Δημοσιογραφία μέσω μπλογκς

Μια πολύ ωραία πλάκα έκανε ένα blog με το Χριστουγεννιάτικο δέντρο και επειδή ήμασταν στο κόλπο(το ξέρει άλλωστε το blog) το ανεβάσαμε επίτηδες για να δούμε αν θα τσιμπήσουν τα κανάλια. Και βέβαια το θέμα δεν είναι ότι τσίμπησαν αλλά ότι ΔΕΝ ΤΟ ΕΨΑΞΑΝ. ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΑ. ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΡΕΠΟΡΤΑΖ!!! Πάρτο θέμα ρε παιδί μου αλλά κάνε ρεπορτάζ. Έτσι την πάτησαν. Καλά δεν θα γίνεται κάθε μέρα αυτό μην αγχώνεστε. Αλλά ψάχνετε τα θέματα περισσότερο...
Την πλάκα έκανε το:
http://anything-but-nd.blogspot.com/2008/12/blog-post_30.html
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO


Στην χειρότερη μοίρα βέβαια τα ...γκαου blog που δεν έχει σημασία αν τσίμπησαν αλλά κατηγόρησαν ότι το troktiko τσίμπησε που βέβαια ήταν από την αρχή στο κόλπο!!!
Όχι για το πρακτορείο από το Βόλο δεν κάναμε πλάκα...

Πηγή

Η αλήθεια ειναι ότι το είχα πιστέψει και εγώ. Δεν είχα δόσει μεγάλη σημασία. Όμως άλλο εγώ και άλλο δημοσιογράφος. Δικιο έχει το παλικάρι. Πάντως από το παραπάνω αναδυκνύεται για μια ακομη φορά ο κίνδυνος που υπάρχει στην πληροφόρηση μέσω Ιντερνετ για ενημέρωση ή για παράδειγμα για επαγγελματικές λεπτομέριες. Ο καθένας λέει το στραβο και το κοντό του, ή λεει αυτά για τα οποία τα παίρνει. Κλασσικο φαινόμενο στον χώρο της δουλειάς μου, Πληροφορική. Θα μου πεις βέβαια και ποια η διαφορά από το να ακούμε αυτά που θέλουν μονο οι παράγοντες από τα αγορασμένα μίντια! Δεν ειναι και αυτο μια εκδοχή τους στραβό και το κοντό του?

Γιαυτο και εγώ με πλήρη επίγνωση του κινδύνου απλά δεν ανοιγώ την τηλεόραση. Ιντερνετ για ενημέρωση σε συνδυασμό με City Press όσο προλάβω εν ώρα πρωινου και Free Sunday .

2 σχόλια:

  1. χαμπαρι δε πηρα!!! πολυ καλο!!! επιτρεπετε να μαθευτει ετσι??? να γελασει ο καθε πικραμενος χαχαχα

    μπραβο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι εννοείς με το επιτρέπεται να μαθευτεί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή