Διακοπές στην Σαμοθράκη

Την Κυριακή που μας πέρασε δηλαδή στις 5/8/07 επέστρεψα από διακοπές στην Σαμοθράκη ύστερα από αρκετή ταλαιπωρία στην επιστροφή. Αυτό που έχει σημασία όμως είναι ότι η Σαμοθράκη η μισή τουλάχιστον ήταν υπέροχη τουλάχιστον για τις επιλογές μου.
Πώς ξεκίνησαν όμως όλα?
Για μένα διακοπές δεν είναι μπαράκια και κλαμπάκια και καφέδες. Είναι λιώσιμο ή κάτι διαφορετικό από την καθημερινότητα μου και αυτή που με περιτριγυρίζει. Ανέκαθεν έυρισκα τον ευατό μου να με τραβάει η φύση αλλά για διαφόρους λόγους ποτέ δεν μπόρεσα να είμαι τόσο κοντά όσο ήθελα.
Φέτος δεύτερη χρονιά με την οικονομική άνεση για διακοπές, αλλά και η πρώτη με μια παρέα ευχάριστη και σχεδόν σύμφωνη με τις επιθυμίες μου για διακοπές, αποφασίσαμε να επισκεφτούμε την Σαμοθράκη όπου μας είπαν κάποιοι με κακία άλλοι με ευχαρίστηση ότι νυχτερινή ζωή δεν υπάρχει αλλά υπάρχει άφθονο περπάτημα και φύση.
Έτσι λοιπόν και έγινε.
Πώς πήγαμε?
Υπάρχουν τρείς τρόποι να πας.
  1. Αεροπορικώς στην Αλεξανδραδούπολη και μετά με πλοίο στην Σαμοθράκη
  2. Με πλοίο από Λαύριο στην Σαμοθράκη
  3. Οδικώς μέχρι την Αλεξαδρούπολη και πλοίο στην Σαμοθράκη

Εμείς επιλέξαμε τον πρώτο γιατί εγώ σε ρόδες μέσα δεν έκανα και 900Χλμ και η παρέα δεν ρίσκαρε το σαπιοκάραβο από Λαύριο (την περίμενε όμως μια εκπληξη). Συνεπώς είπαμε να πάμε αεροπορικώς και αν χρειαστεί τελικά να νοικιάσουμε αμάξι εκεί.

Προετοιμασία

Υπάρχουν δύο ιστοσελίδες για την Σαμοθράκη

Η ιστοσελίδα αυτή πολύ χρήσιμη και αρκετά καλή αν κρίνει κανείς για τα μεγέθη της Σαμοθράκης. Προσωπικά την χρησιμοποιήσα για να δω φωτογραφίες δωματίων και να βρώ τηλέφωνα. Όσοι δεν είχαν φωτογραφίες αυτοί χάσαν

Αυτή η ιστοσελίδα είναι του δήμου, ο οποίος από ότι κατάλαβα είναι για πολλές μούτζες. Για τον επισκέπτη δεν προσφέρει τίποτα απολύτως.

Εισητήρια κλείσαμε με Ολυμπίακη μαύρη ή ώρα που μας έφαγε καθώς όταν τους χρειαστήκαμε αν είναι δυνατόν Αυγουστο μήνα ήταν κλειστά δεν απάνταγε κανείς και το τηλέφωνο στα κεντρικά αιώνες.

Εισητήρια για πλοίο το κανονίσαμε με ένα ταξιδιωτικό πρακτορείο που από όσο ξέρω ποια έχει διακόψει την συνεργασία του με την Saos Ferries (http://www.saos.gr/) με βάση ένα χαρτάκι που είχαν βάλει στο γραφείο τους αλλά και από την παραπάνω ιστοσελίδα.

Το ταξίδι του πηγαιμού

Φτάνει η μεγάλη μέρα. 5:30 χαράματα η πτήση της ολυμπιάκής. Στις 2 φτάνω στο αεροδρόμιο νέκρα στο τμήμα της Ολυμπιακής. Εχω καιρό να ταξιδέψω με αεροπλάνο και αρχίζω να θυμάμαι ότι δεν αξίζει χρονικά αν είναι να πας κάπου στον ελλαδικό χώρο μέσα.

Κλασσικά η πτήση άργησε και ένα μισάωρο έτσι να γουστάρουμε. Τσάκ μπάμ φτάνουμε Αλεξανδρούπολη με τους ντόπιους να είναι για την δική μου γνώμη απίστευτα αν όχι αγενείς αλλά σίγουρα απότομοι και αδαείς για την πόλη τους. Εγώ δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν ξέραν που ήταν η ερημη στάση για το αστικό κτελ για το λιμάνι απλά δεν θέλαν να πούνε.

Βρίσκουμε λοιπόν την στάση, αλλά πουθενά λεωφορείο. Τελικά επιστροφή στο αεροδρόμιο και ο ταξιτζής μας είπε ότι το ααστικό λεωφορείο για την πόλη είναι ανέκδοτο. Φτάνουμε στο λιμάνι, περιμένουμε να ανοίξει το πρακτορείο μόλις 1:30 ώρα πριν την αναχώρηση του πλοίου και βολτάρουμε με τις βαλίτσες. Φυσικά πουθενά να τις αφήσουμε όπως σε άλλες πόλεις. Έστω στην φορτωτική του ΟΣΕ, φυσικά με πληρωμή.

Καθόμαστε κάπου με μπουγάτσες όπου από ότι καταλάβαμε ήταν κλασσικό μέρος και περνάγαν όλοι να φάνε πριν κοιμηθούνε ή μόλις ξυπνήσαν.

Με τα πολλά βούρ πάνω στο πλοίο. Εξαρχής φάνηκε παλιατζούρα το πλοίο και έκανε 3 ώρες αλλά οκ στον πηγαιμό είναι αλλιώς. Σίγουρα όμως φάνηκε ότι πήγαινε εξωφρενικά αργά.

Σαμοθράκη

Άφιξη στην καμαριώτισα όπου είναι και το λιμάνι ενώ η χώρα λέγεται Σαμοθράκη. Ρωτάμε για αμάξι και όλοι νομίζουν ότι θα πάρουμε ότι βρούμε συνεπώς μπαίνουμε στο κτελ για θέρμα όπου και μέναμε και ξεκινάμε. Όσο προχωράμε στα θέρμα όλο και πιο πράσινο. Με τα πολλά φτάνουμε στα δωμάτια τα οποία και θεωρήσαμε και πολύ καλά αν εξαιρέσεις λίγο το θέμα με την μίξη ζεστού και κρύου νερού.
Ο κύριος Ακαμάτης, ο ιδιοκτήρης πολύ καλός άνθρωπος και με δωμάτια που σέβονται τον πελάτη ήταν πάρα πολύ καλός και τον ευχαριστούμε πολύ.
Μέρα άφιξης
Ξεπακετάρισμα. Και τρέχουμε για φαγητό αφού ρωτήσουμε τον κ.Ακαμάτη. Προχωράμε προς τα λουτρά στις θέρμες και έχει κάποια μαγαζιά για φαγητό. Δοκιμάζω ένα κατσικάκι γεμιστό με ρύζι και κλασσικά αγγουροντοματα,τζατζίκι και πατάτες. Τα αγγούρια και οι ντομάτες όπου και να φάγαμε ήταν απίστευτα. Μπράβο τους. Και για το νερό το πόσιμο που έχουν από την πρώτη στιγμή σε τραβάει να το πίνεις.
Στην συνέχεια βόλτα προς θα θερμά όπου ανεβαίνουμε ένα μονομάτι δίπλα από αυλακωμένο τρεχούμενο νερό. Φυσικά μέσα σε βλάστηση τύπου δάσος και εγώ έχω πορωθεί. Φτάνουμε στις βάθρες όπου είναι γενικά μικρές λίμνες που μαζευέται το νερό και μπορείς να κάνεις μπάνιο. Από την μια μπαίνει νερό συνήθως με κάποιο καταράκτη και βγαίνει από ένα μικρό μέρος δημιουργοντας έτσι το χώρο για την λίμνη. Μετρώντας από χαμηλά προς το βουνό έχουμε την πρώτη,δεύτερη ... βάθρα.
Την μέρα αυτή πήγαμε μέχρι την δεύτερη γιατί δεν είμασταν σωματικά έτοιμη για κάτι παραπάνω (δεν λέμε ότι δεν φοράγαμε και μαγιό). Επιστροφή ξεκούραση και ύπνο.Στην διαδρομή είναι κάτι ράστα-μαν τύποι που κάνουν ελεύθερο κάμπινγκ και μεταξύ άλλων πουλάνε και κομπόστα ροδάκινο ψυγμένοι στο νερό του ρυακιού. Καταπληκτική αν και τσουχτερή
Δεύτερη μέρα
Πάμε πάλι στις βάθρες στα θέρμα, αλλά κάποιοι μένουν πίσω. Εγώ ανεβαίνω ποιο πάνω αλλά κανείς δεν μου είπε τι να φοράω συνεπώς δεν κάνω μπάνιο στις πάνω βάθρες. Άφηστε που δεν ήθελα και μόνος μέσα σε άλλους. Επιστροφή στην παρέα και μπανάκι εκεί, καθώς έχουμε έρθει πιο οργανωμένοι με πετσέτες και μαγιό. Μπούζι τον νερό αλλά όταν βγείς δεν κρυώνεις και φυσικά ότι ώρα και να είναι δεν αυτοκτονείς από τον ήλιο και την ζέστη καθώς είναι δάσος.
Φαγητό σε άλλο μαγαζί (γρία Βάθρα) όπου τα ζώα μου τα αργά και όπως και την πρώτη μέρα πολύ μέλισσα. Βέβαια κανείς ενώ το ξέραν δεν φιλοτιμήθηκε να μας πει να φας φέρει ελληνικό καφέ να καίει που τις διώχνει! Έλεος λες και πρέπει να το ξέρω εγώ. Γενικά η εξυπηρέτηση μέτρια αλλά οι πατάτες τέλειες. Συνεπώς μπαίνουν ιδέες για επιστροφή για πατάτες και αγγουροντομάτα μόνο για να σπάσουμε και την κρεατίλα.
Κάπου εδώ να πω ότι η σαμοθράκη θυμίζεται για τα κρεατικά της και ειδικά το κατσίκι το οποίο σουβλιστό υπάρχει μόνο στον Προφήτη Ηλία αλλιώς μαγειρευτό. Μαγειρευτά όμως εγώ δεν έχω όρεξη να τρώω έξω καθώς αυτό που δεν έχω σπίτι είναι το στα κάρβουνα.
Τέλος της μέρας συζήτηση για το μεταφορικό θέμα και απόφαση να δοκιμάσουμε με ΚΤΕΛ. Αναζήτηση δρομολογίων αλλά πουθενά πινακίδες. Στο καφενείο στο πλάτανο είχε τυπωμένη την σελίδα από την πρώτη ιστοσελίδα συνεπώς φωτογραφία και μελέτη κάθε φορά από την φωτογραφική μηχανή.
Τρίτη Μέρα
Έφτασε η στιγμή να πάρουμε το ΚΤΕΛ. Το μόνο που ξέρουμε είναι η ώρα αναχώρησης από την Καμαριώτισα για το κυκλικό δρομολόγιο. Γενικά υπάρχει από τους ντόπιους μια άγνοια για το θέμα του ΚΤΕΛ συνεπώς βαδίζαμε στα τυφλά.
Το ΚΤΕΛ δεν έρχεται ποτέ, και τελικά ρωτάμε κάτι καραβάκια που κάνουν το κύκλο του νησιού. Το ένα λεγόταν Σαμοθράκη και μας έλεγε φαγητό μέσα ψήνει κτλ και εμένα μου φάνηκε πολύ για ξένους που κάνουν χαρούλες με τέτοια. Το δεύτερο λεγόταν Θεοδώρα και η τύπισα μας είπε ότι θα πάει όποιους θέλουν να ακολουθήσουν στο φαράγγι του βάθρου.
Σύμφωνοι λοιπόν ξεκινάμε την ίδια μέρα αλλά μέχρι να φτάσουμε στην πρώτη παραλία πρέπει να κάναμε μιαμιση ώρα. Πολύ αργό το καραβάκι και δεν ήταν το μόνο. Περνάμε πρώτα από την μοναδική παραλία με άμμο και σχετικά αξιοπρεπείς να κάνεις μπάνιο την Παχιά Άμμο αλλά ευτυχώς δεν σταματάμε καθώς πας και οδικώς εκεί.
Επόμενη παραλια μια παραπλήσια αλλά ερημική και πας μόνο από θάλασσα. Πολύ ωραία. Φεύγουμε για Βάτο που εγώ ανυπομονώ γιατί θα έχει περπάτημα. Φτάνουμε ξεκινάμε. Όχι πολύ δύσκολη διαδρομή αλλά μεγάλες πέτρες και δυστυχώς κάτι παιδιά να συζητάνε για μπάλα λες και άλλη όρεξη δεν είχαμε. Συνεπώς μένω πίσω για να τραβάω και φωτογραφίες.
Σε κάποιο σημείο πρέπει να αφήσεις και τα παπούτσια αν φοράς κλειστά και να προχωρήσεις ξυπόλυτος. Εμένα μάρεσε παρόλο που η πατούσα έχει ξεσυνηθίσει την γύμνια να είναι καλά η αερόσολες και η πόλη.
Τώρα το νερό έχε αυξηθεί πολύ και σε πολλά σημεία είσαι μέσα του. Φτάνουμε στην βάθρα με ένα καταράκτη. Βούρ μέσα. Μιλάμε τέλεια και πάω και κάτω από τον καταράκτη να πέφτει στο κεφάλι. Πόρωση σας λέω. Οι απαραίτητες φωτογραφίες και ξεκινάμε για την επιστροφή. Σε κάποιο σημείο ένα άλμα σε ανοιχτό σημείο με χώμα ήταν κακό συναπάτημα. Υπάρχει πετρούλα ακριβώς έτσι ώστε να βαρέσει ο σύνδεσμός με τις δύο ρίξεις στον δεξί αστράγαλο. Πακέτο ξενέρα και πόνος μέχρι να γυρίσω από τις πέτρες πίσω στο καραβάκι. Ευτυχώς δεν γύρισε απλά πιέστηκε πολύ.
Στην επιστροφή ενώ όλοι απολαμβάναν την βόλτα εγώ με τον πάγο ξενέρα και άγχος για το τι θα κάνω τις επόμενες μέρες που είναι και αρκετές.
Περνάμε από ένα πολύ ωραίο μέρος το κρεμαστό με τον ψηλότερο καταράκτη απευθείας στην θάλασσα αλλά η φωτογραφικά αποφασίζει να μείνει από μπαταρία. Στην συνέχεια περνάμε και από μια παραλία τους Κήπους που φαινόταν χάλια και τελικά από κοντά ήταν χάλια. Στην συνέχεια περνάμε και από τα κάμπινγκ ενω η κυρία ξεναγός και κομμάντο του Βάτο σχετικά ξεκατινιαζόταν με τον καλό τρόπο και μάθαμε διάφορα ενδιαφέροντα ειδικά σχετικά με τον θέμα των Rave Party και γιατί τα σταματήσαν.
Επιστροφή για φαγητό που δεν θυμάμαι τι και ύπνος. Απόφαση ότι πρέπει να νοικιάσουμε αμάξι
Τέταρτη Μέρα
Βρίσκουμε αμάξι με 40 ευρώ (καθώς καθημερινή ποιά και όχι ώρα άφιξης πλοίου σε ψάχνουν αυτοί) από ένα τύπου που ήταν συμπαθής πολύ. Ξεκινάμε με όλα τα αναγκαία να πάμε στην ξερή πλευρά του νησιού. Αυτό σημαίνει χώρα,Λάκωμα,Προφήτη Ηλία και παχιά άμμος. Έτσι και αλλιώς εγώ προσπαθώ να ξεκουράσω πόδι με επίδεσμους και αφού έχω προιστορία στο θέμα χαπάκια mesoulid να αντιμετωπίσει την φλεγμονή αλλά και τον πόνο.
Χώρα. Ωραίο μέρος που τελικά κατέληξε να είμαστε κάθε μέρα εκεί για καφέ αν και εγώ καφέ δεν πίνω. Το πρόβλημα είναι ότι δεν θέλω να πιω κάτι άλλο έξω από σοκολατούχο γάλα που το μαγαζί δεν σερβίρει. Βρίσκουμε και τον παραδοσιακό φούρνο που τον τιμήσαμε δεόντος τις επόμενες μέρες και αφού είμαστε κομπλε ξεκινάμε.
Περνάμε από κάτι ερημικά μέρη, με μια Σαμοθράκη κλασσικό νησί κυκλάδων, δηλαδή απίστευτη ξεραΐλα. Μπάνιο στην παχιά άμμο που οκ είναι μια τυπική παραλία με άμμο με τις ξαπλώστρες και την νεολαία εκεί. Αλλά πονάει το πόδι συνεπώς αυτά μπορούμε μόνο.
Επιστροφή από το ψήσιμο στην παραλία και φαγητό στον προφήτη Ηλία που μας είπαν ότι έχει ρομαντικό ηλιοβασίλεμα και σουβλιστο κατσίκι. Σιγά το ηλιοβασίλεμα και κατέληξα ότι αν και σουβλιστό είναι η πιο ωραία εκδοχή του κατσικιού, μοιάζει πολύ με αρνί που δεν με συγκινεί. Εδώ πρώτη φορά μας φέρνουν το κόλπο με το ελληνικό και δεν είχαμε μέλισσες νομίζω.
Στην επιστροφή γλυκό στην χώρα όπου φάγαμε ένα αέρα. Μιλάμε χαμός και οι ντόποιο να μην τρέχει μία.
Πέμπτη Μέρα
Πάμε στους κήπους για μπάνιο και για να δούμε την άλλη πλευρά του νησιού. Πράσινο τέλεια πόρωση και η οδήγηση απολαυστική μέσα στα δέντρα. Η παραλία όμως αίσχος. Τεράστια γκρι βότσαλα σε μια ατελείωτη παραλία με αυτά σε φάρδος.
Φαγητό δεν θυμάμαι.
Έκτη μέρα
Δεν γίνεται πρέπει να πάμε φονιά και δεν πάει να δει αν έρχομαι το πόδι που έχει βελτιωθεί σημαντικά. Μαγιό και σαγιονάρες. Μισή ώρα περπάτημα σε μια εύκολή διαδρομή αλλά απολαυστική μέσα σε πυκνό δάσος και αρκετό νερό.Η καλύτερη από Βάτο και θέρμες.
Φτάνουμε στην πρώτη βάθρα όπου πίσω από τον βράχο κρύβεται ο καταράκτης. Σίγουρα πάω εκεί πέρα και μιλάμε για απίστευτη πόρωση το μπάνιο εκεί μέσα. Οι σαγιονάρες όμως δεν βοηθάνε να συνεχίσουμε στην δεύτερη καθώς η διαδρομή φαίνεται σαφέστατα πιο δύσκολη και η παρέα φοβάται.
Αράζουμε μεσημέρι και ο ήλιος ούτε που μας αποσχολεί.Στον γυρισμό σκέφτομαι ότι δεν θέλω να ξανακάνω μπάνιο σε παραλία. Ζήτω το δάσος το πράσινο και το μπάνιο σε φρέσκο νερό τρεχούμενο.
Τελευταία μέρα
Ξεκινάμε οργανωμένη και με λίγα πράγματα για κουβάλημα για Φονιά ξανά με σκοπό να πάμε σίγουρα στην δεύτερη. Αρχικά μάσα σε μια καντίνα στην είσοδο του μονοπατιού με ένα ακόμα συμπαθητικό τύπο και μια ομελέτα με από όλα μέσα. Η διαδρομή στην πρώτη βάθρα κυριλέ πάλι παρόλο το 12 της ώρας.
Πάμε για την δεύτερη στο καπάκι. Δυσκολεύει η διαδρομή αλλά οκ δεν είναι και τόσο δύσκολη. Το πόδι παραδόξως ανταποκρίνεται καλύτερα σε αυτό το τμήμα στο ανέβασμα και στο κατέβασμα. Κάνω και το δέντρο όπου δεν υπάρχει άλλο για να βοηθεί η παρέα και φτάνουμε στην δεύτερη υπό την κάλυψη ανησυχιών τύπου "πως θα γυρίσω πίσω?". Υπέροχα και εδώ αλλά σε αντίθεση με την πρώτη ο καταράκτης δεν έχει πιασίματα να κάτσεις από κάτω του και η η παρέα αρνείται να πάει στην επόμενη,συνεπώς δεν πάω ούτε εγώ.
Επιστροφή και το κατέβασμα πιο δύσκολο αλλα οκ δεν μασάμε. Που να μην πόναγα κιόλας. Μπάνιο στην κάτω βάθρα και μασάζ από τον καταράκτη. Επιστροφή και κλάψ που θα ξαναβρώ τέτοιο πράγμα αύριο φεύγω.
Το βράδυ φαγητό στις Καρυδιές σε ένα χωριό στην μέση του πουθενά μέσα στο δάσος νομίζω λεγόταν Ανω μεριά. Σχεδόν όλα τα καλλιεργούσαν και έτρεφαν αυτοί. Κάτι σαν όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω με παραδοσιακές συνταγές. Εγώ δεν συγκινήθηκα και φυσικά όταν ξεχάσαν την παραγγελία δεν παραδεχτήκαν και το λάθος τους. Αντε δεν πειράζει όμως.
Πριν την αναχώρηση μια επισκόπηση και συμπεράσματα
  • Αν σου αρέσει το κατσίκι και το κρέας, το φαγητό θα σε καλύψει πλήρως.
  • Το μέρος θέλει ένα τύπο παπουτσιού αυστηρά. Κάτι παπούτσια θαλάσσης νομίζω λέγονται με λαστιχένια σόλα και πανι από πάνω που δεν πειράζει και να βραχεί. Αστο το βάλουν στην ιστοσελίδα τους.
  • Αν έχεις πρόβλημα στο πόδι πάρε μαζί την επιστραγαλίδα που φοράς στο μπάσκετ.
  • Οι σαμοθρακιώτες είναι οι μισή πολύ καλοί και οι άλλοι για μένα περίπου αγενείς. Ίσως αυτοί να είναι οι Αλεξανδρουπολίτες που πάνε για δουλιές εκεί.
  • Το τούρ με την βάρκα λέει αλλά θέλει κάθε μέρα κυνήγι γιατί τις μισές φορές δεν βγαίνει λόγω καιρού, κάτι εντυπωσιακό καθώς δεν είχε κάθε μέρα τόσο κακό καιρό.
  • Μην πάρεις καλά ρούχα. Δεν χρειάζονται. Η ξεναγός στο πλοίο είπε την ατάκα ότι για να είσαι μέσα στο κλίμα της Σαμοθράκης πρέπει να είσαι και λίγο βρομύλως και είχε δίκιο. Εγώ μαρέσει περισσότερο το χύμα από το καλό.
  • Φαρμακείο έχει μόνο στο λιμάνι αλλά κέντρο υγείας στην χώρα. Ελληνική μεγαλοφυία
  • Κάποια μέρα πήγαμε και σε ένα αρχαιολογικό χώρο αλλά επειδή ο τρόπος παρουσίας του Ελληνικού πολιτισμού από το ηλίθιο κράτος μας με αφήνει παγερό αδιάφορο το μόνο που θα σχολιάσω είναι ότι 3 ευρώ όχι πεταμένα λεφτά καθώς ευτυχώς είχε μπόλικο πράσινο το μέρος και σαν βόλτα έλεγε.

Τελευταία μέρα της επιστροφής και το μαρτύριο

Όλα έτοιμα όλα κυριλέ τρώμε στην χώρα και παραδίδουμε το κάρο που για 1000άρι έφαγε 20 ευρώ για 350Χλμ περίπου. Περιμένουμε το πλοίο και λέμε θα το δούμε απο μακρυά έτσι όπως τα ζώα μου τα αργά πάει. Το πλοίο όμως περνά επιθεώτηση και καθυστερεί τόσο που χάνουμε την πτήση για Αθήνα με την επόμενη να είναι την έπομένη στις 7 το πρωί. Άντε πάρε τηλέφωνα την Ολυμπιακή και έλπιζε σε θαύμα να κάνεις κράτηση.
Η υπερταχία Νόνα Μαίρη αυτό είναι το σάπιο κάραβο του ΣΑΟΣ για την γραμμή έφτασε βράδυ στην Αλεξανδρούπολη όπου γινόταν χαμός. Ο δήμος αποκλείει τον παραλιακό δρόμο και όλοι έξω για περπάτημα και τα παιδιά παιχνίδι. Το μόνο που εκτίμησα από την πόλη. Το αεροδρόμιο κλειστό και θα την βγάλουμε έξω καθώς παρόλο τις βεβαιώσεις από λιμεναρχείο ότι δικαιούμαστε αποζημιώσεις από την εταιρία λόγω βλάβης εγώ δεν πιστεύω ότι στην "ευνομούμενη" θα πάρω ποτέ πίσω την διανυκτέρευση.
Παγκάκι και θέαμα στον ΟΣΕ με πολύ κρύο και κάτω από πετσέτε με το ηλίθιο αεροδρόμιο να ανοίγει στις 5. Οι αλεξανδρουπολίτες απαράδεκτοι όσες φορές ρωτήσαμε πως θα πάμε κάπου και οι μόνοι συμπαθείς κάποιος φύλακας μάλλον του ΟΣΕ που μας ρώτησε τι κάνουμε και μάλλον κάποιος άλλος (αστυνομικός υποψιάζομαι) που και αυτός μας ρώτησε. Αλλά αυτά και να πεις ότι συμβαίνει πρώτη φορά αυτό με το πλοίο.
Στο αεροδρόμιο ήρθαν όλοι πρώτα μαζί με τους επιβάτες και μετά οι υπάλληλοι της Ολυμπιακής. Μην χρονοτριβώ εγώ έφτασα σπίτι μετά από 12 ώρες πολύ ταλαιπωρημένος χάνοντας την τελευταία μέρα της άδειας μου και όπως ήταν αναμενόμενο η ναυτιλιακή εταιρία δεν πληρώνει την διαφορά των εισητηρίων αλλά λέει θα μας δόσει δωρεών πέρασμα με κάποιο από τα ΥΠΕΡΟΧΑ πλοία που φαίνονται και στην ιστοσελίδα της. Έτσι ίσως ξαναχάσουμε καμιά μέρα άδεια ακόμα.
Με βάση αυτό προσωπικά θεωρώ την καλύτερη επιλογή μετακίνηνησης το πλοίο από Λαύριο. Τουλάχιστον αν χαλάσει θα κοιμηθείς μέσα σε αυτό και όχι σε κάποιο παγκάκι.

1. Καλή αρχή σου εύχομαι και για να ξέρεις, μπήκα με το δεξί! :)

2. καλή αρχή όργιο..

σουτζουκ λουκου δεν πήρες τελικά ε?

3. Μάλιστα.Καλή αρχή ως blogger!Λοιπόν τώρα είδα το ποστ σου και έχω πολλά να σχολιάσω!Θα τα πάρω με τη σειρά που τα αναφέρεις.

Καταρχήν μπορεί κανείς να πάει Σαμοθράκη και από Καβάλα.Πλοίο έχει μία φορά την εβδομάδα και κάνει τρεις περίπου ώρες.

Το πλοίο που ξεκινάει από Λαύριο αν και κάνει πολλές ώρες (περίπου 11) δεν είναι σαπιοκάραβο ...σε σύγκριση με άλλα... : )

Ιστοσελίδες σχετικά με την Σαμοθράκη υπάρχουν περισσότερες από δύο. Η www.samothraki.com είναι ενός ιδιώτη και κάνει πράγματι καλή και οργανωμένη δουλειά.Η www.samothraki.gr είναι του δήμου αλλά ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή της κι έτσι δεν προσφέρει πολλές τουριστικές πληροφορίες. Υπάρχει όμως και το φορουμ της Σαμοθράκης http://samothraki.5.forumer.com/index.php
    οπού μπορεί κανείς να αναζητήσει πληροφορίες ή να ρωτήσει τα μέλη του. Προσπάθεια για συλλογή χρήσιμων πληροφοριών και κυρίως φωτογραφιών γίνεται και στο www.samothrace.wordpress.com

Εισητήρια μπορεί να προμηθευτεί κανεις από οποιοδήποτε πρακτορείο της Σαός.Υπάρχουν σε πολλές πόλεις πρακτορεία ωστόσο θα μπορούσε κανείς να απευθυνθεί και στο κεντρικό της Σαμοθράκης (2551041505).

Βαλίτσες στην Αλεξανδρούπολη απ'οσο ξέρω μπορείτε να αφήσετε στο Κτέλ (με πληρωμή νομίζω)

Δρομολόγια λεωφορείων στη Σαμοθράκη μπορεί κανείς να προμηθευτεί από το τουριστικό περίπτερο στο λιμάνι της Καμαριώτισσας ή να τα αντιγράψει από την στάση των λεωφορείων στην Καμαριώτισσα οπού ειναι αναρτημένα.
    Μέσω ιντερνετ υπάρχουν εδώ http://samothrace.wordpress.com/tag/bus-timetable/

Τον γύρο του νησιού τον κάνουν πράγματι δύο περιηγητικά με διαφορετικό πρόγραμμα ωστόσο.Το "Σαμοθράκη" ξεκινάει από το χωριό Θέρμα στις 11,00 και κάνει όλο τον γύρο του νησιού μέχρι τις 6,30 το απόγευμα με μία ενδιάμεση στάση στην παραλία του Βάτου.
    Το "Θεοδώρα"ξεκινάει στις 12 από τα Θέρμα και κάνει μια έκδρομη μόνο στα σημεία του νησιού που δεν πάει αμάξι.Γυρίζει και αυτό το απόγευμα.
    Το αν θα γίνει η περιήγηση από τα δύο αυτά καραβάκια εξαρτάται από τις καιρικές συνθήκες.Η Σαμοθράκη δυστυχώς φημίζεται για τον έντονο αέρα.

Γράφεις κάπου οτι προς τα χωριά Λάκκωμα ,Προφήτη Ηλία κτλ η περιοχή είναι τελείως ξερή!!Αυτό είναι μάλλον υπερβολικό!Σϊγουρα αυτή η περιοχή δεν είναι τόσο πράσινη όσο είναι προς τα Θέρμα ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν είναι ξερή!Είναι γεμάτη ελιές!Για ρίξε μια ματιά στις φώτο εδώ http://www.flickr.com/photos/alpiega/sets/

Αναφέρεις επίσης οτι στην παραλία των Κήπων τεράστια γκρι βότσαλα!
    Σίγουρα είναι γκρι,ίσως και μαύρα αλλά τεράστια δεν είναι!Βοτσαλάκι είναι!

Αυτά τα σχόλια μου.Ελπιζω να είναι δεκτά.Όσο για το σχόλια της ξεναγού σας στο καραβάκι (το οτι για να ταιριάζει κανείς στη Σαμοθράκη πρέπει να είναι λιγάκι βρομύλος)...
    τέλος πάντων...ΕΛΕΟΣ.

Φιλικά alpiega.

4. με γεια το blog! μαρεσει που τα χωνεις! :P

5. alpiega όλα τα σχολιά ναι είναι δεκτά.

Αυτό με το φόρουμ είναι πολύ χρήσιμο καθώς σκοπεύω να ξαναπάω αλλά πιο οργανωμένος.

Σχετικά με την ξεραϊλα τις ελιές εγώ τις θεωρώ ξεραϊλα. Είχα κάτι σε πράσινα αλλά και από το καράβι πολύ ξερό τοπίο. Προσωπική γνώμη πάντα

Πές τα αδερφέ για το πλοίο από το Λαύριο να τα διαβάζουν κάποιοι κάποιοι. Ονόματα δεν λέμε

Για το σχόλιο της ξεναγού μην το παίρνεις και τις μετρητοίς. Προσωπικά εμένα μάρεσε το χύμα και ότι όταν μια γυναίκα έσκασε μύτη με τακούνι όλη την κοιτάζαν με μισό μάτι. Ζήτω το χύμα και σε αυτό το νησί παίρνει άριστα

Ευχαριστώ για τον χρόνο που διέθεσες

6. Την πάτησες! Στην Χώρα (αν ξέρεις τα κόλπα) υπάρχει μία ταβέρνα που έχει κατσικάκι μαγειρευτό στην λαδόκολα. Αποκλείεται να το φτιάχνεις έτσι στο σπίτι. Και είναι τόσο λιωμένο ώστε τρώγονται και τα κόκαλα. Άσε τις τεράστιες πατάτες τηγανισμένες στην λαμαρίνα του φούρνου...
    Για μια πενταετία πήγαινα και καθόμουνα στο δημοτικό κάμπινγκ. Έχω όμως τώρα να πάω τέσσερα χρόνια και δυστυχώς ούτε φέτος προβλέπεται.

7. Πωπω φίλε που το θυμήθηκες και τι αναμνήσεις μου ξύπνησες.

Πάντως κάθε μέρα λέω θέλω να πάω Σαμοθράκη. Ήταν οι καλύτερες διακοπές μου.

Πρέπει να ξαναπάω. Αλλά θέλει και κόσμο που να κουνιέται.

Θελωωωωωωωωωωωω να ξαναπάω.
    Σε φάση θα ψυνόμουν να σύχναζα μόνο εκεί.

8. poli oraies fotografies.kai to xroniko kaloytsiko an kai ego exo porosh me to nhsi.elpizo na xanaerthete. kai na gyrisete akoma perissotero

9. Ανώνυμε δεν ξέρεις πόσο θέλω να ξανάρθω.
    Αλλά το νησί ειναι οτι δεν θέλει ο σύγχρονος νεοΈλληνας, καφέ και αραλίκι δηλαδή. Συνεπώς δεν βρισκω παρέα.

10. miss you so much samothraki hope to see you soon!!! :D

11. einai kapoia pragmata pou opos eipes einai prosopiki sou gnomi omos diatupomeni me ta xeirotera logia.deixneis poli apetitikos kai oxi toso organomenos.esi theleis ksenago apo ti proti stigmi pou tha katebeis kai to mono pragma pou se enoiaze itan na blepeis prasino kai na xairese.stin ellada zeis.ki oti plirofories briskeis einai eite apo tous ntopious ite apo anthropous pou agapisan ton topo kai prospathoun na proothisoun auto pou den prokite na dei kapoios apo tis megaloupolis....kai nai prepi na eisia bromulos giati gia na katalabeis auton ton topo prepei na lerotheis.einai poli kala krimenes oi omorfies tis.kai na eisai sigouros pos opos kai sta dromologia ton astikon bazoun stis ligotero kinisimes grammes ta palaioterou tupou astika etsi kai stis paramethories perioxes bazoun ta''sapiokaraba''opos ta eipes.i aisthisi pou deineis me ta legomena sou loipon prosbalei ton topo mou kai lupamai poli......pantos thelo na doso ta therma mou sinxaritiria ston/tin alpiega gia tin uperoxi enimerosi kai tis plirofories.euxaristo poli!kai pragmatika...POLI GRINIA.....to mono pou mporei na pei kapoios apo ta ''legomena''sou einai apla katse spiti sou an den mporeis tin parthena fisi i pigene stin mukono...suggnomi ki olas.

12. βρηκα φθηνο δωματιο 30ε και το ακυρωσα γιατι το πλοιο ηθελε 150ε για το αυτοκινητο ο κυριος που νοικιαζει αυτοκινητα νοικιαζει 70εενα μικρο ετσι ακυρωσα και παω αλλου

13. Κρίμα. 30 ευρώ ήταν 2ο φθηνότερο από όσο θυμάμαι. Το πλοίο με αυτοκίνητο δεν θυμάμαι πόσο είχε. Όπως είπα νοικιάσαμε εκεί αρχικά με 40 ευρώ την μέρα, αλλά τελικά μας ήρθε 30.

Κρίμα και πάλι

14. Το νησί αυτό προφανώς δεν είναι για παιδιά της πόλης, πρωτευουσιάνους και καλομαθημένους φλώρους. Εγώ πάω τα τελευταία 2 χρόνια με ποδήλατο,(το φορτώνω στο πλοίο τσάμπα) και δεν έχω ποτέ κανένα απολύτως πρόβλημα. Εσύ δηλαδή κύριε Αθηναίε (άν κατάλαβα απο όσα περιγράφεις) γουστάρεις τρέξιμο και εξυπηρέτηση ρομπότ αντι για ανθρώπους; Εγώ πάντως γουστάρω πολύ την "αργοπορία" των Σαμοθρακιτών, ζούν τη ζωή τους χαλαροί οι άνθρωποι και συ τράβα κουρέψου στα φανάρια να κορνάρεις στην κίνηση σου αφού σε χαλάει. Το νησί δεν είναι μόνο αυτά που περιγράφεις έχει ένα υπέροχο βουνό που είναι το ψηλότερο του Αιγαίου και έχει όμορφες διαδρομές για ανάβαση ώς την κορυφή. Η φάση του νησιού κατα τη γνώμη μου δεν είναι δωμάτιο-αυτοκίνητα-ταβέρνες, άμα γουστάρεις αυτά μάλλον σε λάθος νησί πήγες. Υπάρχουν τόσα νησιά που στηρίζουν αυτόν τον τουρισμό.Άμα σου αρέσει η Σαμοθράκη, Δοκίμασε κάμπινγκ, βόλτες στο δάσος, ανάβαση στο βουνό και στις βάθρες μέχρι πάνω και θα δείς τις πραγματικές ομορφές του νησιού.

1. αγαπητε, θα επιστρεψω λαρισα απο (σαμοθρακη->)αλεξ/λη με το ποδηλατο μου. ξερεις αν μπαινει σε ΟΣΕ.ΚΤΕΛ1 Σ'ευχαριστω!

15. Ρε φιλε τι δεν καταλαβαίνεις από το ήταν οι καλύτερες διακοπές μου και πέρασα σουπερ ακριβώς γιατί είχε φυση και οχι καφέ και παραλία και μόνο φαγητό!

Διάβασε λίγο καλύτερα.
    Το ότι μου άρεσε δεν σημαίνει ότι δεν θα πω και κάποια αρνητικά, στα οποία προφανώς κάπου κόλησες και διάβασες και εκεί έμεινες.

Ποτέ δεν κατηγόρησα για πιθανή αργοπορία, αλλά η αγένεια ορισμένων είναι αγένεια και ξέρεις έχει διεθνή χαρακτηριστικά. Και ακόμα και στο σχόλιο του βρομυλος εγώ το είπα για καλό, και μάλιστα το εξήγησα και ξανά στα σχόλια αλλά σίγουρα κύριε μη πρωτευουσιάνε μάλλον δεν σου έχω μάθει να διαβάζεις και να κατανοείς το σύνολο ενός κειμένου.

Με αναγκάζεις να γινομαι επιθετικός, καθώς πρώτος ο ίδιος εσυ προσβάλεις εμένα επειδή απλά δεν κατάλαβες. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την εμπάθεια στο πρώτο αρνητικό χαρακτηρισμό, λες και δεν δικαιούμαστε να έχουμε άποψη.

1. καποιοι φρικαρουν μ'αυτα που λες, αλλα εγω γουσταρω ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ! Κ δεν ειναι κακο καθολου καποιος να αναφερει κ τα - εστω στιγμιαια, ή οχι - προβληματα. Και, τελοσπαντων, ας πει ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΤΙ εκεινος θελει. Guys, cool down, ακουστε τους παντες κ ο καθενας μας ας καταλαβει ΟΟΟΟΟΟΟΟΤΙ θελει! Αν ανεφερε ΜΟΝΟ αρνητικα, τοτε κι εγω θα σκεφτομουν οτι ειναι περιεργος, αλλα η περιγραφη του δεν δειχνει κατι τετοιο. (Κ μην ξεχνατε, ακομα κ το μεγαλυτερο ψεμα κρυβει αλήθεια, ειμαι της γνωμης). Δεμελενε, thanks anyway, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!! Πολλοι εχουμε περασει - και σκεφτει - αναλογα:-)

16. Σε όλο σου το κείμενο παραπάνω αναφέρεσαι σε περισσότερα αρνητικά (Χάσαμε πτήση, χάσαμε πλοίο, μας καθυστέρησαν, μας έριξαν, κουτσομπόλευαν,άσχημη παραλία με τεράστια βότσαλα, απαράδεκτοι Αλεξανδρουπολίτες.... και στο τέλος λές όλα γαμάτα). Τέλος πάντων αφού λές οτι σου άρεσε άν ξαναπάς και αφού σου αρέσει η φύση:
    Φρόντισε να πάς μέχρι την Κλείδωση, είναι συνέχεια του Φονιά και έχει μονοπάτι με 1+ ώρα δρόμο αλλά αξίζει τον κόπο
    Πάρε το μονοπάτι 6 που ξεκινάει απο θέρμα και ανεβαίνει μέχρι την κορυφή του βουνου. Θα περάσεις απο το δάσος Μαρτίνι που έχει πολύ ωραίο μονοπάτι, και μετα απο ένα υψόμετρο βρίσκεις πηγές με πόσιμο νερό, μένεις χωρίς βλάστηση με τα ηφαιστειογενή πετρώματα μέχρι την κορυφή και βλέπεις όλο το νησί κ τα γύρω μέσα απο τα σύννεφα. Θα σου πάρει βέβαια κανα 8ωρο ανάβαση-κατάβαση.
    Στη γριά βάθρα ανέβα όσο ψηλότερα μπορείς, μετά καθαρίζουν τα νερά δεν έχει πολύ κόσμο και έχει πανέμορφα τοπία για άραγμα με τις ώρες στις βάθρες

17. Τελευταίε Ανώνυμε, ευχαριστώ. Αν τύχει και ξαναπάω γιατί είναι και δύσκολο για τους θέλω καφέ και ξάπλα μόνο, θα τα έχω υπόψη όπως και κάποια άλλα από τα προηγούμενα σχόλια. Επίσης ξέρω που δεν θα πάω.

Σχετικά με το ποστ, το αδικείς σχετικά με την Σαμοθράκη. Ένα σοβαρό του τμήμα αναφέρεται στο πήγαινε και στο γύρνα. Σε ότι είναι της Σαμοθράκης δεν έχει κανένα αρνητικό! Χαρακτηρισμοί όπως αφήνεις παπούτσια ή ήθελα άλλα είναι συμβουλή όχι χαρακτηρισμός. Όπως αντίστοιχα και για ΚΤΕΛ. Αρνητικός χαρακτηρισμός όμως είναι η σχέση κέντρου Υγείας και Φαρμακείου.

Από εκεί και μετά φαντάσου ότι χτύπησα και έγινε χαμός στην επιστροφή. Αυτά αφορούν το ταξίδι και όχι την Σαμοθράκη την ίδια. Νομίζω είναι εμφανείς ο νοητικός διαχωρισμός.

Μιας και είσαι της φύσης, για Θάσο έχω ακούσει επίσης καλά! Ξέρεις?

18. Η ΘΑΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΣΩΣΤΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΤΑΚΤΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΦΘΗΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑΥΛΑ(ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ) ΕΧΕΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΟΠΩΣ Η ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΥΔΙΑ, Ο ΠΟΤΟΣ. ΣΤΟ ΘΕΟΛΟΓΟ ΘΑ ΦΑΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΨΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ

19. Η ΘΑΣΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΡΑΣΙΝΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΥ
    ΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟ (ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΩΝ ΑΠΟ ΚΑΒΑΛΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ),ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΝΕΠΑΓΕΤΑΙ (ΤΙΜΕΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ,ΦΑΓΗΤΟ,Κ.Λ.Π)
    ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΝΗΣΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΥΠΑΓΕΤΑΙ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ ΕΠ'ΟΥΔΕΝΙ ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ.

20. Ανεξαρτήτως, εμένα με λυπεί ότι στην Αθήνα και Πελοπόννησο ούτε καν ξέρουν ότι αυτό το νησί είναι τουριστικός προορισμός. Έπρεπε να μάθω και εγώ για αυτή από αυτό το ποστ!
    Αν και νομίζω πρέπει να είναι λίγο δύσκολη η προσέγγιση από Αθήνα!

21. αληθεια φιλε μου ποσο πληρωσες για τα εισητηρια?ακριβα?

22. Για το πλοίο αν θυμάμαι καλά κοντά στα 10€. Για το αεροπλάνο νομίζω 150€ μετεπιστροφής για Αθήνα-Αλεξανδρούπολη

Πάνε χρόνια όμως έτσι

23. Φιλε μου φαινεται να περασες υπεροχα!! να σε ρωτησω, επειδη σκεφτομαι κι εγω να παω σε λιγο καιρο σαμοθρακη, που βρηκες εκεινον τον τυπο με τα ενοικιαζομενα αυτοκινητα με 40€ ?? (ιωαννα)

24. Είναι πραγματικά τέλεια. Οι τιμές είναι του 2007 να έχεις υπόψη.
    Το αυτοκίνητο το νοικιάσαμε στο λιμάνι, αλλά δεν θυμάμαι όνομα

25. σ'ευχαριστω παρα πολυ!! γενικοτερα το αρθρο σου με κατατοπισε αρκετα και με προετοιμασε για τυχον αναπαντεχες εξελιξεις, τις οποιες τωρα θα εχω υποψιν μου! :D (ιωαννα)

26. Καλά να περάσεις Ιωάννα!
    Σε ζηλεύω γιατί θέλω να ξαναπάω!

27. Ωραίο το άρθρο σου και με έκανε να γελάσω, ιδίος εκεί με το "φαγητό δεν θυμάμαι"! :)))
    Ο προβληματισμός που εχω είναι το πως να παω...αμάξι-πλοίο, πλοίο μόνο (με φόρτωμα αμαξιού ή μηχανής), πλοίο μόνο (και να νοικιάσω αμάξι ή μηχανάκι), αεροπλάνο-πλοίο??? Για να πω την αλήθεια το μεγαλύτερο θέμα είναι το οικονομικό..θα μου πεις, κυρά μου αν δεν εχεις χρήμα κατσε σπίτι ή πήγαινε στη Αίγινα ας πουμε, αλλά εχω φάει σκάλωμα με το νησί ρε γαμώτο

28. επειδη ψαχνω πληροφοριες για το νησι γιατι σε λιγες μερες θα ειμαι εκει για διακοπες,επεσα σε αυτη τη σελιδα.φιλε ταξιδιωτη ειλικρινα μετα απο αυτα που διαβασα α δεν ειχα στειλει προκαταβολη για το δωματιο θα πηγαινα θασο! ολα μπορω να τα αντεξω ταλαιπωρια,σαπιοκαραβα πανακριβα,αθλιο δωματιο κτλ αλλα την αγενεια με τπτ.ΜΑ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ?ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΤΙΣ ΟΛΙΓΟΗΜΕΡΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ,ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΜΕ ΑΓΕΝΕΙΑ ΟΙ ΝΤΟΠΟΙΟΙ???μηπως θα επρεπε οποιος ασχοληται με τον τουρισμο η ζει σε τουριστικο νησι να σεβεται λιγο το τι προσφερουν οι ταξιδιωτες??? τα λεφτα τους πχ?λιγος σεβασμος δεν θα εβλαπτε.δεν ξερω εσεις απο που ειστε και που ζειτε αλλα ελατε να ζησετε αθηνα και μετα τα λεμε...(οσοι ζουν εχουν γνωρισει την κολαση για τα καλα..)τεσπα.. αυτο ειδικα φιλε ταξιδιωτη με το κτελ με αγχωσε πολυ.γιατι το καραβι ζηταει λιγο λιγοτερο απο 60 ευρω για να περασει απεναντι ενω για 2 ατομα πηγαινε-ελα 58 ευρω!!! οποτε αν δεν λειτουργει το λεωφορειο κ επειδη δεν μου τρεχουν τα χρηματα απο τις τσεπες θα πρεπει να παρω ολο το νησι ποδαροδρομο.. ειλικρινα αν ειχα δει αυτη τη σελιδα πριν πληρωσω δωματια ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ!~τεσπα ο θεος βοηθος.. μολις γυρισω θα γραψω παλι για το πως τα ειδα εγω αυτη τη φορα τα πραγματα.καλη συνεχεια σε ολους.

29. votana δεν συμφωνώ και πιστεύω θα περάσεις μια χαρά. Έχω ακούσει για θάσο που είναι εξαιρετική.
    Για την Σαμοθράκη, απλά κράτα το δωμάτιο και καλά να περάσεις.

Αν δεν έχεις ανάγκη για αστικού τύπου διακοπές, σου εγγυώμαι θα περάσεις σουπερ. Καλές διακοπές!!!!

30. να ρωτησω κι γ ρε παιδια που την αλλη βδομαδα ανεβαινω προς σαμοθρακη.απο μεσα μεταφορας τι γινεται?απο λιμανι μονο με κτελ πας θερμα.κι αν ναι το εισιτηριο ειναι ακριβο?γινεται μεταβαση ανευ πληρωμης?

31. μη ξιχαστη να πατι στουν προυφιτ ιλια στουν πουστολ ε ρε του σκλι δεκα ζλαπια ψιν του προυι δεκα του βραδ ουλ παεν απο κι ιντουσ κι καλος

32. Εγώ είχα πάει το 2007 και ειλικρινά δεν ξέρω τι ισχύει ακόμα από αυτά που είχα γράψει.

33. Επίσης έλαβα κάποια email με νέα σχόλια αλλά δεν τα βλέπω εδώ. Αν κάποιος ήθελε πραγματικά κάτι, συγνώμη αλλά το σχόλιο του δεν φαίνεται εδώ.

34. Είναι όλα ωραία όσα αναφέρονται και είναι όλα αληθινά. Όταν ταξιδεύεις προς έναν προορισμό, όταν είσαι στο "δρόμο" κοινώς, όλα θα σου τύχουν. Και καθυστερήσεις, και αγενείς και μικροατυχήματα και τα πράγματα μπορεί να μην σου πάνε όπως τα είχες υπολογήσει. Έτσι είναι τα ταξίδια και είναι κρίμα να βάζουμε ετικέτες και να θέτουμε όρια για τα διάφορα μέρη. Και ο θεός να μας οπλίζει με υπομονή να μπορούμε να ξεπερνάμε τις "δυσκολίες" και να κάνουμε ήσυχα τις πολύτιμες διακοπές μας και κυρίως να μην γυρνάμε νοιώθωντας ότι πήγαν "χαμένες". Η Σαμοθράκη, το νησί μου, είναι "δύσκολος" προορισμός. Είναι βέβαιο ότι οι εικόνες και οι φωτογραφίες και οι περιγραφές για τη Σαμοθράκη θα τους γοητεύσουν ΟΛΟΥΣ. Ακούγεται και ίσως και να είναι ειδυλλιακό. Όσοι όμως αποφασίζουν τα μέρη των διακοπών τους με γνώμονα και οδηγό μόνο μερικές φωτογραφίες και κάποιες ελκυστικές περιγραφές μπορεί η ζαριά της Σαμοθράκης να είναι χαμενη ζαριά. Η καρδιά της Σαμοθράκης χτυπάει στο απέραντο και αχανές βουνό της και τις πηγές του. Στους καταρράκτες και τις βάθρες τους, στα ρυάκια, τα πλατάνια, στα απόκρυμνα μέρη που κρύβουν μικρές "ιδιωτικές" αμμουδιές, στα μπλε και άσπρα βότσαλά της στις παραλίες της, στη φύση. Στην αυθεντικότητα των ντόπιων. Όλη η φιλοσοφία των διακοπών στη Σαμοθράκη βασίζεται σε αυτό και μόνο. Στο φυσικό και το αυθεντικό. Οτιδήποτε πέρα από αυτό, μπορεί πολύ σωστά να το ζητάει κάποιος, και ίσως και να το βρεί σε κάποια πολύ όμορφα και γραφικά "κομμάτια" του νησιού όμως η τουριστική ζώνη με την ευρεία έννοια της λέξης δεν υπάρχει στο νησί. Αγενείς ντόπιοι; Δεν θα έλεγα όχι....Είναι "κλειστοί" και σίγουρα όχι τουριστικοί χαρακτήρες οι ντόπιοι μου. Όμως είναι οι ντόπιοι και πας στον τόπο τους. Και σίγουρα δεν είναι όλοι έτσι επειδή έτυχε να πέσεις πάνω σε κάποιον. (Αν έτυχες σε πολλούς, σημαίνει ότι κάτι κάνεις λάθος εσύ). Δύσκολίες στα δρομολόγια; Ναι. ΣΥμβαίνει και συμβαίνει συχνά. Συμβαίνει παντού βασικά και κυρίως καλοκαίρι. Όχι μόνο στη Σαμοθράκη. Έτσι είναι τα πράγματα. Ακριβό το εισητήριο. Ναι. Ότι και να πει κανείς έχει δίκιο. Πολύ ακριβό. Διαμονή; Το καλύτερο για μένα κάμπινκ φυσικής διαβίωσης στην Ελλάδα, μη οργανωμένο, σε μιά κατάφυτη περιοχή φουλ στα πλατάνια και τη φτέρη. Για όσους τους αρέσει κάτι τέτοιο. Λίγα ξενοδοχεία και πολλά ενοικιαζόμενα. Τϊποτα μεγάλο, τίποτα αστέρων, τίποτα εξεζητημένο. Πρέπει να είσαι προσεκτικός, όπως πάντα να επιλέξεις κάτι που να είναι του γούστου σου. Σϋγκριση με Θάσο. Καμμία. Η Θάσος είναι πολύ όμορφο μέρος, κατάφυτο, με υπέροχες παραλίες για τους λάτρεις της αμμουδιάς, περισσότερη νυχτερινή ζωή και συχνά δρομολόγια από Καβάλα, αφού είναι πολύ κοντά και πολύ οικονομικό εισητηριο. Ο τουρισμός της θάσου ανθίζει δεκαετίες πίσω, βασίζεται σε διαφορετικά δεδομένα και δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης με τη Σαμοθράκη. Ούτε σε επίπεδο φυσικής ομορφιάς, ούτε στο είδος του τουρισμού. Μιλάμε για δύο ανόμοια πράγματα. Προσωπική άποψη πάντα. Για μένα και μέχρι εκεί που έχω πάει, η Σαμοθράκη, ακόμα και αν δεν είναι του γούστου σου σίγουρα αξίζει να περάσεις να δεις κάποιες από τις ομορφιές της. Είναι ένα από τα λίγα μέρη, εάν όχι το μοναδικό για το μέγεθός της, στην Ευρώπη τουλάχιστον και στη Μεσόγειο που συνδυάζει όλα αυτά, μαζί με έναν τόσο αξιόλογο αρχαιολογικό χώρο. Οι διακοπές είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για όλους μας. Και η ιστορία έχει δείξει ότι όποιος ενημερώνεται σωστά, και ξέρει τι ζητάει (στα μέτρα του δυνατού πάντα) δύσκολα απογοητεύεται από τον τόπο αυτόν καθαυτόν. Καλή διαμονή σε όσους έρθουν στο νησί.

35. Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε και να σου πω μου λείπει η Σαμοθράκη.
    Για μένα η Σαμοθράκη είναι τουρισμός φύσης και όχι φραπε,ποτό και παραλία.
    Μέχρι πρό-περσι θεωρούσα την Σαμοθράκη τις καλύτερες διακοπές μου. Πήγα όμως στην Βοιδοκοιλιά και συγκλονιστικά με την παραλία. Συγνώμη αλλά μετά από αυτήν η Σαμοθράκη τουλάχιστον σαν μέρος τουλάχισον ισοφαρίστικε.

Τόσα χρόνια μετά δεν ξέρω καν τι ισχύει από όλα όσα είχα γράψει. Όπως και να έχει την προτείνω ανεπιφύλακτα και μακάρι να ερχόμουν και εγώ εκεί. Τώρα που το σκέφτομαι μήπως έχει καμιά Ryan Air εκεί κοντά να πεταχτώ από Βέλγιο το καλοκαίρι; Πιο γρήγορα από Αθήνα θα είναι!

36. Ακριβώς αυτό που λες...αν πας στο συγκεκριμένο νησι και περιμένεις να βρεις συγκεκριμένα πράγματα, χωρίς να έχεις ψαχτεί λίγο (όχι πολύ), τότε...πάνε περίπατο οι διακοπές σου. Φαντάσου πάντως ότι κ εγώ που είμαι από κει, τώρα έχω πολύ καιρό να πάω (από το 2009, μία φορά για λίγες μέρες) ....Γεμίζω μπαταρίες με φωτογραφίες και κουβέντες από γνωστούς...άλλη περίπτωση εγώ. Είναι πατρίδα...Μακάρι να είχε Ryan Air να πεταχτώ κ εγώ να δω το σπίτι μου από την Ισπανία που είμαι (εκτός συνόρων κ εγώ, μου κάνει η εταιρεία όμως).... Έχεις δίκιο ότι από το εξωτερικό πιθανόν να έφτανες πιο γρήγορα. ;-) Αλλά έχει τα γνωστά...ένα πλοίο, πτήση από Αθήνα κτλ....έχω την εντύπωση δεν έχουν αλλάξει και πολλά...ούτε η πανέμορφη φύση της όμως....σ ευχαριστώ που απάντησες, καλά να περνάς εκεί που είσαι.