Κορώνη–Φοινικούντα – Μεθώνη - Πύλο

Δυστυχώς γύρισα από τις διακοπές μου στην Φοινικούντα.

WP_000117Από Αθήνα ξεκινήσαμε προς Τρίπολη, Καλαμάτα και τελικά αποφασήσαμε να πάμε στην Φοινικούντα μέσω της Κορώνης. Στην Κορώνη κάναμε μια στάση. Το μέρος ήταν όμορφο και γραφικό. Μια βόλτα κάναμε και καλώς ή κακώς δεν ξαναπεράσαμε από το μέρος. Στην φωτογραφία δεξιά, φαίνεται η παραλία από την πλευρά του κόλπου της Καλαμάτας. Μετά την Κορώνη συνεχίσαμε προς Φοινικούντα όπου την διαμονή θα αναλάμβανε το Paradise-Resort, ένα καλό ξενοδοχείο αλλά μάλλον αυθαίρετα 4στερο. Στο ξενοδοχείο μείναμε σε κάτι σαν δυάρι, που άνετα φιλοξενούσε και 3 άτομα, με κουζίνα αλλά και πρωινό.

WP_000163Η φωτογραφία αριστέρα είναι από το μπαλκόνι στο οποίο έχει και 4 καναπέδες και μια ομπρέλλα. Γενικά το δωμάτιο ήταν εξαιρετικό και προσεγμένο αλλά το ξενοδοχείο εξωτερικά ήταν άσχημο. Επίσης παρατυπία θα έλεγα, ότι το πρωινό πολλές φορές ήταν ελλειπές εώς και μια μέρα με χθεσινά κρουασάν και ψωμάκια. Δεν ξέρω αλλά ίσως να έφταιξε ότι σχεδόν όλοι είμασταν εκεί με κουπόνια από το prolaveto.

WP_000122100μ από το ξενοδοχείο ήταν η παραλία της φοινικούντας που ήταν πραγματικά εξαιρετική. Γενικά, φαινόταν εξαιρετική καθώς φτάναμε από την Κορώνη και φάνηκε ο κόλπος.

Τις πρώτες μέρες γενικά εξερευνήσαμε την περιοχή, περνώντας από Μεθώνη, Πύλο και τελικά ανακαλύπτοντας την παραλία της Βοϊδοκοιλιάς, η οποία ήταν και η αποκορύφωση του ταξιδιού. WP_000154Η Μεθώνη είναι πραγματικά εντυπωσιακή, καθώς αποκαλύπτεται από την διαδρομή Φοινικούντα – Μεθώνη. Στην φωτογραφία αριστερά φαίνεται το κάστρο από το κάτι σαν φρούριο που υπήρχε τέρμα μέσα στο κάστρο και στην μέση της θάλασσας. Η είσοδος στο κάστρο είναι ελεύθερη από τις 8 μέχρι τις 3 και καλό είναι να φοράς παπούτσια γιατί έχει περπάτημα.

Περάσαμε και από την Πύλο, που είναι και αυτή εντυπωσιακή με ένα σκασμό κόσμο μόνιμα για καφέ την κεντρική πλατεία, μάλλον λόγω της δροσιάς της από κάτι πλατάνους. pano_000020Στο Κάστρο δεν πήγαμε καθώς είχε είσοδο και δεν φαινόταν κάτι εντυπωσιακό. Εκτός από την Πύλο, πήγαμε Γιάλοβα και μέχρι και το Κόστα Ναβαρόνε. Τίποτα το σημαντικό θα έλεγα, ενώ κάπου στο ιντερνετ διαβάζαμε για μια παραλία με Ναυάγιο στην περιοχή που ποτέ δεν είδαμε ούτε καν από ψηλά. Σε κάθε περίπτωση να ξαναπω, ότι μπροστά στην Βοϊδοκοιλιά (φωτογραφία) τα υπόλοιπα ήταν απλά για να περάσεις αναγκαστικά.

Γενικώς από θέμα θάλασσας η περιοχή είναι εξαιρετική, με πεντακάθαρα και κρυστάλινα νερά και αμμώδης ρυχές παραλίες. Αν και δεν πήγαμε, ωραία παραλία φάνηκε να είναι και η παραλία Λάμπες μεταξύ Μεθώνης και Φοινικούντας. Ειδικά σε αυτή την παραλία, ύπήρχε μια ταβέρνα που μας άρεσε, όπως επίσης μας είχε αρέσει και μια ταβέρνα “Γρηγόρης” στην περιοχή της Βοϊδοκοιλιάς. Γενικώς από θέμα φαγητού, εμείς μαγειρέψαμε που ήταν και αρχικός στόχος, αλλά γενικά είχαμε μια αίσθηση ότι δεν υπήρχε. Χαρακτηριστικά, στην Φοινικούντα, 10 Σεμπτέμβρη που φτάσαμε, πήγαμε να φάμε κατά τις 8 και δεν βρήκαμε τίποτα, ούτε καν Σουβλατζίδικο. Γενικά η αίσθηση μας ήταν ότι δεν είχαν ανάψει καν οι κουζίνες. Την ίδια αίσθηση είχαμε λίγο και στην Μεθώνη. Στην Μεθώνη επίσης, υπάρχει μια παραλία από την πλευρά του κόλπου απέναντι από το Κάστρο, όπου από πάνω έχει μια καντίνα με εξαιρετική θέα θα έλεγα.

Προσωπικά θα έμενα άνετα Καλαμάτα ή Πύλο, μιας και πραγματικά θα ήθελα να φύγω από την Αθήνα είτε για μια επαρχιακή πόλη είτε για μια νορμάλ πόλη στο εξωτερικό. Αν θα ξαναπήγαινα διακοπές εκεί, αυστηρά θα έμενα κάπου κοντά στην Βοϊδοκοιλιά, όπως Γιάλοβα, Ρωμανό ή Πετροχώρι και θα έκανα εκεί τα μπάνια μου, και καμιά επίσκεψη Πύλο, Μεθώνη, Φοινικούντα.

1. Demelene βλέπω ότι περάσατε ωραία στην εξόρμησή σας. Αυτό είναι πολύ ευχάριστο! Εύχομαι καλή συνέχεια τώρα και διστακτικά διστακτικα καλό χειμώνα.
    Η μόνη ανησυχία σου, από ότι κατάλαβα ήταν το ξενοδοχείο. Προτείνω το booking.com που έχει εξαιρετικές τιμές και τα σχόλια των πελατών για να διαλέξεις καλύτερο αυτό που σου ταιριάζει.
    Όσον αφορά στο σχόλιο σου για την καλύτερη παραλία έχεις ένα δίκιο αλλά κατά την άποψή μου οι καλύτερες παραλίες της Ελλάδας βρίσκονται στο Ιόνιο (βλ. Πορτο Κατσίκι, Μύρτο κτλ).
    Σταύρος

2. Καλησπέρα, προφανώς δε γνώριζες για τους ξενώνες Χαμαλώνι. www.chamaloni.gr ,και καλές τιμές, και εξαιρετική φιλοξενία και οι ξενώνες είναι πανέμορφοι.

3. Καλησπέρα, προφανώς δε γνώριζες για τους ξενώνες Χαμαλώνι. www.chamaloni.gr ,και καλές τιμές, και εξαιρετική φιλοξενία και οι ξενώνες είναι πανέμορφοι.

4. Όχι δεν τους γνώριζα αν και το σχολίο μου θυμίζει διαφήμιση!

5. Μάλλον για διαφήμιση το κόβω διότι το χαμαλώνι είναι αρκετά μακριά από τη φοινικούντα και καμία σχέση δεν έχει με θάλασσα!