Δεν καταλαβαίνω τι μου λέτε

Άκουσε κανείς τον πρωθυποργό μας?

Έχουμε κάνει λάθη, δεν τα έχουμε πετύχει όλα αλλά έχουμε κάνει και κάποια πράγματα.

Δείχτε λίγη κατανόηση, μπαλώσαμε την τρύπα σε εκείνο το δρόμο. Δεν έχουμε καλούς δρόμους αλλά από μπαλώματα καλά πάμε?

Φυσκά κακώς ασχοληθήκατε με το μεγάλο σκάνδαλο στο μεγαλύτερο σε μάσα υπουργείο. 3 μήνες και όπως βλέπεται δεν υπήρξε και σκάνδαλο! Τι λέει ρε το παλικάρι μας δουλεύει.

Παιδιά είναι και νέοι άνθρωποι στο επιτελείο μου. Κάνουν και αυτοί τις λαμογιές τους. Το ξέρω δεν είμαστε τέλειοι. Κάνουμε σίγουρα κάποια λάθη αλλά ειλικρινά δεν καταλαβαίνω από το σπίτι μου που έχω απομονωθεί ποια ακριβώς είναι αυτά τα προβλήματα που με κατηγορείτε.

Δεν βλέπετε τι έργα έχουμε κάνει σαν κυβέρνηση?

Πάμε να μαζέψουμε λεφτά από αυτούς που έτσι και αλλιώς πληρώνουν και έίναι νόμιμοι. Την κοινωνική αδικία που την βλέπεται. Εμένα αυτοί οι φαγοπότηδες που έχω για συνεργάτες δεν μου λένε και τίποτα. Παραδέχομαι ότι δεν ειναι και τέλειοι αλλά κάνουν ότι μπορουν τα παιδιά. Και αν χτίζουν και καμιά βούλα και έχουν και φέρνουν και καμιά γραμματέα γιατί τους γυάλισε οκ.

Τέλος πάντων και για να μην μακρυγορώ γιατί έχω δουλειές ο άτιμος, δεν καταλαβαίνω γιατί μου την λέτε τόσο πολύ. Εγώ μια χαρά τα βλέπω. Η γυναίκα μου πήρε διδακτορικό χωρίς να ξέρει τίποτα, οι υπουργοί μου δεν τηρούν τους ίδιους τους νόμους, και όποιος πεινάει έρχεται να κουρέψει και την παράνομη βίλα μας, φυσικά μαύρα γιατί αν τα δικαιολογήσω στο υπουργείο θα με κατηγορήσουν για κατάχρηση πόρων.

Ή μήπως ξεχνάται τι γαμάτη συνταγματική μεταρύθμιση έκανα? Μας βόλεψα μια χαρά. Εϊχα πει ότι θα κάνω παπάδες, αλλά είχα πει ότι κάνω και λάθη. Και ουπς μου ξέφυγε ένα στην συνταγματική μεταρύθμιση. Ξέχασα να κάνω όσα είχα αναγκείλει και ένα έκανα μόνο όσα με συνέφεραν. Και προτιμώ να κάνω τέτοια παρά να μένω στην απραξία για να μην δεχθώ το πολιτικό κόστος.

Και μην ξεχνάτε τι γαμάτα που ρύθμισα τους δικαστές. 80% αύξηση για την τρομερή δουλειά που κάνουν. Δεν βλέπεται πως μας επιτηρούν μην κλέβουμε? Και αν τύχει και ξεφύγει κανά δις, ΣΑΣ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ, δεν είναι τέλειοι. Λάθοι γίνονται και παραλείψεις. Φυσικά δεν ξεχνάμε τα ωφέλη που έχουμε και εμείς οι βουλευτές και οι άλλοι κλέφτες καθηγητές πανεπιστημίων λόγω του συντάγματους και της σύνδεσης των μισθών που ξέχασα (πραγματικά το ξέχασα. το είχα στο πρόχειρο σας το ορκίζομαι) να αλλάξω! Και μιας και έκανα το λάθος και σας το παραδέχομαι, πρέπει να πληρώσεται εσείς που πληρώνεται ήδη γιατί θα χρειαστούν και φράγκα για αυτό το μικρό λαθάκι.

Και όλα αυτά, για να δείτε και τι ηγέτης είμαι, ξανά τα παραδέχομαι μπροστά σας. Είμαι ο πρώτος πολιτικός που λέω ότι δεν τα κάνουμε τέλεια. Ότι είμαστε ατελής. Δεν μου αξίζει ένα μπράβο και άλλη μια τετραετία? Την επόμενη φορά δεν θα κάψω όλη την Ελλάδα.

 

Το δικό μου σχόλιο? Το να παραδέχεσαι κάθε φορά τα ίδια λάθη, τα ίδια πράγματα που δεν έκανες, τι ίδια πράγματα που δεν διόρθωσες ειναι απαράδεκτο. Προσβάλει το κοινωνικό αίσθημα. Καλό την πρώτη φορά αλλά μετά δείχνει μια μετριοπάθεια του κώλου πόσο μάλλον όταν την ίδια στιγμή οι συμπεριφορά του, και του επιτελείου του είναι εντελώς σε φάση σας κλέβω φανερά και ίσια. Ειδικά όταν η χρονική συγκυρία είναι οικονομικά τόσο άσχημη στην χώρα αυτή.

 

Αλλά ξεχνάω.

Λάθη έχουν γίνει.

Δεν ξεχνάω όμως πράξεις με ουσία καμία.

Και δεν είμαι ούτε ΝΔ, ούτε ΠΑΣΟΚ ούτε Σύριζα ούτε ΚΚΕ ούτε ΛΑΟΣ. Ειμαι έλληνας πολίτης που προσπαθώ να ζήζω έντιμα μέσα από τον ιδιωτικό χώρο και να παράγω και να προσφέρω. Αντε λοιπόν όλοι στην Ελλάδα που θέλετε να γίνεται δημόσιοι και λαμόγια, ψηφίστε ξανά την νέα μόδα πολιτικής που επιτρέπει τα συνεχόμονα λάθη (έτσι βαπτίζει την ατελειωτη κλεψια και ανικανότητα), γιατί με τηνίδια λογική θα επιτρέπεται και σε σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου