WikiRebels – The Documentary

Δείτε ένα documentary για την ιστορία αλλά και το σκεπτικό του WikiLeaks. Δεν έχω δει ακόμα το τελευταίο κομμάτι, αλλά μου φάνηκε καλό. Επειδή δεν το έχει δεί όλο δεν ξέρω και που το φτάνει όσο αφορά τα πρόσφατα γεγονότα.

Χαρακτηριστική εντύπωση μου έκανε η περίπτωση της Ισλανδίας, η οποία μετά την κατάρευση της αποφάσησε ότι κύρια αιτία της όλη ιστορίας ήταν η απίστευτη μυστικοπάθεια τους. Σε συνεργασία λοιπόν με τους τότε σχετικά άγνωστους του WikiLeaks περάσαν με σχεδόν απόλυτες πλειοψηφίες νόμους για την διαφάνεια αλλά και προστασία της ελευθερίας έκφρασης.

Υπάρχουν και άλλα καλά μέσα όπως η άποψη των Σουηδών ότι δεν υπάρχει ηθική κρίση στο περιεχόμενο μιας δημοσίευσης.

Προς το παρών έχω σταματήσει στο video από το οποίο και εγώ μπήκα σε κάποιο βαθμό στο χωρό του WikiLeaks και αναφέρομαι σε αυτό με το Ελικόπτερο στο ΙΡΑΚ που πυροβόλησαν σε άμαχους.

Προσωπικά έχει πάντα την απορία, ποιος διάολος ασχολείται με τον οργανισμό αυτό και κυρίως πιο επικυρώνει ή όχι την ορθότητα των διαροών που δημοσιεύουν. Τελικά και σύμφωνα με το documentary, υπάρχει όλοκληρος μηχανισμός από πίσω που προστατεύει την ανωνυμία δημοσιογράφων που δουλεύουν στα “ελεύθερα” και “καταξιωμένα” media.

Δείτε το!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου