NetOne

Επιτέλους έφυγα από την Vivodi και πήγα σε NetOne. Την αίτηση την είχα κάνει από τις 24 Δεκέμβρη 2007 αλλά να είναι καλά η μαλακισμένη η Vivodi και κάποιες ατασθαλιές της NetOne που με έχουν κάνει να ανησυχήσω.

Με τα ίδια λεφτά και απεριόριστο αριθμό κλήσεων αστικών έχω σύνδεθει στα 14Mbit/1Mbit σε σχέση με τα 1Mbit/256Kbit για Download/Upload αντίστοιχα. Κανονικά θα έπρεπε να έχω παραπάνω αλλά πρέπει να ψάξω το θέμα με την απόσταση από το κέντρο και βαριέμαι. Άλλωστε δεν είμαι και άπληστος. Η πραγματική ταχύτητα φαίνεται δεξιά πάντως

Πάντως η εγκατάσταση του νέου εξοπλισμού ήταν κυριλέ και πανεύκολη. Σε φάση ότι αν η NetOne υπήρχε πριν τα Windows 95, η Microsoft θα έπρεπε να είχε ζητήσει συμβουλές και πατέντες από την NetOne σχετικά με το PlugAndPlay.

Όσο για το Speedtouch που συνοδεύει την σύνδεση υποχρεωτικά μέχρι τώρα μόνο καλά λόγια έχω να πω, όχι σαν το μπουρδέλο του VOOD της Vivodi που κράσαρε και κόλαγε όποτε ήθελε.

Συνεπώς τα ευσημα μου στην εταιρία, έχοντας όμως κάποιες μικρές επιφυλάξεις.

Άλλαξα και σταθερό, αν και ήξερα ότι μπορεί να κρατούσα το παλιό μου νούμερο.

2 σχόλια:

  1. Ας ελπισουμε να μην παρουσιασει προβληματα η συνδεση σου...Ενας πικραμενος blogger απο την on...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε καταλάβαίνω φίλε.
    Έχω διαβάσει τα τρελά στο www.adslgr.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή