Τα τρελά πανηγύρια στο ΙΚΑ

Κάποιος είχε ακυρώσει ένα ραντεβού και να είμαστε σήμερα το πρωί πήγα στο ΙΚΑ.
Γενικά ο γιατρός μου άφησε καλή εντύπωση από γνώση αν και προσπάθησε πολύ να τον μισήσω. Του δίνω το χαρτί του νοσοκομείου του λέω ευγενικά γράψε και με το που τα βλέπει αρχίζει
"Το ξέρεις ότι αυτό διορθώνεται με λέιζερ και στην κλινική που είμαι εγώ είναι καλύτερη μπλα μπλά". Τον ξεκόβω λίγο, ότι οκ τα έχω πάρει με το ΙΚΑ μην σε αρχίσω και σένα και του λέω τι έχει γίνει και μου έλεγε για μια κομπογιανίτισα άχρηστη της περιοχής γιατρό του ΙΚΑ....

Με τα πολλά και φτάνουμε στο ζητούμενο. Για να μπορέσω να πάρω τα λεφτά των κρυστάλλων πίσω πρέπει
1)να πάω στον έφορο. ΟΚ πήγα σε ένα λαμόγιο πρώτη κολωβαρέστρα απορώ γιατί υπήρχε εκεί αυτός. Κάπνιζε και ο εθισμένος και καλά να πάθει. Βέβαια τι άλλο να κάνει όταν προσπαθεί να βρει ποιο από τα δύο αρχίδια του να ξύσει? Τι άλλο ας καπνίσουμε γιατί είμαστε και σε χώρο υγείας με αρρώστους και στο γραφείο μου έρχονται διάφοροι άρρωστοι. Βέβαια εγώ θα πληρώνω πάλι την περίθαλψη του καραγκιόζη. Μου φαίνεται ότι τελικά όλη τους την ζωή η οικογένεια μου την έχει πληρώσει του άχρηστου
2)Όταν πάρω την απόδειξη πρέπει να πάω στο ΙΚΑ να συμπληρώσω μια αίτηση του γιατί θέλω ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ πριν από δύο χρονια ξανά γυαλιά και να την υπογράψει οποιοσδήποτε άλλος οφθαλμίατρος από τον κύριο λέιζερ. Γιατί μην τύχει και κλέψει κανείς το ΙΚΑ. Έχει ασφάλιστικές δικλίδες το ταμείο.
3)Αφού λοιπόν πάρω την υπογραφή θα περάσω κάποια στιγμή, φυσικά μια άλλη μέρα από επιτροπή στη οποία θα με ελέγχξουν και διπλό ελέγχξουν για να μην σπαταληθούν τα λεφτά των ασφαλισμένων έστω σε αυτούς αλλά να μαζεύονται να τα καταχράζεται κάποιο πολιτικό γουρούνι. Φυσικά και δεν θα είναι με ραντεβού και συγκεκριμένη ώρα αλλά από τις 1030 μέχρι 1 το μεσημέρι, δηλαδή στο μέσο μιας εργάσιμης μέρας.

Είναι φανερό λοιπόν ότι το ΙΚΑ έχει φροντίσει να μην το κλέβουν με ένα πολύ απλό τρόπο. Δεν πας καν να ζητήσεις τα λεφτά καθώς ο εργοδότης μου μπορεί να είναι πολύ cool σχετικά με το θέμα, δεν βρίσκει τα λεφτά από το πουθενά και ούτε έχει ασφαλιστικές δικλίδες για να μην τον κλέβουν οι υπάλληλοι του,αλλά θέλει και τους υπαλλήλους που πληρώνει να παράγουν έργο. Τι θράσος κύριε εργοδότα? Είναι δυνατόν. Οι κύριοι του δημοσίου απουσιάζουν όποτε θέλουν και ας μην είναι άρρωστοι και δεν πειράζει που η δουλειά δεν γίνεται. Παρόλα αυτά η επιχείρηση που δεν τα πρήζει στον κόσμο ανθεί και βγάζει λεφτά σε αντίθεση με το ΙΚΑ που να μην πω τι κάνει.

Και να φανταστείτε ότι με τον προηγούμενο μισθό μου μπαίναν υπέρ μου από μένα και από τον εργοδότη 12000 ευρώ ετησίως παρακαλώ. Προσωπικά σκέφτομαι να στείλω ένα πολύ σοβαρό γράμμα στην ευρώπη και να τους ρωτήσω αν η ευρώπη με καλύπτει στο να απεμπλακώ από την δεσμευσή μου με το ΙΚΑ. Τουλάχιστον να τα δίνω σε ένα ιδιωτικό φορέα που δεν θα μου πληρώνει τα πάντα, όπως φυσικά ούτε και το ΙΚΑ αλλά τουλάχιστον θα πέρνει το 1/3 των λεφτών και θα με έχει με σχετικά βασική ασφάλεια, ιατρική και συνταξιοδοτικό.

Μπουρδέλο Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου