Ροκ Μεταλ Διασκέδαση

Πριν από λίγο κάναμε ένα απολογισμό για τα μαγαζιά που παίζουν ροκ μεταλ στην Αθήνα, και νομίζω ότι ήταν απογοητευτικός.

Την τελευταία φορά που το είχα σκεφτεί είχαμε:

  • Wizzard επί της Κιφησίας. Έκλεισε γιατί πλακωθήκαν από όσο ξέρω οι ιδιοκτήτες …. Επεξεργάστηκε γιατί διάφορα σχόλια με διόρθωσαν.
  • Blue Monday αν το θυμάμαι καλά στο Μαρούσι. Δεν παίζει καλή μουσική για μένα και γενικώς δεν μαρέσει.
  • Outlaw στον Νέο Κόσμο. Έκλεισε δεν θυμάμαι γιατί.
  • Texas στην Ιπποκράτους ή στην Γαμβέτα όπου δηλαδή τύχαινε να βρίσκεται ανά περιόδους. Έκλεισε.
  • Underworld bar στην πλατεία Εξαρχείων γωνία με Θεμιστοκλέους. Κλειστό το βρήκα, οριστικά φαινόταν
  • Τιθώρα στα Πατήσια. Το κλαμπ από χώρο είναι τραγωδία αλλά το καφέ/μπαρ του είναι μια χαρά και με εξαιρετικές τιμές. Δεν παίζει όμως πάντα καλή μουσική.

Αυτά ήξερα πριν το τελευταίο απολογισμό:

Τώρα από όσο ξέρω υπάρχουν τα

Roi Mat στην Σολωμού που δυστυχώς το πέτυχα κλειστό και δεν έχω άποψη

Legacy στο Ψυρή. Η και καλά συνέχεια του Wizzard. Άθλιος χώρος κατά την γνώμη μου. Μου ήθελε και τρύπα στον πάνω όροφο σαν το Wizzard.

Underworld καφέ/μπαρ στα Εξάρχεια. Μια ζωή καφρίλα death δεν την παλεύω.

Fox στο γκάζι. Όσες φορές έχω περάσει απέξω δεν γούσταρα μία να μπω.

Le Roi στο Χαλάνδρι. Μακράν το καλύτερο μαγαζί και για αυτό το άφησα και τελευταίο. Εξαιρετικό σέρβις, μια χαρά πρόγραμμα από κλασσικό και σύγχρονο ροκ και όσο περνάει η ώρα θα βάλει και κανένα πιο προς metal πάντα όμως στα όρια του Heavy. Η διακόσμηση δεν μαρέσει πολύ και δυστυχώς δεν έχει ποικιλία από μπύρες. Πιο συγκεκριμένα δεν έχει weiss που απασχολεί εμένα. Έχει όμως μια συρώμενη οροφή που την ανοιγοκλείνει ανά φάσεις για να ανανεώνεται ο αέρας και να φεύγει η κάπνα, γιατί στο θέμα αυτό μια ζωή ουγκάντα θα είμαστε.

Έτσι όπως το βλέπω εγώ αυτή την στιγμή το Le Roi είναι μονόδρομος στην διασκέδαση μου, για ροκ/μεταλ ύφος. Δεν ασχολούμαι και πολύ έντονα, αλλά από ότι βλέπω και από ένα φιλο έτσι ζεστό στην Μέταλ εκτός Legacy δεν υπάρχει και τίποτα άλλο σοβαρό. Άντε και κανένα Revenge Of Rock στο οποίο δύο φορές που έχω πάει είχε live που δεν γουστάρω. Δυστυχώς, εκτός και αν κανένας φωτήσει το τουνελ με καμιά πρόταση, το θέμα ακούω δυνατά ροκ/μεταλ μουσική θα είναι αποκλειστικότητα του αυτοκινήτου και του σπιτιού.

5 σχόλια:

  1. Επειδή τυχαίνει να γνωρίζω προσωπικά τα παιδιά του Wizzard αλλά και του Legacy,να σε διορθώσω.Το Wizzard έκλεισε γιατί ο ιδιοκτήτης του χώρου (τα παιδιά το είχαν με ενοίκιο) αποφάσισε να το χρησιμοποιήσει ο ίδιος.Γι'αυτό έκλεισε το Wizzard,δεν τσακώθηκε κανένας με κανέναν.για την ιστορία,ο ιδιοκτήτης του χώρου,το έκανε σκυλάδικο ή κυριλέ club (δεν είμαι απόλυτα σίγουρος) και αφού πάτωσε,το ξαναέκανε Wizzard αλλά δεν έχει καμία σχέση με το παλιό.Όσο για το Legacy,ούτε αυτό έχει καμία σχέση με το Wizzard,απλά τυγχάνει οι δύο από τους τρεις ιδιοκτήτες να είναι πρώην ιδιοκτήτες του Wizzard,δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση συνέχειά του.Όσο για την τρύπα,υπήρχε ήδη εκεί πριν πάρουν τα παιδιά τον χώρο,δεν την έφτιαξαν αυτοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για το Wizzard έτσι μου είχε πει ένα παιδί αρκετά μέσα στα πράγματα. Δεν ξέρω όμως προσωπικά, αλλά και άλλοι μου το είχαν πει αυτό.

    Το Legacy από διαρύθμιση προσπαθεί να μοιάσει στο Wizzard που ειναι απογοητευτικό για τον μικρό χώρο που έχει.

    Ξέρεις όμως κανένα άλλο μαγαζί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα παιδιά είναι φίλοι μου και ξέρω ότι δεν τσακώθηκε κανένας με κανέναν!Επίσης το Legacy έχει pirate-style διακόσμηση (ίσως αποτυχημένη,αυτό μπορώ να το δεχτώ) που δεν έχει όμως καμία σχέση με την διακόσμηση του Wizzard!Επίσης,το Wizzard ήταν πολύ μικρότερο σαν χώρος από το Legacy!!Για μαγαζί,δοκίμασε το Alligator,απέναντι από το Bat-City,λίγο πιο πάνω από το Revenge,αλλά οφείλω να προειδοποιήσω,ο χώρος είναι ΤΡΑΓΙΚΑ μικρός.Επίσης μπορείς να δοκιμάσεις το BatCity,αλλά εμένα προσωπικά πλέον δεν μ'αρέσει καθόλου μα καθόλου η μουσική του.Αν θέλεις εκτός κέντρου,πολύ γαμάτο μαγαζί είναι η Arch στον πεζόδρομο του Περιστερίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν αναφέρθηκα στην ομοιότητα των μαγαζιών, αναφερόμουν σε αυτό το πράγμα με την τρύπα στον πάνω όροφο.
    Εκτός και αν έχει αλλάξει κάτι, το legacy που φάνηκε πολύ στριμόκωλο σε σχέση με το wizzard!
    Τώρα για την σχέση ιδιοκτησία και τους τσακωμούς δεν το ήξερα, έτσι μου μετέφεραν.

    Μάλλον θα διορθώσω το αρχικό κείμενο.

    Τον alligator τον ξέρω και είναι λίγο τραγωδία.
    Σε ευχαριστώ τις υπόλοιπες πληροφορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. To Le Roi ειναι τραγικό και το σέρβις άθλιο, ειδικά όταν έχει πολύ κόσμο. Για να μην πω για τα ποτά που είναι καραμπόμπες και δεν πίνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή