Σχόλια στο μπλογκ μου

Σήμερα ανακάλυψα οτι κανένα σχόλιο δεν έβγαινε στο μπλόγκ μου λόγω μιας επιλογής.

Ζητώ συγνώμη σε όσους σπατάλησαν έστω και ένα δευτερόλεπτο να σχολιάσουν και εγώ ο γαίδαρος δεν πήρα πρέφα.

Πιστεύω να το διόρθωσα, συνεπώς ελπίζω όσοι σχολιάσατε να μην έχετε απογοητευτεί πλήρως από την πόρτα που σας έριξα. Και αυτό το blogspot δεν ξέρει να στείλει ενα μαιλ οτι υπάρχει σχόλιο για επισκόπηση όπως κάνει η wordpress?

Η μαύρη αλήθεια ειναι ότι πίστευα οτι κανείς δεν διάβαζε το μπλογκ.

Χίλια συγνώμη και πάλι.

8 σχόλια:

  1. σιγα καλε!!!
    δεν χρειαζεται να πεις συγνωμη!!!
    εγω απλα υπεθεσα πως δεν ανεβαζεις τα σχολια οπως καινουνε και αρκετοι αλλοι bloggers!!!
    ολα μια χαρα!!!

    καλησπερα!!!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προσωπικά θεωρώ λάθος τον μετριασμό των σχολίων, όταν έχεις ενα μπλογκ που εκφράζει την γνώμη σου ελέυθερα.
    Αν ηταν θεματικό μπλογκ, ή είχε κάποιο στόχο τότε οκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΑΑΑΑ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΩΣ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΣΕ :ΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι καλα...Δε λες που ειχαμε γεμισει καρουμπαλα απο τη κλειστη πορτα; τςτςτς
    Πραγματικα παντως καποια ειδοποιηση απο το συστημα δε θα ήταν κακη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευη σειρόμενη ή περιστρεφόμενη η πόρτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εγω που να ξέρω; Αν και μαλλον για ανοιγομενη την κοβω...χαχαχα!! :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ομολογώ ότι και σε εμένα επικράτησε η καχυποψία. Μετά απο 3-4 σχόλια που δεν έφτασαν ποτέ, θεώρησα ότι τα έκλεισες εντελώς. Δεν σταμάτησα να σε διαβάζω πάντως, παρ'ότι προσωπικά είμαι αντίθετος στον πληρη αποκλεισμό σχολίων, θεωρώ ότι νεκρώνει εντελώς το blog, παρ'όλο που το moderating είναι μερικές φορές απαραίτητο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή