Ανέκδοτο

Λατρεύω το γκολφ αλλά πρέπει να παραδεχθώ πως δεν είμαι και πολύ καλός σε αυτό. Ωστόσο, πριν κάνα μήνα, εκεί που παίζω κάνω μια λάθος βολή και τσουπ η μπάλα μου πέφτει στη λιμνούλα στη 2η τρύπα. Πάω να τη βρω και βλέπω ένα βατραχάκι. Ξαφνικά ακούω «γεια σου». Κοιτάω τριγύρω αλλά δεν ήταν κανείς. Ακούω πάλι «γεια σου! εδώ κάτω!». Κοιτάω κάτω και βλέπω το βατραχάκι να με κοιτά! Λέω για πλάκα «εσύ μίλησες;» και αυτό μου απαντά:
-Ναι, εγώ! Είμαι ένα μαγικό βατραχάκι και θα ικανοποιήσω την επιθυμία σου αν εκπληρώσεις και εσύ μια επιθυμία μου.
-Μα τι λες; Με κοροϊδεύεις;
-Όχι! Αλήθεια λέω, θα εκπληρώσω την κρυφή επιθυμία σου να γίνεις μεγάλος γκολφέρ.
-ΧΑ! Και τι θες από μένα;
-Θα σου πω όταν έρθει η ώρα.
Άκουσα ένα θόρυβο πίσω μου, γύρισα να κοιτάξω αλλά δεν ήταν τίποτα, ξαναγύρισα στο βατραχάκι αλλά είχε εξαφανιστεί. Αν και εκείνη τη στιγμή πίστευα πως κάτι πρέπει να είχαν ρίξει στο ποτό μου αισθανόμουν πολύ καλά και αποφάσισα να συνεχίσω το παιχνίδι μου. Βρίσκω το μπαλάκι, κάνω τη βολή και μπαίνει με την πρώτη στην 2η τρύπα! Ποτέ μου δεν είχα πετύχει τρύπα από τόσο μακρυά! Συνέχισα με ένα καταπληκτικό για τα δεδομένα οποιουδήποτε ερασιτέχνη παιχνίδι.
Την επόμενη μέρα κατάφερα και νίκησα με ευκολία το Δημήτρη, τον πιο ενοχλητικό παίκτη του club που μετρούσε μόνο νίκες τα τελευταία χρόνια. Μου φάνηκε απίστευτο!
Τις επόμενες εβδομάδες τις πέρασα σε διάφορα τουρνουά τα οποία είχαν όλα ένα κοινό παρανομαστή: εμένα νικητή! Ανέβηκα πολύ γρήγορα και την προηγούμενη εβδομάδα ήρθε η στιγμή να εκπληρωθεί το πιο τρελό μου όνειρο. Ήταν το Open Cup και το τέλος του με βρήκε πρωταθλητή Ελλάδος και ως το πλέον ελπιδοφόρο όνομα για το παγκόσμιο στερέωμα του γκολφ!
Τότε όμως εμφανίστηκε και πάλι το βατραχάκι:
-Ήρθε η ώρα για το δικό μου μερίδιο από τη συμφωνία!
-Μα και βέβαια! Πες μου τι θέλεις και θα το έχεις!
-Θέλω να με πηδήσεις!
-Μα τι λες; Πας καλά; Εσύ είσαι ένα μικροσκοπικό βατραχάκι και εγώ ένας άνθρωπος. Πως μπορεί να γίνει αυτό;
-Μην ξεχνάς ότι είμαι μαγικό βατραχάκι.
-Μα δεν μπορώ να το κάνω!
-Όπως σε ανέβασα μπορώ και να σε κατεβάσω και πολύ πιο γρήγορα μάλιστα.
Δεν ήθελα να χάσω αυτό που ζούσα, οπότε αναγκαστικά έκλεισα τα μάτια και άρχισα να... συνευρίσκομαι σεξουαλικά μαζί του.
Εκεί λοιπόν που το πηδούσα κάνει ένα τσαφ και μεταμορφώνεται σε 14χρονο κοριτσάκι! Και αυτή είναι η αλήθεια κύριε πρόεδρε και όχι οι βλακείες που σας λέει η μαμά της!

1 σχόλιο:

  1. ε, και αυτή η καημένη η μάνα τι να πει;

    έπλασε μια ιστορία για να δικαιολογήσει την κόρη της

    ΑπάντησηΔιαγραφή