Παρκινκ η Πλατεία Συντάγματος

 

Η ΝΔ διατηρεί παράνομο parking πάνω στην πλατεία Συντάγματος, εν όψει των ευρωεκλογών της 7ης Ιουνίου. Παρακολουθήστε το ρεπορτάζ του xblog για την "προεκλογική εκστρατεία" της κυβέρνησης, με την ανοχή της αστυνομίας.

Το βράδυ της Δευτέρας 1/6, τελειώνοντας κάποιες δουλειές, πέρασα από την πλατεία Συντάγματος όπου βρίσκεται το κεντρικό εκλογικό κέντρο της Νέας Δημοκρατίας, για να δω αν εξακολουθούν να υπάρχουν παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα, όπως τις προηγούμενες μέρες. Δυστυχώς και πάλι πάνω στην πλατεία ήταν σταθμευμένα αυτοκίνητα, έτσι έβγαλα την κάμερα και τράβηξα βίντεο. Όπως θα δείτε στο παραπάνω βίντεο υπάρχουν τουλάχιστον 10 παράνομα (το τονίζω) σταθμευμένα αυτοκίνητα και άλλες τόσες και περισσότερες μοτοσυκλέτες!

Αμέσως μετά τη λήψη βίντεο με την κάμερα, έβγαλα την ψηφιακή μου για να τραβήξω φωτογραφίες. Στην πέμπτη φωτογραφία με πλησίασε κάποιος, προερχόμενος μέσα απ΄το εκλογικό κέντρο, ο οποίος με ρώτησε τι κάνω και γιατί τραβάω φωτογραφίες. Του είπα ότι είμαι δημοσιογράφος - blogger και βγάζω φωτογραφίες το εκλογικό κέντρο και τα παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα πάνω στην πλατεία.
Μου ζήτησε να σβήσω τις φωτογραφίες, πράγμα που φυσικά αρνήθηκα, αφού, όπως τόνισα και σε εκείνον, βρισκόμουν σε δημόσιο χώρο και δεν έκανα τίποτα παράνομο. Στη συνέχεια ήρθαν άλλοι δύο προς το μέρος μας, εκ των οποίων ο ένας πάνω σε μοτοσυκλέτα. Ο πρώτος που ήρθε να μου μιλήσει είπε στους άλλους δύο “εδώ ο κύριος τραβάει φωτογραφίες”. Είπα και στους άλλους δύο κυρίους ότι βρίσκομαι σε δημόσιο χώρο και δεν κάνω τίποτα παράνομο. Στη συνέχεια ο ένας μου είπε ότι είμαι εγκάθετος και ότι δημιουργώ θέμα. Δεν έδωσα συνέχεια, τους καληνύχτισα και έφυγα.

Πραγματικά το θράσος τους δεν έχει όρια. Αντί να ζητήσουν συγνώμη και να πάρουν αμέσως τα αυτοκίνητα από την πλατεία Συντάγματος, μου ζήτησαν να σβήσω τις φωτογραφίες! Αμέσως μετά κάλεσα την αστυνομία, καταγγέλλοντας ότι πάνω στην πλατεία Συντάγματος βρίσκονται σταθμευμένα 10 αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες. Η αστυνομικός που απάντησε στο τηλεφωνικό κέντρο της Αμέσου Δράσεως με ρώτησε έκπληκτη “πάνω στην πλατεία;” και μου είπε ότι θα δώσει σήμα για να πάει κάποιο περιπολικό εκεί.

Φυσικά όλο αυτό γίνεται με την ανοχή της Δημοτικής Αστυνομίας, που αυτές τις μέρες έχει εξαφανιστεί από την πλατεία Συντάγματος, όπου άλλες μέρες στάθμευε και το φορτηγάκι της εκεί! Να αναφέρω πάλι ότι την Παρασκευή επικοινώνησα με τον διευθυντή της Δημοτικής Αστυνομίας, κ. Δούνη Δημήτριο, στο τηλέφωνο 210 5230949, ενημερώνοντάς τον για το θέμα, ενώ του έστειλα και τις φωτογραφίες με email. Ο ίδιος μου είπε ρητά ότι δεν έχει δοθεί άδεια στάθμευσης πάνω στην πλατεία και ότι άδεια δίνεται μόνο για να στηθεί το εκλογικό κέντρο. Φυσικά δεν μου έχει απαντήσει ακόμα αν και πόσες κλήσεις έχουν κοπεί αυτές τις μέρες σε εκείνα τα αυτοκίνητα!
Ντροπή, ντροπή, ντροπή, τίποτα άλλο δεν έχω να πω!

Ρεπορτάζ, βίντεο και φωτογραφία: xblog.gr

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου