Γύφτοι, καραγκιόζηδες, εγωιστές

Ναι στους έλληνες οδηγούς αναφέρομαι και την απίστευτη γυφτιά που βγάζουν στον δρόμο.

Αφορμή για το σημερινό κράξιμο είναι για μία ακόμη φορά αυτή η εγωιστική ιδέα που έχει στο μυαλό του ο μέσος Έλληνας, κατά την οποία για την πάρτυ του ας ταλαιπωρηθούν 10 άλλοι. Και άντε να πεις ότι υπάρχει και κάποιο δίκιο τότε μάλλον θα αναιρέσω κιόλας.

Εδώ όμως μιλάμε για το άκρων νάουτον της αδιαφορίας και του τεράστιου ΕΓΩ όταν κάθεται στο τιμόνι. Πάμε σημειωτόν. Χάλια μπλιάχ και 10 χριστοπαναγίες. Και εγώ μαζί σου φίλε και το εγώ το σιχαίνομαι. Πλησιάζουμε σε διασταύρωση είτε με με φανάρι είτε όχι. Μπροστά μας φυσικά είναι το τέλος της ουράς αυτοκινήτων που βλέπουμε. Την αρχή την έχει φάει η μαρμάγγα. Τι πιο φυσιολογικό συνεπώς από το να θεωρήσεις ότι η διασταύρωση κάποιο διακοσμητικό ρόλο θα έχει και να πας να κάτσει στην μέση της. Φυσικά αν θελήσει κάποιος να περάσει αν είσαι και λίγο απολογητικός θα κατεβάσεις τα φρύδια απολογητικά μήπως και σε συγχωρέσουν οι άλλοι 10 που θα υπομένουν την δική σου μαλακία. Αν είσαι και ,πολύ ΕΓΩ και το ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ μου βγήκαμε στο δρόμο, θα κοιτάξεις άταραχα τους κακομοίρηδες που περιμένουν με ύφος τσαμπουκά που αποπνέι ένα τι θες ρε? φταίω εγώ που έχω κίνηση?

Αυτό είναι λοιπόν χωρίς κανένα λόγο ένας οδηγός ταλαιπωρεί άλλους 10 μου και αυτοί με την σειρά τους δημιουργούν πρόβλημα γιατί αν κλείσεις το δρόμο ίσως θα φτάσει ο εαυτούλης του λίγο πιο γρήγορα στον προορισμό. παρόλο που μόλις μπορέσεις πραγματικά να προχωρήσεις στο τέλος θα βρίσκεσαι χρονικά στο ίδιο σημείο, ενώ άλλοι χιλιόμετρα πίσω και με νεύρα τσανταλάκια. Και επειδή δεν είναι ένας αλλά όλοι μαζί με αυτούς που ταλαιπωριούνται ένα ακόμη λόγος μια μέρα να κατέβω και να πλακωθώ στις μπουνιές με έναν.

Στην αγγλία κάτι ξέρουν με τις ζώνες των διασταυρώσεων. Αν βρεθείς εκεί μέσα και κλείνεις τον δρόμο? ΠΡΟΣΤΙΜΟ από την κάμερα. Δεν με ενδοιαφέρει αν το έκανες καταλάθος. Είναι απλό. Περνάμε αν έχει χώρο και δεν θα ενοχλήσουμε.

Για την άλλη γυφτιά με τους ελληνάρες που περνάνε αυτούς που περιμένουν και χώνονται μπροστά στο φανάρι για να στρίψεις καθυστερώντας ακόμα περισσότερο αυτούς πού ήδη περιμένουν μια άλλη φορά που θα μου το έχουν κάνει να έχω φορτώσει λίγο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου