Ειμαι τελικά λίγο μελό

Είδα το 27 Dresses και έχω να ξαναπω στον ευατό μου ότι

  • είμαι λίγο sucker για ρομαντικές ιστορίες
  • καλά της έκανες της μικρής της αδερφής της κάργιας.

Όμως βλέπω κάτι τέτοια εργάκια, και κάτι παθαίνω. Ψήνομαι και εγώ στην ιδέα του να αγαπάς μια κοπέλα όχι γιατί έχεις κοινά γούστα και ούτε γιατί της είπα γαμώ τις ατάκες αλλά γιατί βλέπεις κάτι μέσα της που εκτιμάς και την αγαπάς για αυτό όντας ο ευατός σου, ώστε να κάνει και αυτή το ίδιο.

Πραγματικά πιστεύω ότι πρέπει να αγαπάς και να σε αγαπάνε για αυτό που είσαι και όχι γιαυτό που μπορείς να είσαι για τον άλλον. Και εγώ κάνω την μαλακία να θέλω περισσότερα όλοι το κάνουμε, ίσως γιατί μπορείς να βλέπεις την δυναμική μέσα στον άλλον. Δεν είμαι σίγουρος σε ποιο σημείο αυτό καταντάει να είναι λάθος, δηλαδή να αγαπάς τον άλλον μαζί με τα στραβά του. Δηλαδή τι κρίνει αν ένα στραβό είναι αδιόρθωτο και τόσο σημαντικό? Πιστεύω όμως ότι αν βλέπεις την θετική δυναμική τότε τα ανάποδα μπορούν και να αλλάξουν και να διορθωθούν. Αυτά όμως λίγο δύσκολα με το σιδέρωμα που πέφτει στην κοινωνία με τον τέλειο γκόμενα και την τέλεια γκόμενα, το λεγόμενο δηλαδή rulebook της καλής κοπέλας και αγοριού.

Τέλος για την ταινία πολύ γλυκιά και όμορφη η πρωταγονίστρια αν και εξαιρετικό θέμα μέχρι να φάει την σφαλιάρα της και να συνέλθει, και όχι σαν το ξεκολο τσουλάκι την αδερφή της. Αυτή η σφαλιάρα είναι όμως που πρέπει όλη μας κάποια φάση να φάμε για να δούμε και κάποια πράγματα στην πραγματική τους υπόσταση. Κυριακή λοιπόν μεσημέρι, με κλασσική Κυριακάτικη ταινία. Θα μπορούσα και να την είχα δει σινεμά με κάποια να κοιμάται στο χέρι μου πάνω.

Η καλύτερη πάντως κυριακάτικη ταινία ? Μα φυσικά Groundhog Day γνωστή και ως η μέρα της Μαρμότας

Τέλος η ημερομηνία συμπίπτει με την Κυριακή του Πάσχα. Ο ναι λοιπόν όλοι με τις οικογένειες τους και σε κάποιο εξοχικό εκτός από μένα που θα δει φόρμουλα, θα φάει ξαναζεσταμένη χθεσινή σπανακόπιτα που είναι όλα καλύτερα από το καλαμάρι ψητό με τους γονείς, που λίγο πολύ είναι γνωστό πόσο καλά τα πάμε. Προτιμώ την καταστροφή από τον εκνευρισμό.

1 σχόλιο:

  1. Θα συμφωνησω για το "27 dresses".
    Για το "Groundhog Day"..οκ, αλλα και παλι, θα συμφωνησω με το "27 dresses"..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή