Ηλίθιοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων

Γύρναγα σήμερα από Ορωπό και για μια ακόμη φορά έβριζα τους μισούς οδηγούς τριγύρω μου. Πέρα από την οδηγική συμπεριφορά με εκνευρίζουν απίστευτα αυτοί που δεν έχουν σωστά ρυθμισμένα φώτα.

Με ακολουθούσε ένας βλάκας με μια mercedes καλή δεν είδα μοντέλο αλλά είχε το ένα φως ψηλά να με τυφλώνει διαρκώς από πίσω μέχρι την εθνική από Ωροπό. Έλεος δηλαδή ρε φίλε. Εγώ τι σου φταίω? Αλλά τι ρωτάω σε αυτόν τον τόπο ηλίθιων εγωίσταρων ανθρώπων που μόνο την πάρτυ τους σκέφτονται. Τελικά έπρεπε και εγώ να γίνω ένα βλάκας εγωίσταρος και να κάνω σχετικά επικύνδυνη προσπέραση σε ένα αμάξι για να βάλω ένα αμάξι μεταξύ μας και να μην με ενοχλεί με μπόνους φυσικά ένα λεωφορείο φάτσα κάρτα και τα υπέροχα καυσαέρια του.

Ένας άλλος δεν είχε πίσω φώτα. Τον πετυχαίνω στο φανάρι και μου λέει ΟΚ ίσως σε φάση μας κούρασες. Και το πιο γελοίο? Κλασσικά παπάκι νύχτα χωρίς πίσω φώτο πορείας και είχε και συνεπιβάτη. Την ζωή τους δεν την σκέφτονται τα ζώα? Και αν το χτυπήσω εγώ θα πάω φυλακή επειδή αυτός είναι να μην πω τώρα.

Το σκέφτομαι αν θα βρίσω στο blog. Προς το παρών θα το συζητάω στα όνειρά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου