Outlaw

Το 10ήμερο των γιορτών συνέβει κάτι πρωτοποριακό στην ζωή μου. Πήγα 3 φορές σε club εκ των οποίων τις 2 σε πολύ high profile μέρες γιορτών, οι οποίες ήταν 24/12 και 31/12.

Αν και συνήθως αποφεύγω σαν τον διάολο τέτοιες καταστάσεις το συγκεκριμένο μεταλάδικο έχει τα ευσημά μου. Νομίζω ότι οι βασικότεροι λόγοι ήταν

  • Δεν το είδε σαν ευκαιρία να σας γδύσουμε επειδή είναι γιορτές
  • Δεν άλλαξε πρόγραμμα ή φιλοσοφία λόγω γιορτών.
  • Οι ιδιοκτήτες ίσως να το κάνουν κυρίως από χόμπυ
  • Οι DJ που παίζαν που είναι και φίλοι μου, και το κάνουν για την πόρωση τους. Και ευτυχώς παίζουν και κάτι σύγχρωνο και όχι αρχαιολογίες.

Μέσα σε όλα τα παραπάνω πρέπει να δώσω τα εύσημα μου στον εξαερισμό του μαγαζιού, καθώς σαν μην καπνιστής δεν ενοχλήθηκα και τόσο πολύ. Ο εξαερισμός για μένα είναι πολύ σημαντικός όσο το κάπνισμα δεν είναι απογορευμένο στην Ελλάδα σε κλειστούς χώρους.

Επίσης το ηχοσύστημα του μαγαζιού είναι πάρα πολύ καλό και μια ακόμα φορά συγχαρητήρια στο γεγονός ότι το ύψος του ήχου είναι σε κανονικά δυνατά επίπεδα και όχι σε εκωφαντικά. Και για όσους θέλουν υπάρχουν και σημεία που ο ήχος είναι ακόμα πιο χαμηλός αλλά εξίσου ποιοτικος.

Συνεπώς τα συγχαρητήρια μου στους ιδιοκτήτες του μαγαζιού που αναδυκνύεται όχι σαν το μεγαλύτερο μεταλάδικο αλλά από τα πιο σωστά μαγαζιά που ξέρω εγώ. Για όλα τα παραπάνω για μένα το μαγαζί είναι το καλύτερο μεταλάδικο στην Αθήνα.

Το μαγαζί λέγεται Outlaw και βρίσκεται επί της Ηλία Ηλιού στο αριθμό 28.

Ιστοσελίδα του μαγαζιού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου