώ πώς δεν έχουν φύγει όλοι, αν και για την αντιμετώπιση του μέσου Βέλγου για τις ακριβές υπηρεσίες θα γράψω σε άλλο ποστ. Πέρα από το κόστος, η εταιρία που έχω διαλέξει είναι καλή και προσφέρει κάποια καλά πράγματα. Κάπου έχει πάρει το αυτί μου για μια mobilevikings που θεωρείται τέλεια για skype στο κινητό,αλλά προς το παρών το Windows Phone 7 κινητό μου δεν ξέρει από skype.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου