Καλοκαιρινό ντύσιμο

Την εβδομάδα αυτή είχε τρελή ζέστη. 36 και 37άρες και σήμερα ειδικά έριξα και ένα περπάτημα 15 λεπτά κατά τις 2 το μεσημέρι. Μιλάμε τρελό πήξιμο και το δέρμα να καίγεται και κάτω από την μπλούζα.

Συνεπώς απορώ καταρχήν με το πως μπορούνε ορισμένοι αλλά ειδικά ορισμένες γιατί στις γυναίκες το βλέπω περισσότερο να κυκλοφορούν με μαύρα. ΧΕΛΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ο ήλιος καίει γενικά όχι περισσότερο για μας τους γκέοι αλλά για αυτούς που φοράνε σκουρόχρωμα. Ειλικρινά δεν θα καταλάβω ποτέ την τυπολατρεία στο ντύσιμο που είναι και το επόμενο θέμα.

Αναρωτιέμαι ποια είναι τα κριτήρια ενός ρούχου? Δεν είναι πρωτίστως η άνεση και το να κάνει την δουλειά τους? Κατόπιν αν είναι και σεξουαλικό ακόμα καλύτερα. Μέχρι όμως την εύρεση του ρούχου, που τα κάνει όλα και συμφέρει, νομίζω ότι είναι εντελώς παράλογο να κυκλοφορεί κανείς με ρούχα που συγκεκριμένα τώρα σε πάνε καρφί για θερμοπληξία.

Τι θα πει πρέπει να είναι κυριλέ? Μαααααααααααα δεν είναι πρακτικό!

Τι θεωρείς αγόρι μου πρακτικό? Μα φυσικά βερμούδα και ακόμα καλύτερα αμάνικο. Γιατί όμως να μην θεωρείται οκ ρούχο για δουλειά. Οι κοπέλες μας το παίζουν χαλαρές και άνετες όταν βέβαια για αυτές τα μπούτια έξω με κανά μίνι και τα ξώπλατα έξωμα παρέχουν την άνεση, την δροσιά αλλά και φυσικά την σεξουαλικότητα. Πρώτες δύο ανάγκες και μπόνους ότι θεωρείται και καλό ντύσιμο.

Ένσταση λοιπόν και αυτό είναι αδικία. Είναι φυλετική διάκριση και όποια μου πει για φυλετική ισότητα θα την αρχίσω στην ιδεολογική ανάλυση και θα φύγει τρέχοντας. Πες μου κάτι γλυκό θα μου πει, είναι αδικιά να μην μπορώ να φοράω αμάνικά θα της λέω και θα βαράει το κεφάλι της στον τοίχο. Δοκιμασμένα πράγματα.

Έχω καταντήσει να κουβαλάω μια αλλαξιά ρούχα μαζί. Θα ζητήσω και προσωπικά αποδυτήρια στην εταιρεία.

Και μετά σου λένε για την ακριβεια. Εδώ η τριχωτή μου ζούγκλα καταπιέζεται και ο κόσμος ασχολείται με την ακρίβεια λες και κάτι έγινε που στην Ελλάδα ελληνικής παραγωγής προιόν είναι πιο ακριβό από ότι το ίδιο στο εξωτερικό.

4 σχόλια:

  1. εγω προσωπικα αποφευγω να φοραω ασπρα....οση ζεστη και να εχει....γενικα ειμαι του μαυρου (σαν χρωμα!) Δεν ειναι οτι δεν θα νιωσω ανετα αν φορεσω ενα ασπρο Τ-σερτ, απλα με το μαυρο θα ειμαι ο εαυτος μου.
    τα ασπρα θα τα φορεσω στο σπιτι.ειναι κολημα μαλλον...
    οτι και να πεις θα εχεις δικιο:P
    καλημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ είμαι των σκουρόχρωμων αν και τελευταία έχω γίνει multicolor αλλά ειλικρινα δεν καταλαβαίνω τα μαύρα με τέτοια ζέστη.

    Καλησπέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mερικοι πανε στη δουλεια με βερμουδες ομως..κ αλλες δεν μπορουν(τους επιτρεπουν)να ντυνονται "αναλαφρα"στον χωρο εργασιας..Αλλα τι τα λεμε?Με τετοια ζεστη κ χωρις ρουχα..θα ζεσταινεσαι!So..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Naya αν χώρος δεν είναι κλιματιζόμενος τότε η ποσότητα του ρούχου κάνει μεγάλη διαφορά.

    Ειναι και λογικό. Είναι δυνατόν ένα ρούχο που σε κρατά ζεστό στους 0 βαθμούς κελσίου όπως το τζιν να φοριέται με 30+? Δεν έχει σημασία αν το αντέχουν κάποιοι αλλά λογικά αν το δεις κάποιο λάθος υπάρχει κάπου.

    Τώρα αν ο χώρος είναι κλιματιζόμενος αλλάζει το πράγμα. Αλλά δεν είναι και ενεργειακά εντελώς χαζά να κλιματίζεις ένα χώρο σε θερμοκρασίες που κάνουν υποφερτά πρακτικά χειμωνιάτικα ρούχα ενώ ο τόπος βράζει έξω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή