Σχετικά με την Μαριχουάνα

Η προσωπική γνώμη με βάση την παρατήρηση είναι ότι δεν προκαλεί εθισμό αλλά για μένα σίγουρα κάνει κάτι στον εγκέφαλο. Δεν λέω ότι πρέπει να απογορευτεί. Καλύτερα να απογορεύαν το αλκοόλ και τα τσιγάρα, όμως από τα φοιτητικά μου χρόνια τα παιδιά που ξεσκιζόντουσαν στο “μαυρο”, εμφάνιζαν ένα πρόβλημα επικοινωνίας μυαλου και στόματος.

Μιλάγαν αργά, ακόμα και όταν δεν είχαν μόλις καπνίσει. Ειδικά παιδιά από επαρχία που από τα 12 σκιζόντουσαν, παρόλη την εξυπνάδα τους, αισθανόσουν ότι κάτι τσούλαγε καλά στο μυαλό. Βέβαια εγώ δεν μπορώ να πω ότι φταίει το μαυρο καθώς συνήθως άτομα που σκίζονται σε αυτό σκίζονται και στο αλκόολ και ίσως να έχει φταίξει αυτό ειδικά όταν γινόταν χρήση στην ανάπτυξη.

Η προσωπική αντιπάθεια στο θέμα, είναι αυτή η καταστραμένη προοπτική στο να μαζευτούμε για να ντουμανιάσουμε. Καλα ρε φίλε, πραγματικά τίποτα καλύτερο δεν έχεις να κάνεις στην ζωή σου από το να λιώνεις υπό την επίρροια ναρκωτικών ουσιών (δεν λέω παράνομων). Και άντε να το κάνεις μια στο τόσο. Αλλά να κανονίζεις παρέα όπως θα πας για καφέ, συγνώμη αλλά εμένα μου φαίνεται παρακμή. Δεν έχω πρόβλημα με το φυτό, ούτε με την χρήση του, αλλά έχω σοβαρό πρόβλημα με τον τρόπο χρήσης του και ειδικά με το κίνητρο πίσω από την χρήση.

Παρεπιπτόντως δεν είμαι σίγουρος αν η μαριχουάνα είναι ίδιο ή κάτι παρεμφερές με το μαύρο. Συνεπώς μπορει να λέω και μαλακίες.

4 σχόλια:

  1. Επειδή κάθε νόμισμα έχει δύο πλευρές κοίτα και αυτό και πες μου τη γνώμη σου αν δε βαριέσαι.


    http://www.youtube.com/watch?v=e4njJAUshRg&feature=channel_page

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαριχουάνα, ινδική κάνναβη, χασίς, μαύρο, μπάφος, σημαίνουν το ίδιο.

    Όσο αναφορά την απαγόρευση, εγώ είμαι γενικά αντίθετος σε τέτοιου είδους απαγορεύσεις. Το θέμα δεν είναι αν προκαλεί ζημιά, οτιδήποτε, αν χρησιμοποιηθεί χωρίς μέτρο-καταχρηστικά, δημιουργεί προβλήματα, συμφωνώ δηλαδή με αυτά που λες περί κατάχρησης. Το θέμα όμως είναι, είναι λογικό να επιβάλλεται με στο ζόρι στους άλλους, η δική μας γνώμη; Με την ίδια λογική, θα έπρεπε να απαγορευτούν οι λιπαρές τροφές, τα τσιγάρα, τα ποτά κ.λ.π., που προκαλούν επίσης σοβαρά προβλήματα σε περιπτώσεις κατάχρησης. Κι όμως, ενώ υπάρχει αυτή η υστερία στο να αναδειχθούν τα αρνητικά του χασίς (και άλλων απαγορευμένων ναρκωτικών), για αυτά δεν μιλάει κανείς. Δεν είναι υποκρισία αυτό; Αν ο άλλος δεν μπορεί να καταλάβει ότι είναι βλακεία το να δηλητηριάζεις-καταστρέφεις λίγο λίγο τον οργανισμό σου, καμία απαγόρευση δεν θα τον σώσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. m_stelios δεν λένε κάτι εντελώς διαφορετικό, αλλα επειδή σε αυτο το θέμα γενικά παίζει πολύ παραπληροφόρηση, απλά τόνισα ότι όταν βλέπω παιδιά υπό χρήση ή μετά από χρόνια χρήση να μου μιλάνε πραγματικά νιώθω ότι υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας εγκεφάλου και στόματος

    Και αντε να το καταλάβω σε αυτον που ειναι σε χρήση εκείνη την στιγμή. Καταπραυντικο να μου δίναν τα ίδια θα έκανα. Όμως όταν τον βλέπεις μετά από χρόνια χρήση ειδικά αν αυτή έγινε σε περίοδο ανάπτυξης ε κάτι δεν τσουλάει καλά.

    Δεν είμαι ερευνητής, δεν έχω μεμονομένα πειράματα. Ίσως πχ να κάναν και άλλα. Ίσως να ειναι το υπερβολικό αλκοόλ που συνόδευε αντίστοιχης χρήση άτομα.Μπορεί να ειναι και το στιλάκι της κουλτουρας.

    Η παρατήρηση ειναι ομως, ότι εξαιρετικής εξυπνάδας άτομα που ήξερα στο σχολείο έχουν μετατραπεί σε άτομα αργής σε σημείο βαρεμάρας ομιλίας σε σημείο που θα μπρουσες να δεις την σχέψη να σχηματίζεται, η εντολή να μεταδίδεται από τον εγκέφαλο στο στόμα και κάποια στιγμή να ακους το αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριχουάνα, ινδική κάνναβη, χασίς, μαύρο, μπάφος, σημαίνουν το ίδιο.

    Όσο αναφορά την απαγόρευση, εγώ είμαι γενικά αντίθετος σε τέτοιου είδους απαγορεύσεις. Το θέμα δεν είναι αν προκαλεί ζημιά, οτιδήποτε, αν χρησιμοποιηθεί χωρίς μέτρο-καταχρηστικά, δημιουργεί προβλήματα, συμφωνώ δηλαδή με αυτά που λες περί κατάχρησης. Το θέμα όμως είναι, είναι λογικό να επιβάλλεται με στο ζόρι στους άλλους, η δική μας γνώμη; Με την ίδια λογική, θα έπρεπε να απαγορευτούν οι λιπαρές τροφές, τα τσιγάρα, τα ποτά κ.λ.π., που προκαλούν επίσης σοβαρά προβλήματα σε περιπτώσεις κατάχρησης. Κι όμως, ενώ υπάρχει αυτή η υστερία στο να αναδειχθούν τα αρνητικά του χασίς (και άλλων απαγορευμένων ναρκωτικών), για αυτά δεν μιλάει κανείς. Δεν είναι υποκρισία αυτό; Αν ο άλλος δεν μπορεί να καταλάβει ότι είναι βλακεία το να δηλητηριάζεις-καταστρέφεις λίγο λίγο τον οργανισμό σου, καμία απαγόρευση δεν θα τον σώσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή