Ανέκδοτο

Ένας φαντάρος βλέπει στο όνειρό του την μάνα του να του λέει:
-Αύριο, μην πέσεις με το αλεξίπτωτο, γιατί θα πεθάνεις!
Ξημερώνει λοιπόν, και ετοιμάζονται όλοι για άσκηση. Μπαίνουν στο αεροπλάνο, ετοιμάζουν τα αλεξίπτωτα και όταν έφτασαν σε κατάλληλο υψόμετρο, άρχισαν να πέφτουν οι στρατιώτες ένας-ένας. Έρχεται η σειρά του φίλου μας, αλλά πριν πέσει, έρχεται στην μνήμη του εκείνο το όνειρο:
Στρατιώτης: Δεν θέλω να πέσω, κύριε (απευθύνεται στον ανώτερο του)
Συνταγματάρχης: Γιατί ρε τρελέ?
Στρατιώτης: Είδα στον ύπνο μου την μάνα μου να μου λέει ότι αν πέσω, θα πεθάνω!
Συνταγματάρχης: Βλακείες. Φέρε μου το δικό σου αλεξίπτωτο, να σου δώσω το δικό μου, για να δεις ότι λές κουραφέξαλα.
Ανταλλάζουν αλεξίπτωτα, πέφτει λοιπόν ο φαντάρος, ανοίγει το αλεξίπτωτο, όλα οκ. Ξαφνικά, βλέπει τον συνταγματάρχη να πέφτει βολίδα από το αεροπλάνο και να ουρλιάζει λέγοντας: "Γ*μώ την μάνα σου!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου