Τα 3 ΠΟΤΕ

Ειμαι από τους πιο συνειδητοποιημένους ανθρώπους οσο αφορά την ακυρη σχέση μεταξύ υπόσχεσης και αβέβαιου μέλλοντος που τόσο πολύ οι άνθρωποι φαινεται να επιζητούν. Αν δεν ειναι κατανοητό, το πιο κλασσικό παράδειγμα ειναι ο όρκος του γάμου που ουσιαστικά τάζει λαγους και πετραχύλια οταν επί της ουσίας δεν ξέρεις καν για το αύριο. Τεράστια η διαφορά του θα ήθελα και της υπόσχεσης δέσμευσης.

Υπό αυτο το σκεπτικό και επειδή εδώ το νόμισμα έχει ακριβώς δύο όψεις εκτός από το για πάντα υπάρχει και το ποτέ. Ακουω πολύ κόσμο να ευκολα πετάει ποτε δεν θα κάνω αυτό ειδικά σε κάποια ζητήματα ηθικής που ειναι αρκετά ευμετάβλητά.

Εχοντας την παραπάνω πιθανή μεταβλητότητα υπόψη έχω καταλήξει σε 3 ποτέ που βλέπω πολύ δύσκολα να παραβιάζονται και φυσικά συνειδητά έρχονται σε αντιθεση με το ΠΟΤΕ μη λες ποτέ που βγαίνει από τα παραπάνω. Απλά πως να το πω, δεν θα πάθω και κανά σοκ αν γίνουν ποτέ ούτε δεν θα το κάνω για να λέω σε 50 χρόνια οριστε το ποστ το τήρησα. Απλά ειλικρινά δεν νιώθω οτι μπορώ εγώ ποτέ να κάνω κάποια από αυτά.

  1. Δεν νομιζω οτι θα νιώσω ποτέ την ανάγκη να χορέψω τουλάχιστον όπως το αντιλαμβάνεται ο κόσμος στην Ελλάδα. Ειλικρινά ειναι άπό τα πράγματα που δεν έχω ονειρευτεί και ουτε καν μπορώ να φανταστώ. Χρησιμοποιώντας μια έκφραση της παρέας και του επαγγέλματος, “does not compile”
  2. Δεν πιστεύω οτι θα χτυπήσω ποτέ κάποιον άνθρωπο. Μπορεί να σφαζόμαστε στο γήπεδο μπάσκετ, αλλά όταν ο άλλος παίζει βρώμικα δεν γουστάρω και δεν γουστάρω να ασχοληθώ. Όπως και στο προηγούμενο απλά δεν εχω φανταστεί ποτέ τον εαυτό μου να ρίχνει έστω και μια μπουνιά ακόμα και σε άμυνα. Ειλικρινά δεν ξέρω τι θα γίνει αν χρειαστεί να αμυνθώ τον εαυτό μου σε μια τέτοια κατάσταση. Προφανώς δεν έχω συμμετέχει σε καβγά και δεν τσαμπουκαλεύομαι με τίποτα. Θεωρώ την λογική πολύ ανώτερο και αποτελεσματικό σε διάρκεια όπλο.
  3. Πιστεύω οτι δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ να βρεθώ σε εκκλησία μέσα για να παντρευτώ ο ίδιος. Πέρα από την άπιστευτη αποστροφή μου σε οτιδήποτε θρήκειο (όχι θείο) δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να πιάνεται τόσο κορόιδο σε μια κατάσταση φτοιαγμένη για ένα και μονο λόγω. Για να κάνουν χαρούλες συγγενείς και όλοι οι τυποι που εκμεταλεύονται την όλη κατάσταση. Φέρε τα λεφτά να τα φάω εγώ και η γυναίκα μου. Συνοδευτικά δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω ποτέ, κάτι γελοία καραγκιοζιλίκια που γινονται σε διάφορα μέρη της Ελλάδας όπως ένας φίλος πρόσφατα έκανε. Δεν τον κρίνω, αλλά για την δική μου άποψη αυτά ειναι καραγκιοζιλίκια και μια ακόμη αφορμή να διαφημίζουμε την δέσμευση. Δηλαδή η σχέση μου ορίζεται διαμέσω των άλλων; ή καθαρά με βάση τα δικά μου συναισθήματα. Αυτή την ανάγκη αποδοχής του είναι μας και των επιλογών μας από τρίτους δεν την εχω καταλάβει ποτέ.

3 σχόλια:

  1. Λοιπόν εχω το τέλειο σενάριο...θα βαλεις κουστουμι,θα παντρευτείς και αφου χορεψεις το χορο του Ησαια...θα χορεψεις και στη δεξιωση του γαμου ενα παθιασμενο τανγκο!! χαχχαχαχα
    (να προτεινω κρεμουλα για τα εξανθηματα?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τοοοο τελευταίο, αν και εύχομαι να το διατηρήσεις συνειδητά όταν και αν έρθει η στιγμή, εμπειρικά σου λέω ότι είναι πολύ δύσκολο να το κρατήσεις. Μπαίνει μπροστά το φιλότιμο, και η ανάγκη του να ευχαριστήσουμε το έτερον ήμισυ ή/και ακόμα και τρίτους, γίνονται σε τέτοιες περιπτώσεις (κακώς βέβαια) πιό σημαντικές από τις δικές μας ιδεολογίες. Τα λέω ως ...παθών, για να εξηγούμαστε :)

    Εκτος, βέβαια, αν το έτερον ήμισυ είναι της ίδιας νοοτροπίας. Που σημαίνει οτι τότε δεν θα ζεις στην Ελλάδα, και Σουηδικά δεν ξέρω για να στο σχολιάσω, οπότε φρόντισε να συνεχίζεις να blogάρεις στα Ελληνικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα συλληπητήρια μου.
    Εγώ στην διαδρομή της ζωής μου πάντως μέχρι τώρα παρατηρώ οτι αντί να ανέχομαι περισσότερο την βλακεία, την υποκρισία και την μαλακία σε αυτή την χώρα την παρατηρώ όλο και πιο καθαρά, ισοπεδώνω τους εκπροσώπους της όλο και πιο ευκολα με μια μονο εκφραση που χτυπάει στην ρίζα.
    Αντικοινωνικο? Σίγουρα μιλάω εκ πείρας.

    Όπως ειπα και στην αδερφή μου, στης οποίας τον γλέντι δεν πάτησα, προτιμώ να μείνω μονος. Τον καραγκιόζη δεν το κάνω. Παρεπιπτόντως ούτε η αδερφή ηθελε, θεωρητικά γιατι τελικά ειδικά με τις γυναίκες σε αυτά τα θέμετα τα λόγια και οι δηλώσεις αποτελούν γαρνιτουρα και μοναδικο κριτήριο ειναι η πραγματικόητα.

    Θα πρέπει να προσφέρει πολλά μια γυναίκα, για να λειτουργήσει αυτο το ξεχασμένο ένστικτο συμφεροντολογίας και να πράξω το 3.

    ΑπάντησηΔιαγραφή