Osmos

Επειδή την τελευταια φορά που ανέφερα παιχνίδι, πορώθηκε κόσμος, προειδοποιώ και για αυτό.

Τι έχει το παιχνίδι και εγώ έχω πορωθεί?

  • Χρωματα απίστευτα
  • Φυσική
  • Χαλαρότητα
  • Δυσκολία
  • Εξυπνάδα
  • Και κάθε παιχνίδι εν δυνάμη διαφορετικό

Η ιδέα ειναι απλή. SIZE DOES MATTER. Ενας μεγαλύτερος οταν ακουμπάει ένα μικρότερο τον αποροφάει. Σύνηθης σκοπός να γινεις ο μεγαλύτερος και μιλάμε για σκηνικά που ξεκινάς σε πίστες σαν μια βουλα δίπλα σε κάτι τέρατα και τελικά τους τρως όλους.

Εξαιρετικο gameplay, ωραία ηχητικά εφέ και μουσική δεν έχω ιδέα καθώς την έχω βρει τελευταια να ακουω Μυλώνα στο ραδιόφωνο.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Και οριστε και ορισμένα video από το παιχνίδι

Μπράβο σε αυτούς τους ανθρώπους που σε αντιθεση με την τάση βγάζουν παιχνιδια με απλά αλλά πανέμορφα δυδιάστατα γραφικά και φυσικά με gameplay καθηλωτικό. Μιλάμε τώρα για παιχνίδια της τάξης των 5-50 MB.

Πέρσυ έσκησα το World of Goo φέτος προς το παρών Osmos.

2 σχόλια:

  1. xexe fun games τα είχα στο wii both.Να αντιπροτείνω το machinarium!Low badget adventure το οποίο είναι εκπληκτικό πάραυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στέλιο ναι το έχω τελειώσει.
    Εξαιρετικο. Πραγματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή