Γαμώ το ΙΚΑ πάλι

Μα πάλι θα μου πεις? Ε ναι πάλι γαμώ το κερατο του κωλοταμείου.

Τι συνέβει? Μα φυσικά μόνο ότι έχασα 1 ώρα τσάμπα σήμερα. Μα και εσύ μαλάκα δεμελένε όρεξη έχεις και εσύ και πας στο ΙΚΑ?

Ε ναι ρε γαμώ. Χρειάζομαι μια βεβαίωση για να γραφτώ σε γυμναστήριο, και μου είπαν παθολόγο ή καρδιολόγο. Πάω λοιπόν λογικά στον οικογενειακό γιατρό και φυσικά αφού περίμενα καμιά ώρα γιατί πληρώνω και λίγα στο ταμείο, μπαίνω μέσα και του λέω τα καθέκαστα.

Στεναχωρημένος αυτός, και με γραμμένη την ανησύχια στο μέτωπο σε 32bit και το For My Fallen Angel να παίζει από την πολύ στεναχώρια μου λεει

ΤΟ ΙΚΑ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ. Και υπάρχει και εγκύκλιος.

Και καλά έκανε το κράτος και χρειάζεται βεβαιώσεις για γυμναστήριο, κολύμβηση και ότι άλλο στο οποίο παίζει και να μείνεις στο τόπο από υπερβολική συγκίνηση χωρίς να κάνεις σεξ. Εγώ που θα βρω την γαμοβεβαίωση. Θα πρέπει να πάω στο νοσοκομείο μήπως?

Αν ακούσω ΤΕΒΕ, ΤΣΜΕΔΕ και ότι άλλο καλύτερο ταμείο να γκρινιάξει θα γίνουμε μπίλιες γαμώ τα 12000 ευρώ το χρόνο που μπαίνουν στο μπουρδέλο που λέγεται ΙΚΑ. Κοινωνική πολιτική όχι μόνο εις βάρος μου. Για αυτό λέω να εννοποιηθούν τα ταμεία να πάρουν όλοι μαζί τα αρχίδια μου, να δουν και αυτοί την γλύκα που κάναν τις πάπιες τόσα χρόνια.

Αντε και τα έχω πάρει σήμερα.

1 σχόλιο:

  1. Γιατί βρε ασχολήσε... τώρα το έμαθες το ΙΚΑ,άσε γιατί εγώ το έχω ζήσει σο πετσί μου
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή