Ανέκδοτα

Πάει ένας σε ένα καφενείο και ζητάει να του πάρουν παραγγελία. Ερχεται ο σερβιτόρος:
- Θέλω έναν καφέ, αλλά να μην είναι ούτε πολύ πικρός, ούτε πολύ γλυκός, τσακ στη μέση. Θέλω το φλιτζάνι να μην είναι ούτε πολύ μεγάλο, ούτε πολύ μικρό, τσακ στη μέση. Θέλω ένα κουλούρι που να μην είναι ούτε πολύ μεγάλο, ούτε πολύ μικρό, τσακ στη μέση. Το κουλούρι να μην έχει ούτε πολύ, ούτε λίγο σουσάμι, τσακ στη μέση.
- Εντάξει.
Περνάει μισή ώρα, μία ώρα, δύο ώρες...
- Τι θα γίνει με την παραγγελία μου, ρωτάει ο πελάτης.
- Φίλε, δε σε έχω γραμμένο ούτε πολύ δεξιά, ούτε πολύ αριστερά. Τσακ στη μέση!

 

Σκάει ένα άλογο σε ένα μπαρ. Κοιτάζει δεξιά, βλέπει τρεις σκαντζόχοιρους. Κοιτάζει αριστερά, βλέπει ένα παγόνι παρέα με μία καμηλοπάρδαλη. Κοιτάζει πίσω, βλέπει 4 σκύλους.
Πλησιάζει το μπάρμαν, ζητάει τιμοκατάλογο και μόλις ρίχνει μία ματιά του κάνει: "Με τέτοιες τιμές, πώς περιμένεις να πατήσει άνθρωπος εδώ μέσα;"

 

Ήταν κάποτε ένας γιατρός που έλεγε ότι τα ήξερε όλα.
Αν σου έβρισκε την ασθένεια τον πλήρωνες 500 ευρώ, αν δεν την έβρισκε σου τα έδινε αυτός.
Ενας τύπος το έμαθε και σκέφτηκε ότι ήταν ένας εύκολος τρόπος να κερδίσει λεφτά. Πάει στο ιατρείο:
- Καλημέρα, γιατρέ.
- Καλημέρα σας. Τί πρόβλημα έχετε;
- Να, δεν έχω καθόλου γεύση. Δεν καταλαβαίνω τί στο καλό τρώω.
- Κάτι θα κάνουμε, λέει ο γιατρός. Νοσοκόμα φέρε το φάρμακο 13.
Δίνει η νοσοκόμα στον τύπο ένα κουταλάκι από το φάρμακο 13.
- Γιαξ, κάνει ο άνδρας. Τί μου έδωσες εδώ; Σκατά;
- Επ, του λέει ο γιατρός. Με δουλεύεις; Φέρε 500 ευρώ.
Πληρώνει ο τύπος και φεύγει.
Την άλλη μέρα επιστρέφει αποφασισμένος να πάρει τα λεφτά του πίσω.
- Καλημέρα γιατρέ. Εχω ένα πρόβλημα, δεν θυμάμαι τίποτε...
- Πώς σε λένε;
- Δεν θυμάμαι.
- Πόσων χρονών είσαι;
- Δεν θυμάμαι.
- Α, η πάθηση σας φαίνεται σοβαρή. Νοσοκόμα φέρε το φάρμακο 13.
- Τί πάλι σκατά θα μου δώσεις;
- Επ, του λέει ο γιατρός. Με δουλεύεις; Φέρε 500 ευρώ.
Πληρώνει πάλι ο τύπος και φεύγει.
Νευριασμένος επιστρέφει την επόμενη εβδομάδα.
- Γιατρέ, έχω ένα πρόβλημα. Δεν έχω όρεξη για να γαμ**ω!
Τον βάζει ο γιατρός σε ένα δωμάτιο, του δείχνει τσόντες, περιοδικά, τίποτε...
- Δύσκολη περίπτωση, λέει ο γιατρός, αλλά κάτι θα κάνουμε. Νοσοκόμα! Φέρε το φάρμακο 13!
- Θα σε γαμ**ω εσένα, την νοσοκόμα σου, και το φάρμακο 13!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου