Ολυμπιακή

Το παρακάτω είναι η απάντηση μου στο ζήτημα πόσο εύκολα λέει κάποιος ας κλείσει η Ολυμπιακή και να δεν πειράζει αν απολυθεί κόσμος. Και εγώ διακατέχομαι από ευαισθησία για την απόλυση κάποιου όμως για την ολυμπιακή και κάθε όμοιο κρατικό φορέα πιστεύω τα παρακάτω.

Δεν με απασχολεί που μπήκε κομματικά καθώς σε πολλές χώρες του κόσμου, το "γνωστός" παίζει μια χαρά. Μόνο που αν δεν αποδίδεις τα μπογαλάκια σου και δρόμο και εκτίθεται και ο γνωστός.


Μπαίνεις λοιπόν εσύ σε μια δουλειά με βύσμα γιατί οκ το έχεις. Κακώς αλλά οκ. Αν δουλέψεις και προσπαθήσεις εκεί μέσα μπορεί να και να αποδείξεις ότι το βύσμα σου ήταν ανάγκη αλλά όχι έμμεσως τρόπος για ρέκλα. Όταν όμως ξέρεις ότι δεν πρόκειται να σε κουνήσει κανένας εσένα και άλλους 100, και καταχράζεσαι αυτή την πολυτέλεια αργά ή γρήγορα θα το βρείς μπροστά σου. Είναι λογικά το ίδιο με το να κλέβεις. Κάποια φάση μάλλον θα σε πιάσουν.


Εγώ λοιπόν σαν πολίτης αυτής της χώρας που τον πληρώναν οι γονείς μου, και εγώ τώρα, τρώω τα μούτρα μου κάθε φορά που τους πλησιάζω (όπως και φέτος το καλοκαίρι) γιατί να στεναχωρηθώ?Όταν εγώ ή οι γονείς μου δεν πέρναν τους παχουλούς μισθούς τους και να κάθονται και με ταλαιπωρούσαν με απεργίες στεναχωρήθηκε κανείς από αυτούς? Γιατί πρέπει εγώ να στεναχωρηθώ μόνο?Γιατί για μια ακόμη φορά εγώ και κάθε άλλος σωστός άνθρωπος καλέιται να πληρώσει τα σπασμένα των ηλιθίων σε αυτή τη χώρα.


Δεν είμαι γάιδαρος αντιθέτως αρκετά συμπονετικός όπως μου έχουν πει σε σημείο εκμετάλευσης αλλά μόνο στην περίπτωση που ο άλλος δείχνει ότι θέλει να διορθωθεί. Η Ολυμπιακή και οι υπάλληλοί της είχαν πολλές ευκαιρίες στο παρελθόν και αλλά αυτό που δείξαν είναι ότι δεν θέλουν να διορθωθούν εκμεταλευόμενοι την καλοπροαίρεση του Έλληνα πολίτη (με την απο πάνω μορφή) αλλά και την εθνιμή αδυναμία μας.. Εγώ γιατί πες μου να πρέπει να ασχοληθώ με την πάρτυ τους. Δεν μιλάμε ούτε για ναρκομανείς που στα δύσκολα τα είδαν όλα και μπλέξαν. Δεν μιλάμε για μειονότητα που για κακή τύχη μπλέξαν ανεπανόρθωτα. Μιλάμε για κατά συνείδηση εκμεταλευτές και λαμόγια και πολλές φορές οικονομικούς εγκληματίες που πολλοί από αυτούς θα έπρεπε να είναι στην φυλακή.


Και όσοι αξίζαν εκεί μέσα που του λυπάμαι, συγνώμη αλλά εσύ θα σαλπάρεις με το πλοίο που βουλιάζει? Μήπως καθήσαν εκεί γιατί ήταν η πιο εύκολη επιλογή αλλά μακροπρόθεσμα η λάθος? Εγώ λυπάμαι όλους όσους δεν αξίζουν τέτοια μοίρα αλλά έχω βαρεθεί να πληρώνω για τα λάθη άλλων. Και δεν εννοώ μόνο χρηματικά.


Όποιος χρειάζεται την βοήθεια μου θα βγώ και αρκετά έξω από τα νερά μου οικονιμικά και ψυχικά. Αλλά όποιος εκμεταλεύεται αυτή την καλή μου προαίρεση, θα τον ....


Τέλος όσο στην Ελλάδα που την νιώθουμε με περηφάνεια θεωρούμε ότι η δουλειά για το δημόσιο ή κρατικό φορέα είναι ευκαιρία για λούφα και μάσα και βόλεψη αντί για προσφορά στο περήφανο μας κράτος, για διαινίζούμε την αξία του, τόσο πραγματικά δεκάρα δεν δίνω για τους κρατικών συμφερόντων υπαλλήλους. Όλοι ξέρουμε έξω από κάτι μυστήριους κλάδους γιατί επέλεξαν το δημόσιο και σίγουρα δεν ήταν για να προσφέρουν με αξίωση στο κράτος. Εγώ δεν νιώθω περήφανος που είμαι Έλληνας, συνεπώς δεν πήγα στο δημόσιο αν και θα μπορούσα. Πήγα όμως θητεία και είδα όλους τους περήφανους ένστολους μας και πόσο περήφανα ανήκουν και υπηρετούν τα σώματα τους και ότι λίγο μου είχε μείνει από περηφάνεια για την χώρα απλά εξαφανίστηκε. Και δεν νομίζω ότι οι Κύριοι της ολυμπιακής και κάθε άλλου δημόσιου διαφέρουν από αυτό που είδα στην θητεία.

2 σχόλια:

  1. Αυτο που δε μπορώ να καταλάβω είναι πως είναι δυνατόν αυτοί που μπ΄καν την τελευταία δεκαετία σε μια εταιρεία που εις γνώση τους ήταν προβληματική και απο τότε υπήρχε θέμα κλεισίματος τώρα να έχουν απαιτήσεις μονιμοποίησης και βολέματος τους.
    Δική τους επιλογή δεν ήταν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί απλά ήταν η εύκολη λύση να βολευτούν.Και οκ για όσους ήταν ανάγκη αλλά πάντα φροντίζεις για να έχεις και έτσι ψάχνεις για εναλλακτική δουλειά.

    Ασε τι να λέω πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή