Η FIA ανακοίνωσε την οριστική μορφή των κανονισμών για το πρωτάθλημα του 2010. Η ανακοίνωση αυτή βρίσκει απόλυτα σύμφωνες τις ομάδες που υπέγραψαν πρόσφατα τη νέα Συμφωνία Ομόνοιας.
Δε θα έχουμε πρωτάθλημα δυο ταχυτήτων με τους κανονισμούς να ισχύουν για μερικές ομάδες και οι υπόλοιπες να απολαμβάνουν πλήρη ελευθερία.
Δεν καταργούνται τελικά οι ηλεκτρικές κουβέρτες από τα ελαστικά ενώ οι ανεφοδιασμοί απαγορεύονται. Οι σχεδιαστές των μονοθεσίων θα υποχρεωθούν να χωρέσουν ρεζερβουάρ τουλάχιστον διπλάσιας χωρητικότητας (σ.σ: από 150 στα 300lt).
Το 2010 στα pit stop θα γίνονται μόνο αλλαγές ελαστικών. Το ελάχιστο επιτρεπτό βάρος των μονοθεσίων αυξάνεται στα 620kg κάτι που θα εξυπηρετήσει τους πιο βαρείς πιλότους. Οι ομάδες της FOTA έχουν δηλώσει την αντίθεσή τους στην ύπαρξη του KERS αλλά οι κανονισμοί επιτρέπουν τη χρήση του για το 2010.
Όσον αφορά στις κατατακτήριες δοκιμές με δεδομένο ότι το 2010 θα συμμετέχουν στη F1 13 ομάδες, άρα 26 μονοθέσια αλλάζει ελαφρά η διαδικασία.
Από την πρώτη φάση του προκριματικού διάρκειας 20 λεπτών θα αποκλείονται οι οχτώ πιο αργοί συνδυασμοί.
Το ίδιο θα γίνεται και στον ημιτελικό διάρκειας 15 λεπτών πάλι θα αποκλείονται οι οχτώ πιο αργοί συνδυασμοί.
Οι υπόλοιποι 10 πιλότοι που θα προκρίνονται στον τελικό θα αγωνίζονται για 10 λεπτά ακόμη χωρίς όμως να είναι υποχρεωμένοι να κουβαλούν φορτίο καυσίμου.
Έτσι οι θεατές θα μπορούν να απολαύσουν τον ταχύτερο γύρο της pole position χωρίς να υπάρχει εκ των υστέρων όλη αυτή η παραφιλολογία για την στρατηγική και το φορτίο καυσίμου. Επίσης δεν θα μπορούν να επιχειρηθούν πυροτεχνήματα όπως αυτό του Αλόνσο στο Ουγγρικό GP. Την pole position θα κατακτά ο πιο ικανός - ταχύς συνδυασμός πιλότου -μονοθεσίου.
Αντε να δουμε και ποιος φτοιάχνει τον κινητήρα με την μικρότερη κατανάλωση. Ή εστω να υπάρξει και κάποια εξέλιξη σε αυτο το θέμα. Το κυριοτερο ομως επιτέλους κατακτήριες με απόλυτους χρόνους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου