World of Goo

Επιτέλους ένα παιχνίδι που να κολάω. Μιλάμε τι σκάλωμα ειναι αυτό. Εχω να κολήσω έτσι με παιχνίδι από το 2002-2003 που ξεκίνησα την δουλειά. Αν εξαιρέσεις κάτι Need For Speed Underground και συγκεκριμένα το 1 και το Most Wanted δεν έχω ξανασκαλώσει έτσι.

Όμως το παιχνίδι ειναι παιχνίδι με τα όλα του όπως πρέπει να ειναι για μένα ένα παιχνίδι. Μια απλή ιδέα βασισμένη στα Lemmings, για όσους πάλιουρες θυμούνται, σε συνδυασμό με φυσική. Το παιχνίδι έχει γραφικά παιχνιδιού τέλεια ζωγραφιστα χαβαλέ και όχι αληθοφάνεια και κάτι ηχητικά εφέ άλλο πράγμα. Ειναι γενικά μια φάση γουτσου γουτσου, γιατι δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω.

Το τελευταιο 3 ωρο έχω σκιστεί με την πάρτυ του και δεν ξεκολάω. Αυτό δεν έχει συμβεί γενικά στην ζωή μου και μετά σου λένε για WOW και παιχνίδια με ατελειώτα κλικ κλικ.

Το μονο που έχω να πω εγώ για το παιχνίδι είναι πάντως ότι μου έδωσε ένα παιδικο χαμόγελο, και αρκετές φορές ένιωθω ότι θα ήθελα να εχω αγκαλιά μια κοπέλα και να το παίζαμε μαζί. Δεν ξέρω γιατί ίσως να ειναι τα εφέ.

Νιώθω παιδί και αυτό πρέπει να ειναι για μένα ένα παιχνίδι.

Δειτε εδώ κάποια σχετικά video

1 σχόλιο: