Συμβολα – ουσία - υποκρισία

Από την free sunday αυτού του Σαββατοκύριακου παραθέτω σε εικόνα καθώς το copy paste ειναι προβληματικό το άρθρο της Κ. Στεβη.

image

Πηγή

Νομιζω οτι η δημοσιογράφως έχει πιάσει πλήρως το νόημα. Συμφωνώ σχεδόν εξολοκλήρου μαζί της και χαίρομαι που τουλάχιστον αυτή παρατάει το χάλι αυτού του τόπου για να κυνηγήσει τα όνειρα της αλλά και την καριέρα της.

Καλή τύχη της ευχομαι καθώς τα άρθρα της ήταν πάντα μέσα στο νόημα, και προσεγγίζαν πολλές φορές την χαζομάρα μας με ένα απλό και κατανοητό τρόπο.

4 σχόλια:

  1. Έξυπνο άρθρο, αλλά δυστυχώς χρησιμοποιεί κατά κόρον το λογικό άλμα της μετάθεσης ευθυνών. Δεν είμαι ΝΔ, ούτε θέλω να σκεφτώ ότι το κάνει για φιλοπασοκικούς λόγους, αλλά η ευθύνες του ενός, δεν μπορεί να καλύπτουν τις ευθύνες του άλλου. Σύμφωνοι πολλά τα σκάνδαλα και τα πολιτικά λάθη της ΝΔ, όπως και δεν ήταν σωστός ο τρόπος που έγιναν οι εκλογές του 2007. Αυτό όμως δεν αθωώνει το ΠΑΣΟΚ. Γενικά αυτή η λαστιχοποίηση του συντάγματος και των νόμων ανάλογα με το πως συμφέρει τον καθένα, μόνο παρακμή και αποσάθρωση της δημοκρατίας μας δείχνει. Προσωπικά δεν πιστεύω στο ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, και δεν θα εμπιστευόμουν κάποιον που χρησιμοποιεί νομότυπα μεν αλλά ωφελιμιστικά επικοινωνιακά κατά τα άλλα τρικ, έστω και αν τυχαίνει τη συγκεκριμένη στιγμή να ωφελούν και εμένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν καταλαβαινω το προβληματισμο.
    Αυτο που λες και εσυ και εγώ, λέει και αυτή αν καταλαβαινω καλά.

    Η δημοσιογράφος δεν προσεγγίζει το πρόβλημα κομματικά, αλλά διαθρωτικά στην κοινωνία.

    Και οκ μπορεί να αναφέρεται στους ηγετικούς μηχανισμούς, αλλά αυτά που λέει ειναι η παθογένεια του κάθε έλληνα.

    Τα λέμε σε μια εβδομάδα ελπίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου έδωσε μία εντύπωση ότι υποστηρίζει ελαφρώς τις ενέργειες του ΠΑΣΟΚ. Όχι αναγκαστικά για κομματικούς λόγους, αλλά επειδή συμφωνεί ότι χρειάζονται εκλογές τώρα. Εκτός αν κατάλαβα λάθος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χωρίς να βάζω και το χέρι μου στην φωτιά, και επειδή η θέση μου ειναι λίγο πολύ γνωστή ώς ελεος όλοι τα ίδια σκατά ειναι, δεν μου φάνηκε κάτι τέτοιο.

    Απλά όλο λέμε σε αυτή την χώρα. Μονο λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή