Γιατί θα πλακωθώ με την μάνα μου, ΠΑΛΙ

Μου κάνει η μάνα μου μέσα στην εβδομάδα, θα κάνω τραπέζι στο σόι του άνδρα της αδερφής μου μπλα μπλα. Θα έρθεις? Εγώ βασικά δεν γουστάρω μία, για τον κυριότερο λόγο ότι δεν γουστάρω τις οικογενειακές μαλακίες και τα σλουρπ σλουρπ και μετά θαψίματα. Μια Κυριακή έχω, προτιμώ να την κάνω ότι θέλω από την αναλώσω σε κοινωνικά και οικογενειακά πρέπει, ιδιώς όταν ουσιαστικά την οικογένεια μου έχει φροντίσει η μάνα μου αλλά και ο πατέρας μου να μην την αίσθανομαι οικογένεια.

Με παίρνει λοιπόν το μεσημέρι, ενώ έχει σκάσει μύτη ο φίλος σκακιστής που θα πηγαίναμε για σουβλάκια σε ένα σπίτι, και μου λέει που είσαι και γιατί δεν έχω πάει από εκεί!

Της λεω δεν θα έρθω.

Μααααααααααααα ου  και φωνές και είπες θα έρθεις.....

Εσύ τις λεω είπες, εγώ σου είπα δεν ξέρω και δεν νομίζω.

Κλείνει το τηλέφωνο

Παίρνει μετά ο πατέρας που θα τα κάνει όλα σωστά και μούρη. Γιατί δεν έρχεσαι?

Φίλε εγώ δεν είπα θα έρθω. Εσείς αποφασίσετε καλώς αλλά εγώ δεν συμφωνώ.

Ελα για μισή ώρα να φάς μόνο, να δείξουμε και τι γαμώ τις οικογένειες είμαστε. (Αν και μας έχει ακούσει όλη η πολυκατοικία?)

Έχω κόσμο πάνω και έχω κανονίσει για μεσημέρι.

Καλά θα ακούσεις το κύρηγμα άλλη ώρα.......

 

Έλα σε προκαλώ, να δω ποιος τελικά θα τα ακούσει. ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ. Ιδιώς όταν είναι συνταγή καταστροφής για μένα. Δεν θα πάω εγώ να προβάλω την γαμάτη ευτυχισμένη οικογένεια που είμαστε σε ανθρώπους που δεν ξέρω, δεν έχω να πω κάτι μαζί τους και ιδιώς όταν θα είναι ένα ψέμα.

Να βρουν άλλο μαλάκα. Προτιμώ να περάσω καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου