Μπορώ και μόνος μου

Όποιος δεν έχει διαβάσει το Αστερίξ και η διχόνοια, να πάει να το διαβάσει ΤΩΡΑ.

Όποιος όμως το έχει διαβάσει θα θυμάται την ατάκα του κάπτεν πειρατή αφού έχουν έχουν ριμαδιό το πλοίο τους μετά από μια συνεύρεση με τον κύριο διχόνοια(μου διαφεύγει το όνομα) λέει την μεγάλη ατάκα.

Παιδία δεν χρειαζομαστε τους Γαλάτες, μπορούμε και μόνοι μας.

Ετσι και εγώ δεν χρειάζομαι τους αντιπάλους για να σκοτωθώ και να χτυπάω στο μπάσκετ. Σε 6 μήνες μέσα εχω καταφέρει να χτυπησω το πόδι χωρίς να υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος και εννοείται εκτός φάσης. Αυτοκαταστροφή? Δεν ξέρω αλλά έχει καταντήσει γελοίο.

Ελπίζω αυτή την φορά να μην ειναι πολύ σοβαρό.

Πάλι καλά που φοράω και επιστραγαλίδες. Αλλιώς θα ήμουν με πατερίτσες.

1 σχόλιο:

  1. Aααα μου θυμιζεις εμένα...που ανεβαινω στο βουνο ισορροποντας σε αμφιβολου σταθεροτητας πετρες...και όλα μια χαρα...και μετα εκει που περπατω στην ευθεια παω και σαβουριαζομαι...αχαχαχα! Περαστικα σου:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή