Έλληνες και αυτοκινητο

Είναι τόσο ζώα οι έλληνες οδηγοί που και οι κακομοίρηδες οι πεζοί τα έχουν δει όλα και δεν ξέρουν καν τα δικαιωματά τους.

Γύρναγα λοιπόν σήμερα με το αμάξι και γενικά αν πάρω χαμπάρι πεζό που είναι να περάσει και αφού βεβαιωθώ ότι δεν υπάρχει κάποιος καραγκιόζης να καρφωθεί από πίσω μου στο αμάξι σταματάω και τους αφήνω να περάσουν.

Οι μεγάλοι δεν το πιστεύουν και συνήθως φοβούμενοι ότι θα ξεκινήσω να τους πατήσω δεν περνάνε και τσάμπα σταματάω. Σήμερα μια κυρία μου κάνει, με ένα υφος του τύπου μήπως μπορώ κύριε, "να περάσω δηλαδή" και σκεφτόμουν φυσικά δικαιώμα σου είναι τι με ρωτάς.

Ειδικά με τους τουρίστες όταν τους αφήσεις μένουν κατάπληκτικοι λες και είμαι κανάς εξωγηίνος.

Στην γειτονιά μου έχει ένα πέρασμα που οι πεζοί έχουν πράσινο και οι οδηγοί παλλώμενα πορτοκαλί και αν τύχει και περνάς σε κοιτάνε και περίεργα. Και είναι και πέρασμα το μέρος και περνάνε και γριές που κάθονται και περιμένουν δύο φανάρια να βρουν ένα άνοιγμα στα ζώα που δεν τους αφήνουν. Έτσι μου έρχεται καμιά φορά να πάω να σταθώ στην μέση και το πολύ πολύ να έχουμε πανυγήρια στο δρόμο.

Αλλά τώρα που γυρνάνε όλοι, η ζούγκλα θα ξαναξυπνήσει και πεζοί της Αθήνα φυλαχτείτε γιατί οι δροόμοι και τα πεζοδρόμια δεν ανήκουν σε σας. Αφήστε τον ΚΟΚ να λέει ότι θέλει. Δεν ξέρει αυτός. Δρόμοι ανήκουν αυστηρά στα αυτοκίνητα και πεζοδρόμια στα μηχανάκια και παρκαρισμένα αυτοκίνητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου