ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛ.ΑΣ.

22 δικηγόροι, οι περισσότεροι/ες εκ των οποίων μέλη της Ομάδας Νομικής Βοήθειας, κατέθεσαν σήμερα μηνύσεις κατά των ανδρών των ΜΑΤ, που την Παρασκευή, 9/1/, μετά τη λήξη του πανεκπαιδευτικού, εκδήλωσαν όλη τη συμπλεγματική μανία τους εναντίον τους με προπηλακισμούς, βιαιοπραγίες , και προσαγωγές τους στη ΓΑΔΑ, επειδή η δυναμική παρουσία τους και μόνον δεν επέτρεψε τη προσαγωγή και σύλληψη δεκάδων διαδηλωτών και περαστικών, .άσχετων με οποιοδήποτε επεισόδιο, αφού προηγούμενα τους είχαν πνίξει με τα δολοφονικά χημικά τους.Τα αδικήματα γιά τα οποία τους μηνύουν είναι απρόκλητη έργω εξύβριση από κοινού, παράβαση καθήκοντος, έκθεση σε κίνδυνο, απρόκλητες σωματικές βλάβες από κοινου.Μάρτυρες καταθέτουν αυτόπτες εκπροσωποι φορέων, δημοσιογράφοι και περαστικοί.

Πηγή

4 σχόλια:

  1. kala έκαναν!! αλλα εχω αντιρρήσεις με το πως το παρουσιάζει το κείμενο αυτό...
    εκδήλωσαν όλη τη συμπλεγματική μανία τους εναντίον τους με προπηλακισμούς, βιαιοπραγίες
    είχαν πνίξει με τα δολοφονικά χημικά τους
    απρόκλητες σωματικές βλάβες


    λέξεις, προτάσεις που για εμενα ειναι λανθασμένες... ενα κειμενο που περιγράφει ενα γεγονός πρεπει να ειναι αντικειμενικό, με λέξεις που να προβληματίζουν και οχι που να σε κάνουν να δεις μονοπλευρα! η να σε τρομάζουν... (δεν ακουσα να πέθανε κανεις απο τα δολοφονικά χημικά τους )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά φίλη μου πρόσφατα βρέθηκε δίπλα σε δυκρύγόνα! Ολόγος απλός! Επαρχιακή πόλη συνεπώς όλο το κέντρο δακρυγόνα. Μιλάμε τα είδε όλα κωλυόμενα. Συνεπώς αν δεν ειναι δολοφονικά, είναι σίγουρα γαμα τα εφόσον χρησιμοποιούνται λάθος. Και χρησιμοποιούνται λάθος κατά την γνώμη μου.

    Επίσης αν είδα καλά σε εκείνο βιντεο μια χαρά ταιριάζουν όλες οι λέξεις.

    Αν δίνω την εντυπωση του μπάτσοι γουρούνια, δεν ειναι έτσι όπως έχω πει σε προηγούμενο ποστ μου. Η άποψη μου ειναι απλή. Μπάτσοι ηλίθιοι με το πιο ηλίθιο εργατικό σωματείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και ξανάλέω δεν διαφωνώ αλλά οι λέξεις δεν περιγράφουν σωστά μια κατάσταση κ είναι υπερβολικές,αν πραγματικά κάποιος πέθανε από δακρυγόνα τότε ζητάω συγνώμη για το λάθος μου,δεν εχω ακούσει πότε τίποτα τέτοιο όπως κ να τα χρησιμοποίησαν.
    Είναι δολοφονικα λοιπόν? Εάν όχι με ποιο δικαίωμα βάζουν αυτή τη λέξη?γιατί τρομάζουν έτσι τον κόσμο?γιατί περνούν μηνύματα μη αντικειμενικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τώρα καταλαβαινω τι εννοείς.
    Αλλά δες με την λογική του το τσιγάρο σκοτώνει.. Θα μου πεις και τι δεν σκοτώνει.
    Το ίδιο το τσιγάρο και το δακρυγόνο όχι στο τώρα. Τα κατάλοιπα του ....

    Νομίζω καταλαβαίνεις αλλά σιγά μην είχαν αυτο στο μυαλό τους. Πάντως έχει και κόσμο που μένει εκει κάτω και δουλεύει κιολάς. Στις οικογένειες που ειχαν μωρά ποιος ξέρει τι έκανε το δακρυγονο...

    Αν και σου λέω ότι είμαι σίγουρος ότι δεν το είχαν σκεφτεί έτσι και μάλλον με την υπερβολή που λες εσυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή