55 Ευρώπουλα

Πώπω σήμερα γέμησα ρεζερβουαρ από μια γραμμή πριν από άδειο όπως κάνω πάντα. Το ρεζερβουάρ μου χωράει περίπου 45 λίτρα, και τα γεμίσματα που κάνω ειναι μεταξύ 37 και 40 λίτρων. Σήμερα λοιπόν, του λέω γέμησε το και εχω βγάλει ήδη το 50 ευελπιστώντας κρυφά ότι δεν θα πάει πάνω από 50 ευρώ η ταρίγα.

Απογοήτευση όταν έφτασε τα 55. Με έβλεπε και ο τύπος με το 50άρικο στο χέρι και μου λέει, “ε θα πάει παραπάνω” και του λέω εγώ έτσι με πολύ largeness ότι οκ έχω και άλλα! Ειχα να βάλω καύσιμα από το τέλος Μαρτίου γιατι λόγω της φύσης των μετακινήσεων μου παρόλο που έχω αυξήση πολύ την κατανάλωση ανά 100χλμ δεν κάνω πολλά και έτσι ειχα καιρό να πατήσω στο βενζινάδικο. Και ήταν λίγο ψυχρολουσία.

Κοιταζα τις τιμές πριν κανά χρόνο και είχε 0,800!! Επίσης το πρωί σήμερα η βενζίνη είχε 1,384 και το απόγευμα 1,48κάτι. Ειναι μεγάλα λαμόγια οι βενζινάδες αυτό έχω να πω εκτός και αν από σήμερα ακριβώς μπήκε και ο νέος φόρος!

Επίσης σήμερα ανακάλυψα ότι επιτέλους ο τύπος είχε βάλει αυτόματο μηχανάκι έκδοσης αποδείξεων. Τρομερή εξέλιξη. Μπορεί να κράζω τον ΓΑΠ, μπορεί και άλλα διάφορα αλλά σε ορισμένα απλά πράγματα που ως συνήθως δεν γινόντουσαν στην χώρα αυτή για ένα περίεργο λόγο, έπρεπε να έρθει η κυβέρνησή του για να γίνουν.

Τι να κάνουμε. Βεντούζα στους νόμιμους και ένα χαδάκι στο κωλαράκι των κλεφτών.

Αχχχχχχχχ 50 άράκια και βάλε θα δίνουμε σε κάθε γέμισμα και τα μπάνια μάλλον τα βλέπω δύσκολα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου