Ανέκδοτα



Πρώτο

Ένας από τους καλύτερους ταχυδακτυλουργούς παγκοσμίως δουλεύει σε ένα κρουαζιερόπλοιο.
Καθώς παρουσίαζε το τελευταίο και κορυφαίο νούμερο της παράστασής του, πετάει ένας παπαγάλος στη σκηνή και φωνάζει "Κρυμμένο είναι στο μανίκι του!!".
Τον κυνηγάει ο showman τον παπαγάλο γατί του χάλασε το show αλλά δεν τον πιάνει.

Την επομένη, ξανά η παράσταση αυτή τη φορά σε λίγο μικρότερο κοινό,και πάνω στο κορυφαίο νούμερο πάλι που πρόκειται να παρουσιάσει ο ταχυδακτυλουργός πετάει ο ίδιος παπαγάλος στη σκηνή και φωνάζει
"Το έχει βάλει στη τσέπη του!".
Πάλι απογοήτευση στο κοινό

Τη τρίτη ημέρα, ξανά το ίδιο,ξανά στο highlight του show,προετοιμασμένος καθώς ήταν ψάχνει τον παπαγάλο στο κοινό.
Τον βλέπει, αλλά πριν προλάβει το πτηνό να του καταστρέψει το νούμερο,το πλοίο χτυπάει σε έναν βράχο και αρχίζει να βυθίζεται.

Λίγο αργότερα, ο ταχυδακτυλουργός έχει καταφέρει να πιαστεί από μια σανίδα για να επιβιώσει, και στην άλλη άκρη της σανίδας κάθεται ο παπαγάλος.
Για 3 ημέρες ο ένας κοιτάει επίμονα τον άλλον χωρίς να βγάλουν μιλιά,ώσπου λέει ο παπαγάλος ξαφνικά:




"Έλα κόψε τις βλακείες...εγώ παραιτούμαι, πες, τι το έκανες το πλοίο;;"

Δεύτερο

Ήταν δύο διπλανά χωριά και στο ένα πεθαίνει ο παπάς. Ε μέχρι να έρθει ο αντικαταστάτης, ο παπάς του διπλανού χωριού αναγκάζονταν να πηγαίνει και στο άλλο για να κάνει και εκεί λειτουργίες ή ότι άλλο χρειάζονταν. Τότε όμως δεν υπήρχαν δρόμοι, αυτοκίνητα, συγκοινωνίες και ο παπάς πηγαινοέρχονταν με τα πόδια.

Τον βλέπει μια μέρα ο μεγαλοτσιφλικάς της περιοχής:

-Τι κάνεις παπά μου, που πηγαίνεις;

-Ε να τέκνον μου, πέθανε ο παπάς του άλλου χωριού και πηγαινοέρχομαι μέχρι να έρθει άλλος.

-Μα καλά με τα πόδια;;; Θα σου κάνω δώρο ένα ποδήλατο να μην κουράζεσαι.

Πήρε το ποδήλατο ο παπάς, πηγαινοέρχονταν ξεκούραστα και όλα ωραία. 'Ώσπου μια μέρα τον ξαναβλέπει ο τσιφλικάς πάλι με τα πόδια.

-Που είναι το ποδήλατο παπά μου;

-Άσε τέκνον μου, τι να σου λέω. Μου το έκλεψαν.

-Ναι ε; Κάτσε μου ήρθε μια ιδέα για να το βρούμε. Την Κυριακή λοιπόν που θα τελειώσεις την λειτουργία και θα κάνεις το κήρυγμα, θα αναφέρεις τις 10 εντολές αλλά όταν φτάσεις του "Ου κλέψεις", θα το πεις έντονα και με στόμφο. Αυτός λοιπόν που σου έκλεψε το ποδήλατο θα "κουμπωθεί" και θα τον τσακώσουμε.

-Καλή ιδέα παιδί μου. Θα το κάνουμε.

Έρχεται η Κυριακή, τελειώνει η λειτουργία, αρχίζει να θυμίζει τις δέκα εντολές στους πιστούς και το πόσο καλό είναι να τηρούνται, χωρίς όμως να τονίσει το ου κλέψεις. Τον πιάνει ο τσιφλικάς:

-Μα καλά παπά μου, τι είπαμε; Γιατί δεν τόνισες το ου κλέψεις.

-Άστο παιδί μου, δεν πειράζει.

-Μα τι λες; Και θα πηγαίνεις πάλι με τα πόδια;

-Άστο παιδί μου, τι να κάνουμε...

-Μα γιατί;



Μόλις έφτασα στο "Ου μοιχεύσεις", θυμήθηκα που ξέχασα το ποδήλατο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου