Αναθεώρηση

Δεν ξέρω πως αλλά στα τοπ 3 των κριτηρίων μου για επιλογή γυναίκας πρέπει να μπει άλλο ένα πολύ σημαντικό και να παραμείνει τοπ3

Προηγούμενο τοπ 3 χωρίς σειρά πρωτεραίοτητας
Καπνίζει από τις σιχαμερότερες συνήθειες του ανθρώπου αλλά επειδή έναν άνδρα δεν τον φιλάς αλλά μια γυναίκα την φιλάς δεν νομίζω ότι θα μαρέσει ποτέ να γλύφω τασάκι
Εμφάνιση Δεν μιλάμε για μοντέλο αλλά να αρέσεί στα δικά μου γούστα. Να είναι γλυκιά και όχι σκυλα όμορφη
Μυαλό οκ δεν μιλάμε για επιστήμονα αλλά αυτό ανάμεσα στα αυτιά να δουλεύει και όχι να αναλλώνεται σε γυναικουλίστικες κουτοπονηριές και μαλακίες και ούτε να είναι κομπλεξαρισμένη καταπίεσμενη γυναίκα που κάνει την επανάσταση της βαπτίζοντας την φεμινισμό.

Όλα τα παραπάνω κατά περίεργο τρόπο υπήρχαν ταυτόχρονα σε μια ψυχή. Αλλά τελικά φαίνεται ότι το τοπ3 είναι ατελές και υπάρχουν τρόποι να ροκανιστεί με τον πιο άσχημο τρόπο η αγνότητα ίσως του πιο δυνατού συναισθήματος.

Μαντέψατε ποιοι είναι λοιπόν αυτοι οι καλοί άνθρωποι που στο όνομα της αγάπης φέρνουν υποθάλπουν δυστυχία στην πραγματική αγάπη? Μα φυσικά οι γονείς και σχέσεις αίματος. Ναι λοιπόν αυτοί οι μαλάκες που πρέπει να έχει κανείς μεγάλα αρχίδια για να ξεφορτωθεί βλέπουν το καλό και πρέπει να το στερήσουν. Και όλα αυτά στο όνομα πλαισιωμένα τέλεια στον θεσμό της Ελληνικής οικογένειας που έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές κολημένων ανθρώπων στους γονείς τους και αφήνοντας αυτούς να ορίζουν την ζωή τους και όποιον πάρει ο χάρος. Αλλά δεν φταίνε μόνο οι γονείς αδερφιά σκυλιά και γάτιά αλλά και τα παδιά που αντανακλούν προς τα έξω τα κολήματα,κόμπλεξ και κακία των γονιών τους.

Και για τους γονείς που μιλάω εγώ μιλάμε για τους υπέρτατους μαλάκες και να πάνε να γαμηθούν. Μιλάμε για τους πρωταθλητές (δεν έχω συνατήσει φυσική βία σε οικογένεια) καθώς είναι οι πρώτοι που συναντάω από όλους τους εκπροσώπους των αχροίων που ασκούν εξουσία στο παιδί τους, εκβιάζοντας το δια του οικονομικού. Και μπροστά τους οι υπόλοιποι φαίνονται προβατάκια και φυσικά οι καλοί γονείς αντικείμενο θαυμασμού. Και για να μην ξεχνάμε τα αδέρφια που βολεμένα αν αυτά δεν είναι θύματα των γονιών, δεν θα προστατέψουν το έτερο αδερφό/η από την άνιση μεταχείριση όταν αυτοί υπάρχει. Καλά μαλακισμένα είναι και αυτά. Και δεν υπάρχουν δικαιολογίες άγνοιας παρά παθητικής αντίδρασης υπό τον φόβο του να τσούξει ο κόλος δημιουργόντας έτσι βασικούς υποψήφιους κακομαθημένους στην τρομερή κοινωνία που μεγαλώνεται στην Ελλάδα χάρη στον αναπτυγμένο οικογενειακό θεσμό που έχουμε.

Συνεπώς στο τοπ3 πρέπει να μπει η σχέση του παιδιού με τους γονείς και πιστεύω θα αν χρειαστεί θα φύγει το κάπνισμα που πιο εύκολα διορθώνεται.

Ευχαριστώ λοιπόν τους παραπάνω γονείς γιατί
1) Μου στερήσαν ότι έχω εκτιμήσει και αγαπήσει περισσότερο έξω από φίλους στην ζωή μου.
2) Μου στέρησαν αυτό που με έκανε ευτυχισμένο καθώς την έκανα και εγώ ευτυχισμένη και για μένα αυτό μετράει.
3) Μου δείξαν ότι οι γονείς μου όσο απαράδεκτοι και να υπήρξαν σε μένα και την αδερφή τους τόσο χρόνια, ΟΥΔΕΠΟΤΕ δεν με εκβίασαν άμεσα και στα μούτρα οικονομικά και δεν τους περισσεύαν κιόλας. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ.
4) Με τα από χρόνια λέω κάτι αξιοσημείωτα θετικό για τους γονείς μου, με τους οποίους χρόνια είμαστε απομακρυσμένοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου