Πρώτη Ανάρτηση

Καιρό τώρα σκεφτόμουν να ξεκινήσω το δικό μου blog συνεπώς αυτή είναι η αρχική προσπάθεια. Ελπίζω να συνεχίσω να δημοσιεύω παρόλο το σχετικά βαρύ μου πρόγραμμα.

Κάποια πράγματα που θα πρέπει να γνωρίζει οποιοσδήποτε διαβάζει τα κείμενα μου είναι ότι παρότι Έλληνας και κάτοικος της Ελλάδας, συχνά δεν νιώθω καθόλου περήφανος που είμαι και ειδικότερα που ζω σε αυτή την χώρα συνεπώς πολλά κείμενα μου θα αναφέρονται όχι μόνο στα στραβά και ανάποδα αυτού του τόπου αλλά και του λαού μας τα οποία πιστεύω ότι είναι και η πηγή των προβλημάτων. Ελπίζω μόνο να μην παρεξηγηθώ για ανθέλληνας καθώς δεν είμαι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να αναγνωρίζω τα ελατώματα μας.

Το ψευδώνυμο που χρησιμοποιείται είναι υπάρχει από τα πρώτα χρόνια ενασχολήσης μου με το Ιντερνετ το 97 αν θυμάμαι καλά και υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που επιλέχθηκε. Ο λόγος ήταν αντίδραση σε κάποια φαινόμενα σε μια ιντερνετική εποχή εντελώς διαφορετική από την σημερινή.
Ευχαριστώ όσους διαθέτουν το χρόνο να με διαβάζουν.

1 σχόλιο:

  1. Καλή αρχή demelene.

    Χώσ'τα σε όσους τ' αξίζουν.

    Κάτι "ψήνεται" κι από μεριάς μου, μόνο που θα περιοριστεί στις προσωπικές μου σκέψεις και φιλοσοφίες...

    Cheers

    ΑπάντησηΔιαγραφή