Δημήτρης Καζάκης

Το ράδιο εννέα ξεκίνησε νομίζω σήμερα καθημερινή εκπομπή με ομιλητή τον κ. Καζάκη, που θα σχολιάζουν αλλά κυρίως θα αποκτυπτογραφούν τα παραμύθια των και καλά ειδησεογραφικών ειδήσεων.

Προσωπικά δεν τον ήξερα τον άνθρωπο, μέχρι να δω την πρώτη εκπομπή στο ΚΡΗΤΗ TV (Συνολικά οι εκπομπές εδώ). Από εκεί και μετά θα έλεγα ότι έγω γίνει fan του ανθρώπου, γιατί αυτά που λέει που ικανοποιούν την ανάγκη μου για απλή λογική υπόσταση σε αυτά που λέει κάποιος. Ακόμα καλύτερα, αυτά που λέει έχουν νόημα όχι μόνο για το Ελλαδικό χώρο αλλά και τον παγκόσμιο.

Αυτό που με προβληματίζει, είναι αν είμαι κάπως “τυφλωμένος” και αν υπάρχει κάποιο έτσι υποκείμενο κίνητρο πίσω από τον άνθρωπο αυτό. Πάντα έχω υπόψη μου τα κίνητρα των ανθρώπων για οτιδήποτε κάνουν, όσο καλή και να είναι η πράξη τους. Γενικά όταν αξιολογώ μια πράξη σχεδόν ποτέ δεν το κάνω χωρίς το κίνητρο αυτής.

Στην περίπτωση λοιπόν του κ. Καζάκη, έχω προσπαθήσει να δω αν υπάρχει κάτι “κακό” στις προθέσεις του ή κάτι λάθος στην λογική του επιχειρηματολογία αλλά προς το παρών δεν μπορώ. Ο λόγος που το προσπαθώ λίγο περισσότερο είναι γιατί δεν έχω γνώση για το παρελθόν του και αισθάνομαι ότι προέκυψε κάπως ξαφνικά. Βέβαια οι καιροί είναι περιέργοι και συνεπώς ίσως χρειάζονται έτσι τέτοιες περίεργες ανακατατάξεις.

Όπως και να έχει, η απλότητα σε συνδυασμό με τα ιστορικά παραδείγματα, δεν μου αφήνει περιθώρια να βρω κενά στην επιχειρηματολογία του. Ίσως το μοναδικό σημείο που μπορώ να διαφωνήσω μαζί του, γιατί δεν πείθομαι ακριβώς (θα ήθελα μια πραγματικά ενωμένη Ευρώπη), είναι το θέμα της επιστροφής στην δραχμή. Στα υπόλοιπα όμως, πραγματικά δεν βρίσκω κάτι μεμπτό. Είναι τόσο απλή η λογική ροή της επιχειρηματολογίας του, πάντα με επεξήγηση κάθε μυστήριου όρου, που δεν αισθάνομαι καν την καχυποψία προς κάθε τεχνοκρατική ανάλυση.

Χάνω κάτι, ή απλά έχουμε ένα άνθρωπο που θέλει γνήσια το καλό της χώρας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου