150.000 ευρώ

Κάπου διάβασα ότι το συνολικό κόστος για τη ενθρόνιση του νέου μητροπολίτη λευκάδας, κόστισε συνολικά το παραπάνω ποσό!

Αν αληθεύει, ε τι να πω.

Λίγο πολλά μου φαίνονται, αλλά αν σκεφτείς ότι μια εποχή κάθε παππάς έκανε λειτουργία με κοστούμι 5 εκαττομυρίων δραχμών ίσως να μην είναι τόσο πολλά. Όποτε ακουω ποσά σχετιζόμενα με την Ελληνική Εκκλησία, ε συγνώμη ΑΕ ήθελα να πω, με πιάνουν τα νταούλια μου.

Έχω αρχίσει να σκέφτομαι ότι πρέπει να είσαι πολύ γκαου μπίου, για να παραμένεις προσκολημένος στην εταιρία Εκκλησία. Περίπου το ίδιο πιστεύω γενικά για το αν είσαι θρήσκιος αλλά όχι σκετικά με το αν πιστεύεις σε κάποιο θεό.

Κάπου την έχω ξαναφέρει την διαφορά μεταξύ άθρησκος και άθεος. Εγώ σίγουρα είναι άθρησκος, θεωρώ την θρησκεία την χειρότερη ανακάλυψη του ανθρώπου καθώς έχει φέρει τρελή δυστυχία σε πολύ κόσμο, και μάλιστα έχει και διάρκεια. Δεν νομίζω ότι θα ανακαλυφθεί ποτέ κάτι χειρότερο από αυτήν. Αν και έτσι όπως βλέπω να καταλήγει το πανηγύρι νομίζω η εταιριοκρατία θα σπάσει κάθε προηγούμενο σε ζητήματα ψυχικής σκλαβιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου