e-Steki κριτική

Σε ένα άλλο blog υπήρξε αναφορά για ένα φόρουμ στο οποίο συμμετείχα περίπου για 1.5 χρόνο και αποφάσισα να σταματήσω καθώς δεν δέχομαι την υποκρισία.

Το ποστ αυτό κάνει αναφορά στο νέο interface του φόρουμ που πράγματι είναι καταπληκτικό και εγώ απλά ήθελα να σχολιάσω πέρα από τα θετικά και αρνητικά αυτού του φόρουμ.

Το δικό μου λοιπόν σχόλιο ήταν

Σαν πρώην ενεργο μέλος του παραπάνω φόρουμ θέλω να εκφράσω και τις δικές μου παρατηρήσεις.

Πράγματι η εικαστική αναβάθμιση είναι καταπληκτική. Η κ Βέρου έχει κάνει απίστευτη δουλειά και όπως της έχω πει και παλαιότερα αν προσέξει θα έχει μεγάλο μέλον μπροστά της.

Αυτό που είναι πιο εντυπωσιακό από όλα, είναι ότι το καινούργιο interface έχει φτοιαχθεί έχοντας κυρίως κατά νου, τους χρήστες που δεν είναι εξικειωμένοι με την τεχνολογία, και ειδικά για αυτό η κ.Βέρου αξίζει τα περαιτέρω εύσημα μου.

Όμως θέλω να επισημάνω σε κάθε πιθανό αναγνώστη που είναι μέλος ή σκοπεύει να γίνει μέλος, ότι το συγκεκριμένο φόρουμ έχει μεγάλα προβλήματα σε θέματα που αφορούν την ελευθερία έκφρασης και για το συγκεκριμένο ζήτημα έχουν υπάρξει πολλές φορές ενστάσεις μελών για αυταρχικές και όχι ίσες συμπεριφορές της ομάδας διαχείρισης και που πάντα έχουν λήξει με αυτάρχική και σχεδόν πάντα άδικη επίληση από τα μέλη της ΟΔ,με δικαιολογία πάντα την προσωπική τους ερμηνεία για τους κανόνες που οι ίδιοι έχουν θέσει.

Συνεπώς αν θέλετε την γνώμη μου, το ε-στέκι είναι ένα φόρουμ για να πεις ότι χαλαρή σκέψη έχεις, και να περάσεις την ώρα σου.Θα περάσεις τέλεια αν είσαι από αυτούς ους χρήστες που μόνιμα κολακεύουν την ομάδα διαχείρισης και το φόρουμ συνολικά ή απλά δεν σε ενδιαφέρει η επικοδομητική κριτική.

Αν όμως εκτός του χαβαλέ θες να πεις και κάτι σοβαρό, και κυρίως είσαι άνθρωπος που κάνει ανοιχτά κριτική όταν χρειάζεται το πιθανότερο είναι ότι θα απεμπλακής από το φόρουμ αγανακτισμένος ή απλά θα παραμείνεις μέλος σε ένα κατά τα άλλα "δημοκρατικό" φόρουμ για προσωπικούς άλλους λόγους σου.

1 σχόλιο: