Baloux ή όπως αλλιώς γράφεται το μπουρδέλο.

Μετά από τρίτη επίσκεψη στο μαγαζί που αν ήταν στο χέρι μου θα είχε παραμείνει σε μία μόνο, θα το θάψω ατελείωτα.

Πρώτη επίσκεψη

  1. OMG τι φασαρία είναι αυτή εκεί μέσα
  2. Τι τεράστια απόσταση έχουν οι καρέκλες μεταξύ τους και πόσο σπαστικές είναι σε ζευγάρια
  3. Evil τιμές
  4. Γελοίο το μέρος με τους τύπους floor managers λες και είναι κανά αμερικάνικο high profile club. Get a life ρε τάκη.
  5. Θάνατος στα μαγαζιά που πληρώνεις για πάρκινγ.
  6. Έχει και μεγάλη ουρά για να κάτσεις.
  7. Έχει και πόρτα. Αντε γαμήσου μαλάκα.

Δεύτερη επίσκεψη

  1. Η κοπέλα μου είχε το θράσος να κάτσει πριν φτάσω εγώ που όλος τυχαίως λόγο της καταπληκτικής παραλιακής θα αργούσα 10 λεπτά, ας με μαστιγώσει κάποιος. 10 λεπτά για παραλιακή είναι εύκολο νούμερο. Τιμώρησαν όμως το θράσος για να κάτσει μια άλλη παρέα στο 5 λεπτο που είχε κάτσει. Γύφτοι μαλάκες.
  2. Πως να αράξεις με την κοπέλα σου. Πιο μακρυά τις καρέκλες μαλάκες!
  3. Πολυ γυφτιά οι τύποι που το παίζουν και floor managers. Get a life
  4. Ξεφτίλα της κοπέλας μου που δεν πήρε τα μπογαλάκια της και δρόμο και βάλτε και το κολομαγαζί σας στον κόλο σας σήμερα και κάθε άλλη φορά. Τυπική περιπτωση του πόσο μας πουλάνε σκατά και λέμε ευχαριστώ σαν γενιά πια σε αυτή τη χώρα.

Τρίτη και φαρμακερή

  1. Έξω έχει μόνο ξαπλώστρες, τραπέζια για φαγητό και λίγα τραπέζια για δύο άτομα. ΧΕΛΛΟ δεν έχω μόνο ένα φίλο.
  2. Ωραίοι οι καναπέδες, αλλά μεγάλε ιδρώνουμε και άσε που είχα τους αντικρινούς μου στα 3 μετρα κυριολεκτικά και η μουσική διευκόλυνε τόσο μα τόσο πολύ την επικοινωνία μου με αυτούς, τόσο που αφού είδα ότι δεν ακούω καν τον διπλανό απλά δεν ξανασχολήθηκα και στράβωσα ακόμα περισσότερο.
  3. Σκατά η κρύα σοκολάτα. Μεγάλε αν θέλω την σκατένια γεύση που αφήνει το μίλκο, θα αγόραζα ένα τέτοιο.

Ένα θετικό έχει το μαγαζί, η προσπάθεια που έκανε για να δώσει διαφορετική διακόσμηση αλλά και στιλ καθησμάτων σε διαφορετικές περιοχές και ότι δεν έχει στριμωγμένο τον έναν πάνω στον άλλο. Αλλά μεγάλε αν μεγαλώσεις την απόσταση θέλει και ησυχία και όχι τις παπαριές που βάζεις στο χαζομάγαζο.

Ανεξαρτήτως και μόνο για την γυφτιά που έκανα στην δεύτερη επίσκεψη, εγώ είχα αποφασίσει ότι δεν πρόκειται να ξαναπάω. Έχε χάρη που και καλά δεν έγινε απόλυτα σαφές και κατανοητό αυτό και η παρέα που πήγαμε δεν μπορεί να καταλάβει την πρακτικότητα υπέρ της βλακείας σε ένα μαγαζί, δηλαδή εκτιμά περισσότερο την μόστρα από την ουσία, αν αυτή μπορεί να υπάρξει σε μια καφετέρια - μπάρ.

Ξεχνάω όμως φαίνεται σε ποια χώρα είμαι. Κατηγορώ πολλές φορές φίλους που έχουν ζήσει στο εξωτερικό, ότι δεν έχουν συνηδητοποιήσει ότι έχουν γυρίσει στην Ελλάδα, αλλά και εγώ φαίνεται ότι ξεχνάω με τι ζώα και θυματα έχει γεμίσει ο τόπος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου