Εγγραφή σε Γυμναστήριο, Περιπέτεια βρωμάει.

Με τα πολλά αποφάσισα και βρήκα γυμναστήριο κοντά στην δουλειά.

Πάω λοιπόν από εκεί, και μου λένε θέλουμε βεβαίωση από παθολόγο ή καρδιολόγο.

Λογικά σωστό. Πάω λοιπόν στον οικογενειακό γιατρό της γειτονιάς που ορίζει το περιβόητο ΙΚΑ, περιμένω μια ώρα και, για να μου πει ότι υπάρχει εγκύκλιος με την οποία το ΙΚΑ δεν χορηγεί βεβαίωσεις πια. Προς περνώ το βρίσιμο και συνεχίζω.

Παίρνω τα δημοτικά ιατρεία του δήμου Αθηναίων, τρία διαφορετικά μάλιστα. Και μου λένε ότι πρέπει να κάνω triplex εξέταση εκ των οποίων η μία περιλαμβάνει τέστ κοπώσεως. Πρέπει δηλαδή να πάω νοσοκομείο.

Παίρνω μετά και το κέντρο προληπτικής Ιατρικής του Δήμου Χαλανδρίου, για να μου πει μια ευγενικότατη δεσποινίδα ότι χρειάζομαι τριπλεξ ή ακτινογραφία θώρακος, δηλαδή πάλι νοσοκομείο.

Αν ήμουν σε οποιαδήποτε άλλη πολιτισμένη χώρα, θα έλεγα σύμφωνη, και θα πήγαινε και κάθε χρόνο προληπτικά. Στην Ελλάδα όμως τα παραπάνω δεν θέλω να σκεφτώ τι σημαίνουν σε ταλαιπωρεία.

Η μόνη λύση που μου έρχεται στο μυαλό, και φυσικά νομίζω σε όλους μας είναι το τράβα σε ιδιωτικό να τελειώνεις. Ρε μήπως έχουμε ακόμη ένα τέχνασμα να διώξουμε τους ασθενείς από την δημόσια υγεία?

Η απαίτηση για βεβαίωση είναι ΥΠ'ΑΡΙΘΜ.219 (ΦΕΚ Α'221/13.10.2006) και υποθέτω από το 2006 σε ισχύ. Εγώ παλιά πήγαινα στον καρδιολόγο, μου έκανε καρδιογράφημα και είμασταν οκ.

Τα έχω πάρει και έχω ξενερώσει. Έλεος δηλαδή.

4 σχόλια:

  1. Σού'χω την λύση.... Πάρε μια μπάλα ... μερικούς φίλους σου.... σκαρφαλώστε τα κάγκελα και παίξτε μπάσκετ!!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις πάει ποτέ σε κανά γήπεδο μπάσκετ τα τελευταία 10 χρόνια?
    Έχεις πει να πας με κανένα γνωστό σου για άθληση τα τελευταία 10 χρόνια?

    Η απάντηση είναι καφές και φυσικά κανένας στο γήπεδο.
    Ειδικά της γειτονιάς το πασύγνωστο Φωκεανός ούτε φώτα της προκοπής δεν έχει άσε που στο γήπεδο μέσα έρχοναι μόνο μετανάστες. Όχι πως έχω κάτι μαζί τους αλλά πολλοί δυστυχώς έρχονται για να ξεσπάσουν και να κάνουν φιγούρα συνεπώς το γαμάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χμ...τωρα αυτα που λες μου φαινονται λιγο περιεργα, γιατι εγω που ειχα γραφτει σε 2 διαφορετικα γυμναστηρια μεχρι τωρα δεν μου ειχαν ζητησει ποτε καμια βεβαιωση απο το γιατρο!!! Μηπως πρεπει να πας σε κανενα αλλο γυμναστηριο? δοκιμασε και αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όπως τα λες Είναι!!! Τα ίδια τραβάω και εγώ Τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή