ΙΚΕΑ

Για μια ακόμη φορά κατόρθωσα να πάω σε μέρος με άπειρα πράγματα να ξοδέψει κανείς τον μισθό του και δεν πήρα τίποτα. Νομίζω ειμαι αρχηγός στο θέμα. Βέβαια οκ θα ξοδέψω σύντομα γιατί μετακομίζω επιτέλους 5 στενά από την δουλειά.

Δεν θα ασχοληθώ όμως με το ΙΚΕΑ το ίδιο και γενικά αυτό που αντιλαμβάνεται ο κόσμος, όσο με το πανηγύρι στα ταμία απέξω.

Τέλειο Hot Dog και αναψυτκικό όσο θες πάφθηνα αλλά και μια χαρά. Όπως στο εξωτερικό και μου θυμίσε κάτι γαμάτες εποχές που ήμουν 3 φορές τον χρόνο Αμερική για τουρίστας. Λατρεύω το self service, που να κάθομαι να ασχολούμαι με τους σερβιτόρους και θεωρώ τέλεια την ιδέα του "όσες φορές θες" γέμισμα. Μέχρι και στο παγωτό μηχανής την είχε που δεν το δοκίμασα.

Συνεπώς ΙΚΕΑ για μένα ίσον, πάμε για βρώμικο φάση. Και επειδή έλεγξα και το θέμα φαγητό που είχε έχω να πω καταρχήν πάφθηνο και το sistera μου λέει ότι ειναι και καλό, που αν κρίνω από το Hot Dog μια χαρά θα είναι.

1 σχόλιο:

  1. και που να δεις πωσ είναι στην Σουηδία {όπου και ιδρύθηκε η ΙΚΕΑ] μιλώ με προσωπική εμπειρία ως μισή Σουηδέζα. Άλλο πράγμα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή