Εταιρίες με αδικαιολόγητες αυξήσεις

Σε μια προσπάθεια να αναχαιτίσει τις αλματώδεις αυξήσεις των τιμών σε βασικά είδη διατροφής, η κυβέρνηση έδωσε στη δημοσιότητα τις εταιρείες που θεωρεί ότι προχώρησαν σε αδικαιολόγητες αυξήσεις.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου:
- Η εταιρεία ΦΑΓΕ Α.Ε. (γαλακτοκομικά) δεν δικαιολογεί την αύξηση σε 107 κωδικούς προϊόντων αφού προέβη σε μεσοσταθμική αύξηση 3,5%, σε σύνολο 181 κωδικών προϊόντων που διακινεί (γιαούρτια, τυροκομικά και χυμοί). Η αύξηση οφείλεται στη διαφοροποίηση της εμπορικής πολιτικής της εταιρείας για να καλύψει ζημιές παρελθόντων χρήσεων.
- Οι εταιρείες Coca Cola HBC - Τρία Έψιλον A.E και Pepsico ΗΒΗ ΕΛΛΑΣ Α.Ε., που δραστηριοποιούνται στο χώρο των αναψυκτικών προχώρησαν σε αυξήσεις των τιμών πώλησης. Πιο συγκεκριμένα, η Cοca Cola HBC - Τρία Έψιλον A.E προχώρησε σε αυξήσεις 193 κωδικών, από τους 276 που διακινεί, με μεσοσταθμική αύξηση 3,7%, ενώ η Pepsisco ΗΒΗ ΕΛΛΑΣ Α.Ε, 83 κωδικών, από τους 88 που διακινεί, με μεσοσταθμική αύξηση 3,5%.
- ΑΜΒΥΞ Α.Ε που δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας εισαγομένων ποτών προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 7,8%, 57 κωδικών προϊόντων, από τους 146 που διακινεί.
- B.P. A.E που δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας λιπαντικών προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 2,5%, 21 κωδικών προϊόντων, από τους 626 που διακινεί.
- SCA HYGIENE PRODUCT A.E που δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας χαρτικών προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 4%, 46 κωδικών προϊόντων, από τους 128 που διακινεί.
- PROCTER & GAMBLE ΗELLAS A.E που δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας ειδών καθαριότητας και συντήρησης νοικοκυριού - ειδών ατομικής φροντίδας, προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 2%, 533 κωδικών προϊόντων, από τους 1155 που διακινεί.
- CENTRAL PARKING SYSTEM - ΑΘΗΝΑ - ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ Α.Ε. ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΕΔ που δραστηριοποιείται στο χώρο υπηρεσιών στάθμευσης περιόρισε στο 5% την αρχική υποβληθείσα αύξηση, που έφτανε το 20%, σε 10 από τους 14 κωδικούς υπηρεσιών που παρέχει.
- Γ. KAΛΛΙΜΑΝΗΣ Α.Ε, που δραστηριοποιείται στο χώρο εμπορίας κατεψυγμένων αλιευμάτων εισαγωγής, προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 4,73%, 12 κωδικών προϊόντων, από τους 537 που διακινεί.
- ΚΟΝΤΟΒΕΡΟΣ Α.Ε.Β.Ε, που δραστηριοπείται στο χώρο εμπορίας κατεψυγμένων αλιευμάτων εισαγωγής, προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 27%, 47 κωδικών προϊόντων, από τους 770 που διακινεί συνολικά.
- ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ ΑΕ.Β.Ε ΤΡΟΦΙΜΩΝ που δραστηριοποιείται στο χώρο εμπορίας τοματοειδών, προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 19,5%, 8 κωδικών προϊόντων, από τους 294 που διακινεί.
- ΚΡΑΦΤ ΦΟΥΝΤΣ ΕΛΛΑΣ Α.Ε., που δραστηριοποιείται στο χώρο των τυποποιημένων τροφίμων (μαγιονέζες κτλ) προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 9,5%, 9 κωδικών προϊόντων, από τους 549 που διακινεί.
- OLYMPIC HERMES Α.Ε. που δραστηριοποιείται στο χώρο των ειδών ζαχαροπλαστικής (καραμέλες) προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 3,60%, 82 κωδικών προϊόντων, από τους 190 που διακινεί.
- ΕΥΡΗΚΑ ΕΛΛΑΣ Α.Ε. που δραστηριοποιείται στο χώρο ειδών καθαρισμού προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 2,5%, 49 κωδικών προϊόντων, από τους 106 που διακινεί.
- ΕΒΓΑ Α.Β.Ε.Ε που δραστηριοποιείται στο χώρο των χυμών προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 7%, 51 κωδικών προϊόντων, από τους 168 που διακινεί.

Πηγή

Μονο αυτές είναι? Σιγά μην ειναι.

4 σχόλια:

  1. Υπάρχει και λίστα με μειώσεις σε 2200 προϊόντα και πολλά από αυτά πρώτης ανάγκης, όπως λάδι, ρύζι, γάλα κλπ. Αυτά έφταναν για πρώτη φορά σε μέση μείωση 15% (έως 30% η μεγαλύτερη μείωση) και φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που μειώσεις δεν ακούγονται πουθενά. Εξτρά υπάρχει λίστα με πάνω από 2400 προϊόντα που έχουν παγώσει τις τιμές από το Σεπτέμβρη.

    900 προϊόντα έχουν αυξήσεις και τα περισσότερα είναι στην λίστα αυτή που αναφέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω φιλε Βασίλη ξέρω ότι εδώ και χρονια, μονο πιο ακριβο γινεται στο συνολο του το σουπερμαρκετ.

    Ψωνιζω στο ΣΜ για τους γονείς μου από δημοτικό, και μετά τα 18 που ζούσα μονος μου.

    Μετά το ευρώ φιλε η κατάσταση ξέφυγε και δεν έχει γενικά σταματήσει ούτε τα τελευταια χρόνια.

    Όπως σου έχω πει δεν με ενδιαφέρει η προπαγάνδα ή όχι, πέρα από την πραγματικότητα και αυτή ειναι ότι η λαική και το σουπερμαρκετ έχουν γινει απλά ακριβότερα.

    Κάτι ήδη υψηλής τεχνολογίας έχουν φτηνήνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπάρχει ολόκληρη λίστα με μειώσεις. Αλλά φυσικά οι μειώσεις σε όσα πράγματα και να γίνουν δεν φαίνονται σε έναν μήνα και δεν ακυρώνουν τις αυξήσεις τιμών των προηγούμενων χρόνων εκτός αν φτάσουν στο... 50-60%.

    Η κατάσταση ξέφυγε πολλά χρόνια πριν και τώρα έχει αρχίσει η αντιστροφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπορεί να ειναι και έτσι όπως το λες.

    Προσωπικά δεν έχω νιώσει ποτέ έξω από τεχνολογικά είδη, την αίσθηση ότι μου κόστισε κάτι φθηνότερα.

    Και στα τεχνολογικά μεγάλο ρόλο έπαιξε η μειωση του δολαριου και τίποτα άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή