Τεχνολογική Άγνοια και χώσιμο γνωστού

Πως γίνεται τελικά κάποια πράγματα να συμπέφτουν ετσι?

Διάβαζα που λέτε ένα ποστ σχετικά με την ασχετοσύνη αλλά και την ξερολίαση του μέσου Έλληνα από την σκοπιά ενός αγανακτισμένου προγραμματιστή όσον αφορά την αντιμετώπιση της τεχνολογιάς από την χώρα μας.

Ενώ λοιπόν σχόλιαζα στο ποστ του, να του πω ότι τον καταλαβαίνω σκάει μύτη η μάνα μου να μου πει εκ μέρους μιας συνεργάτιδας του πατέρα μου, να της βρω κάποιον γνωστό με λάπτοπ, προβολέα και πανί, να πάει να κάνει μια παρουσίαση στον χώρο τους. Αφού της λεώ λοιπόν ότι δεν γίνεται και γενικά ο κόσμος δεν κυκλοφορεί με ένα προβολέα μαζί, μου λέει να το ψάξω στο ιντερνετ.

Φυσικά εκεί που το θέλουν, έχουν ιντερνετ και έχουν αγοράσει υπολογιστή αλλά να μάθει κανείς δεν αξιώθηκε. Και αν δεν έχουν ιντερνετ να βάλουν μπας και ξεστραβωθούν λίγο.

Και της λέω λοιπόν ότι εγώ δεν πρόκειται να ψάξω, και μου λέει αρνείσαι να βοηθήσεις ( με όλα τα γελοία παρελκόμενα του πόσο αχάριστο παιδί είσαι κτλ κτλ)? Ναι ρε αρνούμαι να κάνω για μια ακόμη φορά την δουλειά άλλου που απλά βαριέται να ξεστραβωθεί. Και στην τελική της λέω πάρε μια υπηρεσία τηλεφωνικού καταλόγου και να ρωτήσει.

Και για μαντέψτε από τι χώρο είναι αυτή η κυρία? Από τον χώρο των πνευματικών ανθρώπων, με μια Α υποτιθέμενη πνευματική διάρκεια και κάποιους ανοιχτούς πνευματικούς ορίζοντες.

Τόσες υπηρεσίες και τόση τεχνολογία στην διάθεση τους, αλλά εμείς στην Ελλάδα είμαστε πιο έξυπνοι. Φυσικά αντι να ξεστραβωθούμε και να είμαστε ανεξάρτητοι, ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΧΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ.

2 σχόλια:

  1. Οντως συμπίπτουν ορισμένα πράγματα! Δεν είναι βέβαια και τόσο σύμπτωση, αφού σε εμάς τους "σχετικούς" συμβαίνουν καθε δεύτερη μέρα..."τι εξωτερικό σκληρό δίσκο να πάρω, εσύ που είσαι προγραμματιστής και τα ξέρεις αυτά"; - Οποιον σου δώσει ο πωλητής. Ουρτ! Ειχες και στο χωριό σου εξωτερικό σκληρό; Και εγώ όταν είχα, πριν 4-5 χρόνια, γιατί με κοίταζες σαν εξωγήινο; Ε;

    (Για να ψαρώσω ακόμα περισσότερο τους τεχνοφοβικούς, αύτό το σχόλιο γράφεται από τον καναπέ του σαλονιού μου με το ασύρματο πληκτρολογιάκι που επικοινωνεί με το media pc μου το οποίο παίζει μουσική που έρχεται από έναν ethernet εξωτερικό δίσκο συνδεδεμένο στο τοπικό οικιακό δίκτυο (ethernet, παρακαλώ, όχι ασύρματες μισοδουλειές) :)

    Τι ειπατε; Τι λαπτοπ να πάρετε; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά ρε την μανούλα δεν την βοηθάς;;;
    Εμένα να δεις η δικιά μου πλάκα κάθε φορά που βλέπει στις ειδήσεις κάτι για το internet ή για τους υπολογιστές. "Να προσέχεις και να κάνεις και να μην το ένα και μην το άλλο.." για να εισπράξει την ατάκα: "Πόσες φορές σου έχω πει να μην πιστεύεις ότι ακούς στις ειδήσεις!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή