Διαγραφή από τράπεζες

Σήμερα αποφάσισα να πάω να κλείσω τους λογαριασμούς μου σε διάφορες τράπεζες που δεν χρησιμοποιώ.

Ήξερα ότι θα έχω προβλήματα, αλλά το πράγμα κατάντησε γελοίο.
Παίρνω μαζί ταυτότητα και όπου βρήκα τα βιβλιάρια και τις κάρτες των τραπεζών.
Πάω αρχικά στην Εμπορική. Με μηδενικό υπόλοιπο έκαναν όλοκληρη διαδικασία για να ξαναενεργοποιήσουν τον λογαριασμό και μετά να τον κλείσουν στο ταμείο. Άσε που η διευθύντρια δεν ήξερε και ο υπάλληλος πριν το ταμείο ήταν θα έλεγα αγενής. Παρόλο που ο λογαριασμός είχε ανοιχτεί στην Πάτρα, τελικά τα κατάφεραν.

Πάω μετά στην Αγροτική. Πρόβλημα λέει γιατί ο λογαριασμός είχε ανοιχτεί στην Πάτρα. Στέλνει ΦΑΞ στην Πάτρα για να ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός και μετά από 20 λεπτά μου λέει ότι ο διευθυντής της Πάτρας δεν δέχτηκε να αποδεσμεύσει το ποσό και πρέπει να ξαναπάω με το εκκαθαριστικό μου. Έχω πάει και στα κεντρικά της Αγροτικής και έχω να πω ότι τα τυπάκια είναι εντελώς Δημόσιο όσον αφορά τον τρόπο λειτουργίας τους.

Πάω μετά στην Citibank, να κλείσω μια κάρτα και ένα λογαριασμό που ποτέ δεν είχε χρησιμοποιηθεί εκτός από την πληρωμή του πρώτου μου συμβολαίου κινητού μιας και με αυτό είχε ανοιχθεί. Σαν εξυπηρέτηση έτη φωτός καλύτερη και πιο ευγενική από την Εμπορική και Αγροτική, αλλά για να κλείσει η κάρτα (που δεν είχα) έπρεπε να το κάνω τηλεφωνικά ενώ θέλουν και 3 εργάσιμες μέρες για να μεταφέρουν κάτι ψωροευρώ από την κάρτα στον λογαριασμό. Πρέπει δηλαδή να ξαναπάω την Παρασκευή. Από το σπίτι που μιλούσα τηλεφωνικά, κυριολεκτικά δεν ήθελαν με τίποτα να με αφήσουν να διαγράφω από τα μητρώα τους. Και να πεις ότι πρότειναν και κάτι καλό? Όλο κάτι χαζομάρες για επιστροφή 3% των αγορών… χαχαχα. Πάρε 100€ για να πάρεις πίσω 3€? Πάνε καλά?

Πάω και στην Εθνική. Απαράδεκτη και αγενείς μέχρι να μου πει κάποιος ότι θα κάνω την δουλειά μου στο ταμείο. Όταν έφτασα στο ταμείο, έπεσα σε ένα τύπο που δεν μίλαγε καθόλου ενώ ένας άλλο ταμίας με απίστευτα αγενή τρόπο ανακοίνωσε ότι όποιος είναι πάνω από το 381, "τον κλάψανε" ή κάτι παρόμοιο πολύ αγενές από υπάλληλο προς πελάτη. Τελικά στην Εθνική είχαν το αποτελεσματικότερο σύστημα και ξεμπέρδεψα τσάκα τσάκα παρόλο το εξαιρετικά αγενές του υπαλλήλου.

Τελικά είναι πανεύκολο να ανοίξεις λογαριασμό, αλλά απίστευτα δύσκολο να κλείσεις λογαριασμό. Οι τράπεζες το κάνουν εξαιρετικά δύσκολο. Το πιο αξιοπερίεργο είναι ότι ενώ δεν προσφέρουν και διαφορετικά προϊόντα, κάθε μια έχει ένα εντελώς δικό της σύστημα για την εξυπηρέτηση μια ολόιδιας διαδικασίας.

Όλα τα παραπάνω έγινα στα καταστήματα του εμπορικού κέντρου του Χαλανδρίου.

2 σχόλια:

  1. Το άλλο που τώρα θελουν να τους πας εκτος απο ταυτότητα για να επιβεβαιωσεις το λογαριασμο σου και εκκαθαριστικό και κάποιο λογαριασμό νομίζω που να υποδεικνυει τον τοπο κατοικίας;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σήμερα θα πάω από την Αγροτική!
    Το καλό που τους θέλω είναι να μην χρειαστούν κάτι άλλο. Το εκκαθαριστικό έχει και κατοικία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή