Φραπέ (δες)

Εδώ στο Βέλγιο έχει χρειαστεί κάποιες φορές να αναζητήσω φωτογραφίες του εθνικού μας καφέ. Κάθε φορά που το έχω κάνει τρεις θεωρώ ότι είναι οι πιο χαρακτηριστικές φωτογραφίες για διαφορετικούς λόγους η κάθε μια.

Κατά την γνώμη μου αυτή μάλλον είναι η πιο χαρακτηριστική φωτογραφία γιατί έχει τον φραπέ, το νερό και την θάλασσα. Είναι η πεπτουσία του παγωμένου φραπέ σε μια ζεστή καλοκαιρινή μέρα. Το νερό για μένα είναι σημαντικό γιατί στην Ευρώπη παρόλο που το νερό τους περισσεύει δεν συνοδεύει ποτέ καμιά παραγγελία. Σαν χρώμα αυτή η φωτογραφία έχει την έντονη αντίθεση μεταξύ χρώματος καφέ, αφρού και θάλασσας. Σούπερ φωτογραφία ανεξαρτήτως φραπέ.


Αυτή η φωτογραφία έχει και πάλι θάλασσα αλλά ο φράπες που δείχνει είναι περισσότερο στο στυλ αυτού που μου αρέσει να παραγγέλνω και να βλέπω να μου σερβίρουν. Επίσης μου αρέσει περισσότερο το ποτήρι. 









Στην φωτογραφία αυτή βλέπω τον πιο εντυπωσιακό σε χρώμα και ποτήρι φραπέ από όλους. Μαζί με τα άσπρα γράμματα στο ποτήρι με φόντο τον καφέ, νομίζω ότι μιλάμε για μια σήμα κατατεθέν φωτογραφία για τον Φραπέ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου