Απάτη του ΑΝΤ1 ή γκάφα της τηλεφωνήτριας;

"Χθες το βράδυ, στις 10/03/09, παρακολουθούσα το τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1 «είσαι πιο έξυπνος από ένα δεκάχρονο».
Ανά τακτά χρονικά διαστήματα η παρουσιάστρια του παιχνιδιού κυρία Σοφία Αλιμπέρτη μας προέτρεπε, εμάς που παρακολουθούσαμε από το σπίτι, να απαντήσουμε σε μία ερώτηση και να στείλουμε sms που κοστίζει 2,38ευρώ ώστε να μπούμε σε κλήρωση και να κερδίσουμε 1000ευρώ. Έτσι έκανα κι εγώ αφού ήμουν σίγουρη για την απάντηση. Όταν τελείωσε το τηλεπαιχνίδι και επειδή δεν...
είχα δει το όνομα του τηλεθεατή που κληρώθηκε, τηλεφώνησα στον ΑΝΤ1 για να το μάθω. Η κυρία που σήκωσε το τηλέφωνο όταν την ρώτησα μου απάντησε το εξής ΤΡΑΓΙΚΟ: «Αυτά τα επεισόδια γυρίστηκαν κάνα χρόνο πριν και δεν υπάρχει αντίκρισμα!!!» Μετά το πρώτο σοκ που έπαθα καθώς ένιωσα απίστευτο κορόιδο της έκανα την εξής ερώτηση: «Καλά, κι εμείς τότε γιατί παίζουμε? Γιατί μας προτρέπει η κυρία Αλιμπέρτη να στείλουμε μήνυμα και να πληρώσουμε 2, 38 ευρώ;» Η απάντηση της ήταν «δεν ξέρω, τα παράπονά σας στο 210...». Τηλεφώνησα αμέσως στο νούμερο αυτό και βγήκε ένας τηλεφωνητής ο οποίος με ενημέρωνε ότι πήρα στην ENA PRODUCTIONS και ότι αν ήθελα οτιδήποτε θα έπρεπε να αφήσω μήνυμα και θα επικοινωνούσαν αυτοί μαζί μου. Το τραγικό συνεχίζεται... μόλις πήγα να μιλήσω μετά τον χαρακτηριστικό ήχο ένα δεύτερο μήνυμα με ενημέρωνε ότι η θυρίδα ήταν γεμάτη και δεν μπορούσα να αφήσω κανένα μήνυμα!!!
Είναι τουλάχιστον ντροπή να συμβαίνουν αυτά τα πράγματα, να κλέβουν τόσο απροκάλυπτα και να μην τιμωρείται κανένας.
Ελπίζω ότι δεν θα φοβηθείτε τον Κυριακού και ότι θα δημοσιεύσετε το μήνυμα μου. Βεβαίως είναι στη διάθεση σας όλα μου τα προσωπικά στοιχεία ανά πάσα στιγμή".

Πηγή

Εγώ απορώ πραγματικά με το ποιος μαλάκας χρεώνεται 2.5 ευρώ για μια αμυδρή πιθανότητα να κερδίσεις 100. Και λέω αμυδρή γιατι πέρα από το γεγονός ότι θα συμμετέχουν πολύ, υπάρχει και ο καθοριστικός παράγοντας που λέγεται εμπιστοσύνη όσο αφορά την πραγματικότητα των διαφωνισμών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου