Παλιό από λιμανάκια Βουλιαγμένης

 

 

  • Αυτή που γελάει απαράδεκτη.
  • Εγώ φοβόμουν το μέρος ακόμα και πάνω στο λεωφορείο.
  • Αποφεύγω να περάσω από εκεί βράδυ καθώς δεν ξέρεις από που θα σου έρθει.
  • Για κάποιο λόγο είχα βρεθεί ένα βράδυ εκεί στο πάρκινγκ, και μιλάμε μπαίναν οι τύποι με τις μπάντες στην στροφή προς Αθήνα και ίσι ίσα μέναν στην λωρίδα μέσα. Και από την άλλη ή άλλοι μαλάκες ή οικογενειάρχες. Και αν φύγει με 100 πάνω σε τέτοια στροφή και τελικά δεν πάρεις κανένα άλλο όπως ο κολώφαρδος στο video?
  • Τελικά ήταν πράσινο τότε?

4 σχόλια:

  1. Εγω εχει τυχει να δω να φευγει αυτοκινητο [ευτυχως οχι απο κατω..] :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι πολύ απότομο το σημείο? Εγώ απορώ πως δεν έχει πέσει κανένας στον γκρεμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νταξει, εδω που τα λεμε αυτο που φταιει δεν ειναι το σημειο [οχι μονο τουλαχιστον] αλλα εκεινοι που μπαινουν στις στροφες με 1000.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό φταίει παντού.
    Έχουν και λίγο ανάποδη κλήση οι στροφές.

    Αλλά για κάποιο λόγο όσο αργά και αν πηγαίνεις, εμένα μου φαίνεται πάντα επιβλητικά επικίνδυνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή